"De dames die al wat langer wachten....."

O dames, dan toch weer spannend... Ik wordt het rond woensdag... Vanaf vandaag toch wel weer kriebels. Nog geen klachten. Of misschien het idee dat mijn borsten ronder/groter/zachter zijn, maar of dat nou echt zo is? En of ik nou echt een cafeïne-intolerantie heb momenteel? Nog gewoon een weekje wachten en dan wordt ik vrijdag alweer 27... 

Lieve dames! Ik kan het bijna niet geloven, maar ik heb een positieve test. Ronde 14 is gewoon gelukt. Ik moet het nog even laten bezinken. 
Ik hoop dat het goed gaat met jullie en dat eventuele trajecten snel weer worden opgestart. Ik gun jullie het waarmaken van deze prachtige wens ook zo ontzettend! Ik blijf duimen.

Oh Knuffeltje, wat hoop ik het voor jou! Ik duim ?.
Zwaantje, van harte gefeliciteerd!! Ik duim voor een plakkertje ?. Op hoeveel dpo heb je positief getest?

Zwaantje, jouw moederdag kan alvast niet meer stuk. Een dikke proficiat hoor!!
Knuffeltjeee, ik duim voor je dat het deze ronde raak mag zijn. 
Ikbendoutzen, mag je partner morgen al mee naar de echo? Misschien kan je eens vragen of utrogestan voor jou van nut kan zijn?
LotjeJansen, dat is echt een k** gevoel hé, dat je begint te voelen dat je ms zal doorbreken. Maar ergens is er ook altijd nog die hoop dat je het bij het verkeerde eind hebt. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en dan het liefst met een positieve test. ?
Hier 6dpo dus ik zit nog even in niemandsland qua mogelijke signalen. Wel nog goed nieuws gekregen. Woensdag vulde ik een contactformulier in op de website van het fertiliteitscentrum en diezelfde avond werd ik al opgebeld. Ik mag de 19e langskomen op gesprek, om een 'plan van aanpak' op te stellen. Normaal is dat op cd2 van mijn nieuwe cyclus, dus ofwel weet ik dan dat ik zwanger ben en kan ik de afspraak afzeggen ofwel ben ik er vroeg genoeg bij om te vragen om meteen te starten met het IUI-traject.   

@ChaCha Ontzettend bedankt! Ik heb gisteravond laat (+/- 22.30 uur) getest en dat was nog 10 dpo. Mijn NOD is morgen, ik heb een gem. LF van 11 dagen.
@PennyLane Bedankt De timing is wel perfect. Ik zal deze moederdag niet zomaar vergeten.
@Bilu Ik heb niet echt tips, want het heeft hier ook lang geduurd (14 maanden). Wat ik deze ronde wel heb gedaan is bewust mijn voeten warm houden. Ik had vaak steenkoude voeten en het schijnt dat je lichaam dan ook koud wordt. Niemand die weet of dat nou geholpen heeft. Ik had deze ronde op cd 14 een positieve ovulatietest. Wij hebben het gedaan op cd 12 t/m cd 15. 

Oh ja dat zou goed geholpen kunnen hebben! En deden jullie het in de ochtenden of alleen in de avonden gezellig maken?

Terug
Bovenaan