"De dames die al wat langer wachten....."

Bloeding is ondertussen volledig gestopt. En telkens komt die hoop toch weer terug ?. Ten laatste zaterdag zou k m'n nod hebben. Het zullen nog een spannende paar dagen worden. Als ik toch ongesteld word, ga ik toch eens vragen aan m'n gyne voor verder onderzoek. Heb nooit last van tussentijdse bloedingen, mss zit er toch iets van littekenweefsel na de 3 curretages..
Annemt, het wachten is lastig he.. dikke knuffel!

Ik dacht dat ik gister een reactie had geplaatst. Helaas zie ik hem niet, dus zal er wel wat mis zijn gegaan.
Annemt, wat goed dat je weer wat positief kunt denken. En fijn dat je weet dat ze vanaf juni weer starten. (hopelijk maken ze het deze keer wel waar). 
Ergens hoop ik ook dat ze hier in juni ook weer starten. Dan hebben we iets om naar uit te kijken, maar ergens heb ik ook het gevoel dat het pas in september is.  Geen idee waarom ik het zo voel. 
Chacha, wel heel fijn dat je maandag al weer naar de gynaecoloog mag. Maar jeetje, je hoop natuurlijk op een postieve test en dan is de streep nu weer weg. Ik blijf duimen voor jullie! Spanning voor maandag?
Het zou zeker wat met de curretages te maken kunnen hebben, echter heb ik daar zelf echt geen ervaring mee. Maar het lijkt mij niet geheel ondenkbaar. 

Ikbendoutzen, wat fijn dat alles goed is. Nu kan je echt gaan genieten. Willen jullie graag weten wat het wordt?

Ik heb me zojuist trouwens aangemeld op de freya facebook pagina. Ik wacht nog wel op goedkeuring, maar dit is een facebook pagina voor stellen, personen die in het zelfde schuitje zitten.
Er zijn meerdere pagina's. Zowel voor mensen die een eerste kindje willen en wat niet vanzelf gaat als bijv voor mensen die al een kindje hebben en graag nog een tweede zouden willen. 
Ik weet ook niet of het wat is, maar las het ergens dus dacht vast het proberen waard. 

Ha Zwindo, 
ik snap je gevoel en twijfel over die functie, maar aan de andere kant, als je er steeds enthousiaster over wordt moet je dat 'gewoon' gaan doen. Als het voor jezelf beter voelt om het te vertellen zou je dat inderdaad kunnen doen, maar je bent hier niet tot verplicht. Als het echt een leuk bedrijf is, hebben ze er vast alle begrip voor. 

Milaaa, ja het is echt een heel vreemde cyclus geweest. Maar gelukkig kan ik al terecht bij de gynaecoloog en kan ik het met haar eens bespreken. Ik heb gewoon een gevoel, maar dit kan ook een fout gevoel zijn natuurlijk. Het is ook de eerste keer dat ik een tussentijdse bloeding gehad heb en vandaag echt enorm veel afscheiding. Zou normaal vandaag ongesteld moeten worden, maar nog niets te zien. Kan natuurlijk de utrogestan zijn die het doorbreken tegen houdt. Ik ben benieuwd naar de komende uren ?. Het voelt wel alsof het gaat doorbreken, dus ben er op zich wel oké mee.
Zwindo, ik deel de mening van Annemt. Als je er zo enthousiast van wordt, moet je zeker overwegen om de job aan te nemen. Je bent zeker niet verplicht om het te vertellen, maar ik snap waarom je het wel zou doen! Als ze je echt willen, denk ik niet dat dit iets zou veranderen. 

Zwindo, ik ben het ook eens met annemt. Als ze je echt willen nemen ze dit erbij.

Hier zojuist weer ongesteld geworden. Ik snap dr niks meer van en ben er nu wel klaar mee. 

Hé Milaaa, wat balen.. snap dat je het ff gehad hebt. Dikke knuffel meid!
Hier nog geen ongesteldheid te bespeuren.. zit op 12 of 13 dpo, vorige maanden telkens mooi ongesteld op 12dpo om 11u. Ik heb niet het gevoel dat het gelukt is, maar wat is dit dan weer?

chacha ik kijk ondertussen nergens meer van op. Ik heb nu afgelopen jaar bijna iedere maand wel andere klachten gehad voor nod dus niets is te gek. Omdat jij wel eerst een bloeding had, weet je zeker dat je echt niet zwanger bent?

Ik heb nog steeds snel het zuur. Snel last van mijn buik en maag. Maar dat schuiven we maar op de hightea die tegenviel en waarbij ik jus de orange heb gedronken waar ik altijd al slecht tegen kan. Tuurlijk blijf ik stiekem hopen tot ik ongesteld wordt. Dat doe ik iedere maand. Maar ik kan het niet op een drinken zetten want morgen kijken mijn ouders me op de vingers mocht ik het morgen worden en zaterdag vroeg naar bed omdat we zondag vroeg op moeten. En waarom drinken. Een alcoholvrije verjaardag is ook prima. Kreeg nog een compliment in de supermarkt. Of ik mijn IDkaart wilde laten zien. Dat moet tot je 25e. Uhm. Ik wil voor deze x wel mijn rijbewijs pakken maar ik wordt morgen 27...

Terug
Bovenaan