"De dames die al wat langer wachten....."

Nieksters ook jij bent hier welkom. Ook jullie al een lange tijd bezig en slecht nieuws op slecht nieuws. Ook voor jou duim ik mee dat het dit jaar wel gaat lukken. 

Denk echt dat deze ronde ons voorbij gaat. Dat ik hem echt gemist heb. Had geen bril op, maar na het plassen gisteravond leek er wat roze mee te komen. Vanmorgen knallende koppijn. Ik houd dus woensdag aan als nod... Had graag een ander verjaardagscadeautje gehad, maarja, valt nu eenmaal net samen. 

Ik heb op meerdere plekken al een aantal keer mee gelezen. Maar zie dat er hier meerdere in het schuitje zitten en al langer op een zwangerschap wachten.  
Hier zijn we sinds dec 2018 aan het proberen. We wachten op een iui behandeling. 
Jullie kennen elkaar inmiddels al een tijdje en elkaars verhalen.  Ik hoop dat ik mee mag schrijven en er dan toch een beetje tussen ga rollen.  

Hier een kort berichtje, goede echo met kloppend hartje gehad, we zijn verliefd en intens blij. 

Nieksters welkom hier, iedereen heeft weer zn eigen verhaal.ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid kunnen krijgen en dat de poli's weer openen. 

Knuffeltje hier alle vingers en tenen gekruisd voor je. Wanneer vier je je verjaardag? 

Nieksters, jammer genoeg welkom in ons groepje! Uiteraard mag je hier mee schrijven, elke maand wachten is er 1 te veel. Wat erg van je miskraam, dikke knuffel! Is er een reden dat ze jullie nog niet willen verder helpen? Uiteindelijk zijn jullie toch een jaar bezig? Ik vermoed dat je in Ndl woont? In België is de stap naar een gynaecoloog precies gemakkelijker gezet, vanaf het moment dat ik voelde dat er iets niet klopte ben ik gewoon op controle geweest bij de gynaecoloog. 

Milaaa, ook jij jammer genoeg welkom! Kak dat je moet wachten op je iui, heb je enig zicht op mogelijke start?
Ikbendoutzen, oh meid wat ben ik blij voor je!! Weer een stap dichter! ?
Ik word weer nerveuzer met de moment. Gisterenavond dan die vreemde bloeding, vandaag nog inieminie beetje bruinverlies en verder niets. Ben steendood, superemotioneel en mijn borsten voelen plots lastig.. Zou het dan toch?? Ik ben zo bang voor de teleurstelling deze keer ?. 

Yeahhhh ikbendoutzen wát een opluchting zal dat zijn :)!! Gefeliciteerd! 
Milaaa ook welkom. Wij ook sinds eind 2018, en wachten op hsg en iui. Hoe waren de onderzoeken?
Chacha de pijlen staan wel de goede kantop tot nu? Spannend!
En knuffeltjeeee wie weet!!

Lotjejansen, ja zo voelt het wel.. maar ik heb de afgelopen maanden zo veel gevoeld ?. Nog even geduld ?.
Ikbendoutzen, goh, ik weet het eigenlijk niet goed. Als de symptomen duidelijker worden zal ik wel testen, op dit moment overheerst de angst voor teleurstelling en durf ik niet testen ?

Lotjejansen, ja zo voelt het wel.. maar ik heb de afgelopen maanden zo veel gevoeld ?. Nog even geduld ?.
Ikbendoutzen, goh, ik weet het eigenlijk niet goed. Als de symptomen duidelijker worden zal ik wel testen, op dit moment overheerst de angst voor teleurstelling en durf ik niet testen ?

Terug
Bovenaan