"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo, ja als ik ze zo oplijst is het wel heel wat. M'n man zei ook net, je ziet eruit zoals tijdens je zwangerschap. Maar ik durf er echt niet op hopen, lijkt me sterk dat het echt gelukt is! Ik zit ook nog maar op 6 of 7 dpo, dus veel te vroeg om iets te voelen denk ik. Wss gewoon de utrogestan ?.
Ikbendoutzen, goed dat je geen bloeding meer gehad hebt. Ik duim voor een goede echo maandag ??. Hoever ben je dan?

Zwindo, snap ik, wat frustrerend deze situatie zeg!! Ik hoop echt dat je snel terecht kan! Ben benieuwd hoe jij de teunis en tarwekiem gaat vinden. Ik deed 1e helft teunis 2e helft tarwekiem. Eerste dagen indd veel getest, nu niet meer alleen na die bloeding nogn x. 

Chacha echt dat zijn allemaal symptomen.... poeh ik hoop het zo ontzettend voor je! Gosh wat duren die wachtweken dan lang.....ik hoop voor je dat je veel afleiding kunt vinden. Dankje, zit dan op 6.2. Laat t wel even weten dan. 

Spannend zo, veel mensen weer in de wachtweken, ik blijf aan jullie denken en meehopen!

[quote quote=10318383]Knuffeltje, ik vind het toch raar dat je deze symptomen hebt.. hoeveel dpo zit je nu? Ik hoop zo voor je dat het eens raak mag zijn! Is je vriend al meer mee in het verhaal ondertussen op z’n zaad eventueel te laten testen?[/quote]
We staan op de wachtlijst van het ziekenhuis bij ons in de buurt. Nog geen idee wanneer daar de poli weer open gaat...

Chacha ik weet niet hoe lang je lf is wie weet kan het wel gewoon. Geen idee lees vaak genoeg verhalen van vrouwen die soms gewoon al een week voor hun nod al een positieve test hadden dus lijkt me ook dat je dan al dingen kan voelen. Niet om valse hoop tr geven hoor maar hoop gewoon dat het voor jullie wel raak is deze ronde haha.
Ikbendoutzen ja ach we leggen ons er gewoon weer bij neer en gaan door. Ik wilde inderdaad ook zoals jij het nu omschrijft doet eerst teunis en dan de tarwekiem vanaf het moment dat ik een positieve ovu heb. Ben erg benieuwd 
Annemt voor mij de eerste ronde met teunis n tarwekiem. Ik loop bij een dietist en heb nu met name de pillen van vitals zitten namelijk geen andere toevoegingen in die een effect op het lichaam hebben. Gezien mn endometriose en pcos etc. heeft ze het gevoel dat ik misschien wst gevoelig op bepaalde toevoegingen kan reageren dus kwam met dat merk. Ze hadden alleen geen tarwekiem dus heb die van avogel gekocht.
Knuffeltjeee snap heel erg je frustratie. Maar als je man zijn zaad al wel wil laten testen kan dat volgens mij wel. Je zou er altijd even heen kunnen bellen om te vragen of dat al mogelijk is. Kan me voorstellen dat dat voor je gevoel toch ook als een stapje voelt. 

Zwindo, superlief hoor haha! Ik ben mezelf echt aan het beschermen hoor ?. De teleurstelling gaat gewoon gigantisch groot zijn. Ik heb ook echt het gevoel dat het niet gelukt is. Heb hoofdpijn en dit is altijd een duidelijk signaal dat m'n menstruatie er aan komt. Pff het duurt lang ?

Hier morgen nod, alle symptomen van menstruatie, dat downe gevoel wat het geeft terwijl ik zo verlang naar een geluksgolf. En wie weet hoe lang we daar nog op zullen wachten! Sterkte voor iedereen waar je je nu ook in begeeft en ikbendoutzen op een mooie echo maandag!

Terug
Bovenaan