[quote quote=10317358]Hee, ik reageer eigenlijk niet vaak meer op de forums maar lees en leef enorm met iedereen mee! Inmiddels ben ik nu 22 weken zwanger dankzij ICSI maar ik weet dus hoe zwaar de weg is! @IkbenDoutzen: wilde je net als de andere meiden hier even op het hart drukken dat het bloeden niets hoeft te betekenen. Ik heb ook veel bloed verloren in het eerste trimester, van bruin, tot helderrood en stolsels, wekenlang. Maar alle echo’s waren steeds goed! Maar wat vreselijk slopend is dat!!! Ik hoop dat het je lukt vast te houden aan feit dat het niets hoeft te betekenen en wees vooral heel lief voor jezelf nu. Sterkte! Wilde ik je even zeggen.. En heel veel liefs en sterkte voor iedereen die op welke manier dan ook in spanning zit! Houd vol![/quote]
Superlief! Dankjewel! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Doet me goed om positieve verhalen te lezen bij bloedingen. Maar klopt slopend is wel het goede woord. Lukt me tot nu om positief te blijven. Nogmaals superlief en bedankt voor je steun!
Superlief! Dankjewel! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Doet me goed om positieve verhalen te lezen bij bloedingen. Maar klopt slopend is wel het goede woord. Lukt me tot nu om positief te blijven. Nogmaals superlief en bedankt voor je steun!