"De dames die al wat langer wachten....."

Hey!
Hoop berichten weer! Ben nog niet helemaal bij met lezen dus sorry als ik niet op iedereen reageer in dit bericht. Komt nog!
Zwindo: Ah wat irritant zeg dat ze nog steeds niks opstarten in Nederland.. blegh. Dat wachten zou mij echt gek maken! Heel goed dat je verder gaat kijken! Cuypers reageert over het algemeen vrij snel en anders kun je ook altijd bellen, er neemt altijd iemand op die Nederlands is of spreekt. In Duitsland is veel meer mogelijk dus dat heeft mijn voorkeur, maar je moet zelf kijken wat bij jou past natuurlijk. Met mij gaat het best de goede kant op. Heel veel darmkrampen gehad dus de boel was flink van slag, maar het gaat nu beter. Ben ontzettend gezond aan het leven dus voel me wel vrij fit! 
Ikbendoutzen: Oh nee wat schrikken die bloeding! Jeetje zeg! Hoe gaat het nu met je?

Mandareintje fijn dat je je weer beter voelt. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij. Ik wacht het allemaal even af bel de 18e om alles ook nog even met de arts te bespreken kijken wat die ook zegt is die operatie echt nodig of niet. Zo niet dan ga ik proberen ergens een traject te starten. 

Heh, dat wist ik helemaal niet dat een blaasontsteking een symptoom kan zijn? Ik voel ook weer zo veel, maar heb schrik dat het gewoon de utrogestan is ?. Zit nog maar op 6 dpo dus geloof nooit dat ik al iets kan voelen. 

hoe gaat het met de rest van de dames hier? 

Mandareintje, goed dat je je al wat beter voelt! Ik mag de 18e terug naar de gynaecoloog, hopelijk wordt het een vruchtbare dag voor ons ?. Ik ben zelf ook terug wat meer op m'n eten aan het letten en hou rekening met voeding die de hormoonbalans In evenwicht kan brengen. Hopelijk helpt het ?.

Nieuwe nod om en nabij 13 mei. Is weer een duurt te lang maand. Ik weet dat we m zeer waarschijnlijk gemist hebben. Al een paar dagen vaag maagzuur/misselijk. Ha, die kennen we ook al. Zal dus wel niets zijn...

Knuffeltje, ik vind het toch raar dat je deze symptomen hebt.. hoeveel dpo zit je nu? Ik hoop zo voor je dat het eens raak mag zijn! Is je vriend al meer mee in het verhaal ondertussen op z'n zaad eventueel te laten testen?

Zwindo, wat super kak dat je zo n last hebt gehad! Nu de volgende ronde, ga je de Tarwekiem of teunisbloem nog gebruiken? Heel logisch dat je in emotie gaat afvlakken, waarschijnlijk om jezelf te beschermen tegen grote teleurstellingen. En wat klote dat er vanuit ziekenhuis nog geen duidelijkheid is zeg, ze moeten opschieten,  vind het persoonlijk wel schrijnend om te zien dat mensen volgende week weer naar de kapper en nagelstyliste kunnen maar over fertiliteitstrajecten nog niks duidelijk is en maar voortduurd...zo oneerlijk!
Zwindo en Mandareintje dankjulliewel, het gaat goed, geen bloedingen meer gehad. Maandag 1e echo.  Vriendin van mij heb ik tarwekiem aangeraden, waren 1 jaar bezig en je raad t niet, eerste ronde daarmee raak, ik geloof er nu echt in  dat t bij mij heeft geholpen. 
Mandareintje fijn dat je weer wat opkrabbelt van, ben heel benieuwd wanneer jullie de terugplaatsing hebben. 
Chacha blaasontsteking is rot!niet leuk...maar ik heb ook wel gelezen dat dit een symptoom van kan zijn..... ??  hoe voel je je? Heb je er veel klachten van? 

Knuffeltje, toch wel wat verdachte symptomen... zou het kunnen dat jullie toch nog op tijd zijn geweest met vrijen? Ik hoop het voor je!!! 

Wat gek, dat wist ik dus helemaal niet ?. Ik dacht al dat het door de utrogestan kwam ofzo.
Ik ben sinds gisteren met vlagen misselijk, hele tijd al buikkrampen gehad, lage rugpijn, draaierig, humeurig, onrustig, snel buiten adem. Dus best wel wat symptomen, maar ik heb niet het idee dat ik zwanger kan zijn? Ik heb niet hetzelfde gevoel in m'n borsten zoals ik al 2x gehad heb, dus kan er niet echt in geloven ?. Ik haat het echt, die stomme wachtweken zijn er echt te veel aan. Ik vind het ook zo vreemd, 2x direct zwanger en nu plots niets meer?

Ikbendoutzen goed te horen dat het goed gaat en je verder geen bloedingen meer hebt gehad. Heb je zelf ook nog testen gedaan? Ik zou zelf in zo'n situatie elke dag bijna weer willen gaan testen? gelukkig nog een paar dagen en dan heb je je echo. Ga heel hard duimen dat je met mooi nieuws komt maandag. 
Het is inderdaad balen dat er niet gebeurt in het ziekenhuis en dan te horen krijgen dat veel dingen wel weer mogen is best lastig. Zeker omdat ik weet dat de gynaecologen ook gewoon "niets" te doen hebben. Ja ik heb vandaag de tarwekiem- en teunisbloemolie binnen gekregen dus morgen beginnen met slikken tot mn ovulatie. Heb alleen de ovulatietesten nog niet binnen, maar komen denk ik morgen. Hoop dat het bij ons ook echt zou helpen we gaan het zien.
Chacha wauw dat zijn toch al wel aardig wat symptomen. Hoop voor een positieve uitkomst! Dat de komende dagen maar snel voorbij mogen zijn.
Knuffeltjeee wie weet is het toch raak en toch net optijd geweest?

Terug
Bovenaan