"De dames die al wat langer wachten....."

Wilkindje wat goed om te horen dat je er met zoveel nieuwe energie in staat! Echt knap en sterk hoor! Hoop dat je snel een goede plakker hebt en mag genieten van een mooie zwangerschap. 
Chacha ahh dat is wel vroeg toch? Kan misschien toch nog van een innesteling zijn. Wanneer is je nod? Al met je gyn gebeld? Wat zei die?
Wauw! Lotjejansen Volgende week al hsg wat fijn! Door alle berichtjes van dingen die opstarten krijg ik gewoon de kriebels om ook weer te gaan bellen haha. 
Het gaat vandaag gelukkig een stuk beter met de pijn, dus denk toch dat het aan weer aan het wegtrekken is. Dus denk dat het gewoon maandag bellen wordt als mn oude arts weer aan het werk is.

Zwindo, ja is zeker vroeg. Zit nu op 10 of 11dpo, bloeding is gestart op 8 of 9 dpo, ondanks de utrogestan die k neem. Zondagavond wat rozig-bruinverlies bij 1 toiletbezoek, maandag beetje bruin Savonds en vandaag dan iets meer bruinverlies, maar is ook weer gestopt ondertussen. Sorry voor de details ?). Heb toch nog niet gebeld, ik ga toch moeten afwachten wss Dusja. Mss morgen als ik nog meer verlies. Ook net een test gedaan, lijkt negatief maar binnen afleestijd zag ik precies toch een schaduw.. test staat hier boven. Ik weet het echt niet en ik word echt gek van mezelf. We willen het zo graag.. mss morgenvroeg nog eens een testje proberen of anders wachten tot donderdagochtend. Nod is tussen donderdag X zaterdag, afhankelijk van wanneer eisprong is geweest. Maar dan zou k nu toch al een positieve test moeten hebben niet?
Ik word echt zo'n onzekere geit als m'n nod er aan komt ?
Fijn trouwens dat je minder last hebt! Hopelijk kan je arts volgende week wat meer duidelijkheid scheppen voor je 

Gister kneiterende koppijn en net een pittig abcanse. Nouja, dat laatste gelukkig thuis en heb ik alleen mezelf ermee. Nu kan ik weer nachtmerrieloos slapen. Al die signalen betekenen meestal maar een ding: deze week ergens ongesteld worden... Ik leg me er maar al meer bij neer... Maar blijft moeilijk. Hopen dat de poli hier ook snel weer opengaat. 

He knuffeltjeee, wat vervelend, is een absence ook iets waar je van bij moet komen? Ja zou toch goed zijn als alle polis weer aan de slag gaan, geeft wat houvast

[quote quote=10320878]Haha hoop ik ook ja ? Ik ben echt een vat vol emoties, m’n vent heeft afgezien ?[/quote]
Haha arme man!! Houd ons op de hoogte ??

Haha Chacha arme man toch ze hebben het maar zwaar met die hormonale vrouwen van ze ?? maar even zonder gekheid onze eerdere berichtjes kruisden elkaar een beetje door het verversen, maar na mn berichtje zat ik naar je foto te kijken en dacht eerst dat is inderdaad de bekende negatieve test maar met inzoomen zag ik wel ineen een soort schaduw, maar dacht zeg er niets over want zie vast spoken? hopelijk heb je snel duidelijkheid herken de onrust in het lichaam zo vlak voor de nod maar al te goed. 
Knuffeltjee ah zo vervelend. Hoop inderdaad dat alles snel weer open gaat. 

Terug
Bovenaan