"De dames die al wat langer wachten....."

Milaaa ik ben ze dus inderdaad even aan het benaderen. Ik zou het liefst ook gewoon willen afwachten. Ik heb alleen toch nog steeds zoveel last blijf houden waar ik vanaf wil. Zonder operatie zal dat niet gebeuren en de enige andere optie is zwanger worden. Dus dan maar opties onderzoeken om dat voor elkaar te krijgen. ?

Hey meiden, vandaag cd2 hier en we gaan er gewoon weer helemaal positief in verder, van negatief denken en niets doen word ik immers ook niet zwanger ? vanaf morgen neem ik weer letrozol 2,5mg en dan is dat weer de eerste ronde na mijn 2 miskramen met hormonen, heb er wel vertrouwen in ofzo.. als het nu niet raak zal zijn dan zijn de 10 weken na verlies om en kunnen we bloedprikken om te zien of er een reden is vóór de miskramen, is het wel raak dan zien we dan wel weer hoe het loopt ☺️? beide zou wel positief zijn dus leg de druk niet te hoog, ergens dit jaar zal ik toch wel gezond zwanger worden en blijven zeker, daar gaan we voor! ??

@ikbendoutzen: Ik zie dat jij aan de tarwekiem en de teunisbloem hebt gzeten en daardoor zwanger raakte. Mag ik vragen wanneer je met wat bent begonnen? Daarnaast vroeg ik me ook af welke dagen jullie het gezellig hebben gemaakt? De avonden of de ochtenden?

Ik vrees dat het hier toch niets is! Vandaag weer wat meer bruinverlies. Wel gek dat m'n menstruatie dan al op 8dpo begint terwijl ik progesteron extra neem ?. Ik ga zo dadelijk toch maar eens bellen naar m'n gynaecologe!

Hoi Milaaa,
Vandaag weer eens gebeld en bij ons gaan ze langzaam starten. Waarschijnlijk volgende week zelfs al hsg. Heb wel idee dat als ik zelf niet gebeld had, er andersom geen initiatief was geweest? 
Goed dat jij nu ook op wachtlijst staat!!

Lotjejansen, nee nog niet gebeld! Ik wacht het gewoon ff af. Net wel een test gedaan, was precies toch negatief. Nog eens proberen in de ochtend maar vrees er toch voor!

Terug
Bovenaan