"De dames die al wat langer wachten....."

Ikbendoutzen jeehh!! Wat een opluchting! Nu hopelijk geen rare dingen meer en een super fijne zwangerschap! Geniet ervan! Het is jullie zo gegund.
Nieksters en Milaaa allebei welkom hier. Dit is het groepje waar je je het liefst niet bij aansluit maar jullie zijn heel welkom om mee te schrijven en lezen.
Knuffeltjeee ah balen hopelijk loopt de volgende ronde helemaal volgens het boekje met een mooi eindresultaat. 
Chacha oehh jeetje dat klinkt nu allemaal toch wel heel erg positief hoor. Zo spannend! 
Ik dacht vanmorgen dat de pijn wel minder was maar werd echt alleen maar weer erger in de loop van de dag. Nu weer met een kruik in de rug op de bank. Zucht hopelijk morgen minder last als het morgen erger wordt bel ik misschien ook nog wel eerder.

[quote quote=10320046]Lotjejansen, ja zo voelt het wel.. maar ik heb de afgelopen maanden zo veel gevoeld ?. Nog even geduld ?. Ikbendoutzen, goh, ik weet het eigenlijk niet goed. Als de symptomen duidelijker worden zal ik wel testen, op dit moment overheerst de angst voor teleurstelling en durf ik niet testen ?[/quote]
Snap ik..ik ben heel erg benieuwd! ???

Zwindo thnx! Wat rot dat je zoveel last houdt, misschien toch eerder aan de bel trekken dan....

[quote quote=10320013]Hier een kort berichtje, goede echo met kloppend hartje gehad, we zijn verliefd en intens blij. Nieksters welkom hier, iedereen heeft weer zn eigen verhaal.ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid kunnen krijgen en dat de poli’s weer openen. Knuffeltje hier alle vingers en tenen gekruisd voor je. Wanneer vier je je verjaardag?[/quote]
O, dat lijkt me zo bijzonder. ? hoeveel weken ben je nu en wat is er dan ook alweer al te zien op zon echo?
Ik ben vrijdag jarig. 

Nieksters, jeetje lijkt me echt heftig.  Zeker als je dan denkt dat het wel opnieuw gaat lukken en het dan allemaal langer duurt. Kunnen jullie elkaar goed steunen hierin?
Knuffeltjeeee, ik hoop dat het toch raak is en je een mooi cadeautje krijgt. Spannend. Ik had bij mijn zwangerschap ook roze, maar ook rood en bruin verlies en toch bleek ik zwanger. Dus wie weet.... ik duim voor je!

Ikbendoutzen, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!!
Chacha, ik had die symptomen ook en ws toch zwanger.  Dus.... wie weet. Ik duim voor je!

Tnx meiden! Probeer het echt nog even vol te houden omdat ik vorige week ook had gebeld. Had toen ook al aangegeven dat ik nog steeds last bleef houden, maar doordat mn dossier nog niet was overgedragen (na vertrek van mn laatste behandelend arts) werd ik nog niet doorverbonden en moest ik 18e terug bellen wanneer mn vorige arts weer terug was. Ik merk dat het sochtendsvroeg wel ok is, maar smiddags word de pijn erger. Gisterenavond paracetemol genomen en gewacht tot die een beetje zn werk deed om lekker te kunnen slapen. Even kijken wat vandaag brengt anders ga ik bellen en zeggen dat ik in ieder geval even een echo wil om te kijken of de endometriose niet veel erger is geworden.
Milaaa inderdaad wat jij zegt hoor toch al dat veel opgestart wordt maar helaas is mijn ziekenhuis daar geen van. Echt heel vervelend. Ik hoop dat wat jij hebt nu ook bij mij gebeurt dat ik op een lijstje die als eerste gebeld worden kom te staan. Maar zal wel niet. Ik heb zelf ook een privé kliniek in duitsland en in nederland aangeschreven. Die van Duitsland valt helaas niet binnen mn verzekering, dus zou even moeten uitzoeken hoe dat gaat en of dat nog wel een optie is. Die van nederland zit wel bij mijn verzekering aangesloten, dus even kijken wat die zouden kunnen betekenen.
Hoe gaat het met de dames in de wachtweken? 
Mandareintje hoe gaat het met jou? Al meer duidelijkheid over je tp??

Zwindo, ik zo zeker die prive kliniek in Nerderland benaderen.
Je kunt ook altijd gewoon eens bellen en advies vragen toch?
Wij hebben er hier 1 in de buurt zitten, maar die valt niet binnen mijn verzekering. Ik zou dan 80% vergoed krijgen. Maar als ik dan bekijk dat bijv een iui behandeling ronde 800 euro is en we dan nog zelf 200 euro moeten betalen. Dan nog de vraag of het in 1x gaat lukken dus dan kan het ook best wel hoog oplopen. Hoe graag we het ook zouden willen, we wachten het ziekenhuis maar even af en duimen nog steeds dat het alsnog net als de vorige keer natuurlijk mag lukken.
Ik zit momenteel op het wachtbankje denk ik. Ik heb mijn eisprong niet gevonden, maar had wel wat rood verlies en buikpijn. Dus fertiliteitsverpleegkundige dacht aan een eisprong.

Terug
Bovenaan