"De dames die al wat langer wachten....."

Tnx meiden! ik had van de week gebeld met het ziekenhuis om inderdaad al aan te geven dat ik nog steeds zoveel last blijf houden, maar omdat de ene arts weg was en de ander die mij ervoor had behandeld de 18e pas terug is en mn dossier nog niet was overgedragen moest ik de 18e terug bellen. Dus als ik er echt zoveel last van blijf houden ga ik wel eerder bellen.
Lotjejansen vervelend dat het nog een beetje onduidelijk is. 
Ikbendoutzen wat fijn dat je man mee mag. Hoop echt dat je morgen met goed nieuws komt. Fertiliteitscentrum waar ik zit had vorige week nog geen enkel zicht op opstarten, wel fijn dat sommige wel weer kunnen gaan starten. 

Zwindo, nee, denk dat het gewoon pms is nu. Op de koop toe vandaag weer een aankondiging ?. Heb zo hard gehuild. Ik ben het echt gewoon effe beu, ik heb het zo gehad met alles rond zwanger worden.. ik smijt m'n ovulatietesten de deur uit en ik zie het wel ?. 
Ik zou toch ook eens contact opnemen hoor, Is toch echt niet oké dat je zoveel pijn hebt?

Ikbendoutzen, ik duim voor je morgen!! 

Ha meiden!
Ik wil jullie vandaag een fantastische Moederdag toewensen, want moeders, dat zijn we al in ons hart!! ❤
Wat lees ik een goede berichten hier, leuk!! Zwaantje gefeliciteerd met je positieve test, ikbendoutzen ik hoop dat je morgen een mooie echo hebt!
Met mij gaat het inmiddels ook goed. Ik ben druk aan het klussen in ons nieuwe huis. Dat gaat langzamer dan gedacht, maar wat maakt het huis ons nu al gelukkig! Het is een heerlijk licht huis, met veel buitenruimte en het geeft nu al rust! 
Ik ben nu twee weken echt vrij van werk om mij op het klussen te storten en dat geeft ook rust in het koppie. En nu kwam vandaag ook nog eens het nieuws dat mijn kliniek weer gewoon gaat starten met de ICSI behandeling. Ik ben zo blij, het is alsof de zon extra schijnt! Wel word ik midden tijdens mijn verhuizing ongesteld, dus ik zal nog steeds tot eind juni moeten wachten. Maar, jeeeee!!! Echt, mijn stress factoren zijn inmiddels gehalveerd!
Zo, en nu duik ik weer onder voor een tijdje. Ik kom ergens begin juni (na mijn verhuizing) wel weer boven. Dag lieffies! ?

Chacha ah nee joh balen. En dan ook weer een zwangerschaps aankondiging erbij. Ik heb gisteren ook bewust best wat socialmedia ontweken. Opende het gisterenochtend heel even en de ene net geboren baby na de ander. Snap het heel goed, want zou precies hetzelfde hebben gedaan. Maar was er gisteren even klaar mee. Ik heb voor mezelf woensdag in mn hoofd zitten om te gaan bellen als ik nog last heb dan duurt het al een week. Het gaat vandaag tot nu toe wel ietsje beter. Ik voel het nog wel maar de steek is iets minder scherp dus hoop dat het nu minder zal worden.
Lapjesendraadjes wat fijn dat je je zo goed voelt en dat ze bij jou weer gaan beginnen! Voor je het wert is het alweer juni! Succes met het klussen.

Lapjesendraadjes, fijn je nog eens te horen en blij dat het weer wat beter gaat! Veel geluk in jullie nieuwe woning! Oh, goed dat je kliniek terug open gaat, heb je toch weer iets om naar uit te kijken!
Zwindo, en alsof de mindfuck nog niet genoeg is, gisterenavond op 8 of 9dpo plots wat rozig-bruin bij het vegen om toilet.. Vandaag voorlopig niets meer. Zaterdag in de late namiddag plots een heel felle steek vlakbij m'n lies. Nu op en af menstruatiekrampen. Ik word echt gek van m'n lichaam nu ?. Durf ook echt niet te hopen.
Ikbendoutzen, ik ben zo hard aan het duimen voor je!!

Chacha ohhh zo spannend! Klinkt toch wel weer veelbelovend. Hoop echt dat het raak mag zijn!
Ikbendoutzen ben echt zo hard aan het duimen. 

Hallo Dames,
Voor mij alles nieuw hier, en geen idee of ik me in deze groep mag toevoegen of dat ik al in deze categorie val.. 

Als ik jullie verhalen zo lees dan vind ik het heel spannend om deel te nemen. Het feit dat ik opnieuw moet erkennen door het opschrijven dat we nu de 9e ronde ingaan na een miskraam van 8 weken in september 2019, maakt me intens verdrietig. Tegelijkertijd voel ik me heel schuldig als ik lees hoe lang andere dames al bezig zijn. Tevens zijn wij al super gezegd met een hele mooie dochter van bijna 3. Toch was het zwanger worden vorig jaar juli super gewenst en gepland. We waren zwanger na 4 maanden, precies zoals bij mijn eerste dochter. Dus beter kon niet, totaal naief dat het mogelijk ook anders kan gaan. Toch was het na 8 weken mis en kreeg ik spontaan een bloeding en was de zwangerschap ook direct afgebroken. Na de miskraam kwam mijn eisprong (die ik goed kan voelen) na 3 weken weer netjes opgang en ook met ovulatie testen waren op het juiste moment positief. Dus alle vertrouwen er in dat we voor de "eigenlijk" uitgerekende datum van 20 april 2020 toch wel weer zouden aantellen. Helaas de vruchtbare dagen verstrijken en het wil niet lukken. 

We hebben van de huisarts vorige maand een verwijzing gekregen en ook een telefonische intake van de fertiliteits arts. We hebben wel een controle van mijn mans zaad mogen doen en daarmee is alles helemaal top en in orde. Dus voor nu willen ze ons niet verder in behandeling nemen en moeten we minstens een jaar na de miskraam proberen, en mogelijk daarna ook nog 6 maanden. Het verdriet wordt echter met elke negatieve test of menstruatie cyclus niet makkelijker en met alle goedbedoelde lieve adviezen kan ik ook steeds minder... dus vandaar misschien wel nu de stap om eens mijn verhaal te delen met gelijk gestemde... 

Hallo Nieksters, welkom! Deze plek is voor iedereen, allemaal met een eigen specifiek verhaal en uitdagingen. 
Kan me wel indenken dat een paar gelijkgestemden fijn zijn nmiddels, alleen al weten dat er meer vrouwen verplicht getraind worden in geduld en vertrouwen sterkt. 

Terug
Bovenaan