"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo, maar hij doet het zo goed ?. Kwam zelfs dit weekend zelf af met 'schat, dit kan een innesteling zijn! Dat is tussen de 8 en 12 dagen na je eisprong'. Ja ik dacht ook joh ik heb gewoon strepen voor m'n ogen. Ik test donderdag nog eens tenzij m'n bloeding feller wordt ?.
Knuffeltje, balen joh ☹️. Hopelijk kan je snel van start in de kliniek!

[quote quote=10320899]He knuffeltjeee, wat vervelend, is een absence ook iets waar je van bij moet komen? Ja zou toch goed zijn als alle polis weer aan de slag gaan, geeft wat houvast[/quote]
Als het wat langer duurt zoals vanmiddag wel. Ik sta dan even op afwezig. Dan voel ik me misselijk worden en sinds kort ook heel koud en dan draaien mijn hersenen overuren om helder te gaan denken. Alleen dat weer opstarten duurt soms even. Even kortsluiting zeg maar. Dat is best vermoeiend.

Wilkindje, wat goed jou positieve insteek. Kan ik nog wat van leren. Maar is wel de beste manier, nieuwe ronde nieuwe kansen.

Zwindo, fijn dat het weg lijkt te trekken. Hopelijk voel je je snel weer de oude. 

Chacha, ik zie ook een zwazige streep. Ik begrijp je onzekerheid wel, hopelijk komt er snel duidelijkheid. Ik duim voor je!
Arme man, maar mannen zijn nog al snel arm denk ik. Als ik ongesteld ben geworden, mok ik alles bij elkaar en als ik in de andere periode zit voel ik me onzeker. Haha
Knuffeltje, wat balen zeg. Hopelijk gaat het toch de andere kant op. Maar vaak voel je het zelf wel het beste aan en herken je het wel als het eraan komt. 

Knuffeltje, ik hoop dat je snel wordt gebeld om te starten. Als je dit steeds hebt is ook zeer vervelend.
Ik heb regelmatig migraine aanvallen als ik ongesteld ben. Maar gelukkig niet zo hevig. Duurt dan ogv 30 min en dan zijn de vlekjes voor de ogen weer weg. 
Chacha, ziet je partner de streep ook?

chacha ik vind deze test niet omowit hoor... zit een klein tuurstreepje naar mijn idee...morgenochtend weer?!!! Ik tuur graag mee
Ik reageer morgen ff uitgebreider op alle berichtjes.

Milaaa, toen m'n man thuis kwam van het werk was het niet meer zo zichtbaar als tijdens de afleestijd. Op de foto ziet hij het zeker ook. 

Ikbendoutzen, wat ben ik benauwd joh. Ik durf het niet geloven. Ik ga zien of ik me kan inhouden tot donderdag, dit is m'n vroegste nod anders zou nod zaterdag zijn ?.

Zou wel heel tof zijn chacha! Hopelijk gauw een echt positieve test! Mijn app heeft voor morgen nod staan, maar heb de eisprong later gevoeld, dus hield zelf NOD aan op vrijdag/zaterdag. Deze cyclus voor het eerst tarwekiemolie geslikt. Hiervoor altijd maar weinig ongesteld, zet dan niet door voor mijn gevoel. Nu opeens in de wc helderrrood bloed, schrok er van. Zo uit het niks. Zo is het nog nooit begonnen (met de pil wel, zonder niet) en had het ook nog niet verwacht. Heeft de tarwekiem in elk geval wat gedaan. Op naar de volgende ronde helaas 

Chacha ooh zo spannend haha nog maar 1 dagje voor het donderdag is. Ik ga heel hard duimen op een positieve test. 
Milaaa tnx! Hoop het ook. Het doet in ieder geval niet zoveel pijn meer dat ik er de hele tijdlast van heb. Alleen naar de wc gaan is nog een dingetje, dus ga dat maandag ook heel duidelijk aangeven.
NWJ ah jammer betekend dit nu dat je lf korter is geworden of verschilt die bij jou? Dat is bij mij zo'n beetje het enige wat consequent en netjes is precies 14 dagen bijna op de minuut af soms haha. ik ben zo benieuwd wat het bij mij gaat doen.
Ik ben vanmorgen begonnen met ovulatietesten cd 11 maar echt nog maar een schaduw dus denk dat ik morgen misschien oversla met testen en het vanaf vrijdag echt oppak.

Terug
Bovenaan