"De dames die al wat langer wachten....."

Gefeliciteerd zwaantje! Dag om nooit te vergeten!

voelt op Moederdag wel dubbel, hopelijk heb ik volgende week donderdag/vrijdag ook een positieve test. Is al ronde 19 of 20.. hopelijk heeft de tarwekiemolie geholpen. Heb alweer dagen lang last van zere borsten, maar dat is al vaker voorgekomen, dus zegt ook niks. Geduld is een schone zaak.. 
Maar ik begrijp dat de trajecten weer wat worden opgestart? Want zodra het weer kan versturen wij onze doorverwijzing mocht het niet gelukt zijn.. 

Lotjejansen ah balen dat je al voelt dat je menstruatie eraan komt. Is het ondertussen al doorgezet of kan je ons mooi nieuws komen vertellen?
Knuffeltjee toch altijd weer even spannend hè wanneer je nod voor de deur staat.
Zwaantje jeeh super gaaf! Gefeliciteerd! Geniet ervan!
Pennylane spannend! Hoop voor jullie dat het niet nodig blijkt te zijn.
NWJ jeetje ook al zolang. Is dit de eerste keer met tarwekiemolie? Ik ben/ga deze ronde voor het eerst teunisbloemolie en tarwekiemolie gebruiken ben heel benieuwd wat het gaat doen.
Ikbendoutzen heel veel succes morgen! Hoop dat je morgen met heel mooi nieuws over een goede echo komt.
Chacha hoe gaat het met jou nog steeds zoveel verschillende kwaaltjes? Hoelang nog tot je nod?
Hier de afgelopen dagen heel erg veel last gehad van de nasleep van mn menstruatie. De klachten lijken wel te zijn verschoven van voor de menstruatie naar na de menstruatie. Nog lang bruinverlies gehad en al dagen last van een stekende/zeurende pijn links onderin mn buik/lies die doortrekt naar mn rug. Naar de wc gaan is ook echt een hel. Ga dan soms echt door de grond van de pijn dat ik er ook misselijk van wordt. Dus heb besloten dat als dit aanhoudt ik toch eerder als 18 mei weer even contact opneem met het ziekenhuis.

Zwindo ja dit is de eerste keer tarwekiemolie. Ben heel benieuwd of het nu of een volgende ronde toch raak is. Ben ook benieuwd naar jouw ervaringen. Vervelend dat je zulke heftige klachten hebt! Als het niet goed voelt, dan gewoon bellen! 

Zwaantje, dikke proficiat, wat super voor jullie zeg!  

Pennylane, al gevraagd of ze mn progresteron willen prikken: nee, zowel vanuit zhs als verloskundige reden is dat ik spontaan zwanger ben geworden en mijn progresteron dus goed zou moeten zijn, verloskundige wil wel met zhs overleggen maar ik weet dus het antwoord vanuit zhs. Ik ga het morgen nog wel een x bespreken. Mijn man mag, neem ik aan mee ja , zijn we zo blij mee! tot nu toe heeft ie mij al zo vaak gezien met alle medische echos..dit is nu wel zo bijzonder. Wat superfijn dat jij weer een afspraak hebt staan!!! En de spannendste wachtweek is weer voor jou aangebroken, hier alle vingers en tenen voor je gekruisd. Ik hoop dat de iui niet nodig zal zijn voor je maar zo wel dan wel superfijn dat het weer opgestart kan worden! 

Oh pennylane dat is mooi van de start!!heb je dat iig als zekerheid mocht je niet zwanger zijn deze ronde ?? zal zelf deze week ook eens weer bellen. 
Mijn menstruatie nog niet doorgebroken, hang er wel tegenaan, temperatuur was ook gedaald vanochtend.
Zwindo zeker even huisarts bellen zoveel pijn is toch echt rot en verdient snelle hulp.sterkte!

zwindo lief dat je eraan denkt, dankje! Wat super rot dat je zo n pijn hebt! Dat lijkt me wel iets waar je contact over kunt opnemen ofniet? Ik hoop dat het snel afzakt voor en hoop opn goede ronde.
Hoorde hier en daar van vriendinnen dat poli's fertiliteit weer openen...hoop dat iedereen hier ook zo snel mogelijk nieuws krijgt! Succes voor iedereen in de wachtweken, ik denk aan jullie!! 

Terug
Bovenaan