"De dames die al wat langer wachten....."

Knuffeltje, ja was het ook, je zag het hartje kloppen een vruchtwaterzak en een dooierzakje en je ziet t kleintje maar zo klein dat je nog niks kunt onderscheiden. Wat vervelend dat je weer een absence hebt gehad:(Ik hoop vrijdag op een mooie verjaardag voor jou met een groots cadeau;)

Mandareintje hoe gaat het met jou?

Rojo jazeker, 1e helft teunis en 2e helft tarwekiem. Momentjes dat wij het gezellig hebben gemaakt waren op verschillende momenten zowel s ochtends als savonds.

Nwj wel heftig dat je lijf er zo op reageert, hoop dat t je iets goeds mag brengen ook!

Chacha, gewoon nog een test ertegenaan smijten joh want als dat gisteren een tuurstreepje was dan kun je vandaag wel een echt iets duidelijker streepje zien..

Meiden ik ga vanaf nu vooral meelezen, ik blijf aan jullie denken en hoop houden voor jullie allemaal?

Meiden, ik heb echt weer even zo'n baalmomentje.
De vorige keer toen ik het ziekenhuis belde, werd me verteld dat ze weer openden op 11 mei, dus ik was al helemaal blij en dacht echt: dat is mooi gunstig, ben ik weer als 1 van de eerste aan de beurt. Nu belde ik net, gaan ze pas weer 2 juni opstarten. Moet ik nog weer een cyclus wachten. 

Annemt dat is wel shit ja!! Hoezo dat nou? Nog een cyclus 'vertraging' kan dan veel te lang voelen. wat gaan ze in juni als eerste doen bij jullie? (Weet even niet waar in proces je zit)

Ja ontzettend shit! Kan het nu wel weer beetje positief omdraaien, dat we dan in ieder geval nog weer een maand zelf de kans hebben om het te proberen, maar had er zo opgehoopt dat we weer verder konden. 
Starten in juni dus met 3e ronde clomid en 2e iui-behandeling, maar gezien mijn cyclus zal dat dus ook ergens pas eind juni zijn. 

Ikbendoutzen, ja heb getest hoor, maar was echt negatief. Dus ik vrees dat het toch een voorgedrukt streepje was ofzo? Ik zie wel, maandag gelukkig al terug naar de gynaecoloog!

Ikbendoutzen geniet van je zwangerschap! Hopelijk nu geen enge dingen meer.
Annemt jeetje dat is balen, maar ze hebben in ieder geval een datum genoemd. Dus iets om naar uit te kijken. Hier vorige week gebeld en was het allemaal nog maar onduidelijk en leek het niet opgestart te worden binnenkort. Ik hoop dat als ik maandag bel toch iets anders te horen krijg.
Chacha ah jammer. Wel fijn dat je zo snel al terecht kan! 

[quote quote=10321096]Ikbendoutzen, ja heb getest hoor, maar was echt negatief. Dus ik vrees dat het toch een voorgedrukt streepje was ofzo? Ik zie wel, maandag gelukkig al terug naar de gynaecoloog![/quote]
?wat rot chacha, maandag heel veel succes,liefs!

@ikbendoutzen: oké misschien het proberen waard. En deden jullie het om de dag of elke dag icm ovulatietesten?

Terug
Bovenaan