"De dames die al wat langer wachten....."

[quote quote=10317358]Hee, ik reageer eigenlijk niet vaak meer op de forums maar lees en leef enorm met iedereen mee! Inmiddels ben ik nu 22 weken zwanger dankzij ICSI maar ik weet dus hoe zwaar de weg is! @IkbenDoutzen: wilde je net als de andere meiden hier even op het hart drukken dat het bloeden niets hoeft te betekenen. Ik heb ook veel bloed verloren in het eerste trimester, van bruin, tot helderrood en stolsels, wekenlang. Maar alle echo’s waren steeds goed! Maar wat vreselijk slopend is dat!!! Ik hoop dat het je lukt vast te houden aan feit dat het niets hoeft te betekenen en wees vooral heel lief voor jezelf nu. Sterkte! Wilde ik je even zeggen.. En heel veel liefs en sterkte voor iedereen die op welke manier dan ook in spanning zit! Houd vol![/quote]

Superlief! Dankjewel! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Doet me goed om positieve verhalen te lezen bij bloedingen. Maar klopt slopend is wel het goede woord. Lukt me tot nu om  positief te blijven. Nogmaals superlief en bedankt voor je steun! 

Die onduidelijkheid is idd verschrikkelijk he! Zelfs al is de datum 1 september, dan weet je het ook gewoon en kan je je erop instellen. Nu weet je gewoon niks.. Ik hoop dat jullie snel terug kunnen starten!
Ik heb geluk, heb net een bericht gekregen van de gynaecoloog dat ik terug mag starten met clomid als ik ongesteld ben ?. Laten we hopen dat het niet meer nodig is! 
Vandaag m'n verjaardag en de uitgerekende datum van ons tweede kindje ?. Speciaal wel! 

Gefeliciteerd met je verjaardag chacha!! ?alle geluk voor komend jaar! Begint al met goed bericht van je gynaecoloog :) 
Sterkte MJ niet normaal he geduld wordt zoveel extra op proef gesteld in deze maanden. 

MJ zo herkenbaar die onduidelijkheid. Hier totaal geen berichten te vinden of ze dingen weer aan het opstarten zijn. Ik ga morgen even met het ziekenhuis bellen. Ook gewoon omdat ik ondanks mn inspanningen met voeding etc. Veel last blijf houden van mn menstruatie en toch even met de arts wil overleggen wat nu handig is om te doen (eventueel naar een privé kliniek en dan maar gewoon starten met ivf zonder kijk operatie). Hoop voor je dat je toch iets sneller aan de beurt bent.
Chacha gefeliciteerd! Hopelijk een mooie dag gehad. Misschien ook een beetje dubbel met een uitgerekende datum. Wel heel fijn dat je in ieder geval weer mag beginnen, al hoop ik natuurlijk ook dat het niet nodig is.
Ikbendoutzen hoe gaat het ondertussen bij jou? Geen bloedingen meer gehad? En houdt je het een beetje vol om afleiding te zoeken en jezelf bezig te houden tot de echo?
Ik begin weer een beetje onder de levende te komen. Echt zo rot dat ik gewoon eeb paar dagen echt uitgeschakeld ben door mn menstruatie. Echt heel moeilijk op die momenten om van je eigen lichaam te houden. Ik merk de laatste tijd wel dat ik een soort van verdoofd ben qua gevoel. Herkennen jullie dit? Ik probeer er zo positief mogelijk in te gaan elke ronde, maar probeer ook mn teleurstelling te minderen door te zeggen dat het toch vast niet is gelukt. Als het dan door breekt bekruipt me de gedachte van zie je nou wel je lichaam doet het gewoon niet. In het begin deed dit me heel veel en kon ik echt flink om huilen ondertussen voel ik me meer leeg en een soort emotieloos. Ik baal er nog steeds van, maar er komt niets meer uit. Sorry even van me afschrijven.

Lieve dames, het doet me zo pijn om te lezen dat zoveel van ons het zo moeilijk hebben. Dikke knuffel aan iedereen ?. De onzekerheid van de situatie waar we nu in zitten is verschrikkelijk, hopelijk is er snel duidelijkheid.
Zwindo, wat een gedoe weer.. Wie weet is die c&c nog wel iets voor je. Goed dat je daar ook eens bent gaan horen!
Ik heb een blaasontsteking, net op 5dpo ?. Ik heb al een hele tijd buikpijn, net menstruatiepijn. Die is eigenlijk nog niet weg geweest sinds paar dagen voor m'n ovulatie. Voor de rest heel moe x gevoelige borsten, maar dit komt door de progesteron denk ik. Bang afwachten nu?.

Chacha spannend! blaasontsteking is minder, maar zou misschien een teken kunnen zijn toch? tenminste heb het wel vaker gelezen/gehoord dat meiden het als zwangerschapskwaal krijgen. Ik hoop voor je dat je snel een goede plakker mag hebben. en dankjewel voor je berichtje, ben erg benieuwd wat ze zeggen en mogelijk voor mij zouden kunnen betekenen. Mijn man is het wachten aan een kant ook wel een beetje zat begin ik te merken. Ik hoop dat ik snel meer te weten kom over wat onze opties gaan zijn. Het meest frustrerende is dat je gewoon weet dat de artsen die je momenteel kunnen helpen ook niet veel doen alleen de spoed zaken. Die willen ook gewoon weer opstarten, maar het mag gewoon nog niet. Ik heb me er ondertussen wel weer bij neergelegd en nu maar weer gefocused om het starten van een nieuwe ronde en het uitzoeken van uitwijkmogelijkheden. Houdt mezelf wel lekker bezig... haha 

Terug
Bovenaan