"De dames die al wat langer wachten....."

chacha ik kijk ondertussen nergens meer van op. Ik heb nu afgelopen jaar bijna iedere maand wel andere klachten gehad voor nod dus niets is te gek. Omdat jij wel eerst een bloeding had, weet je zeker dat je echt niet zwanger bent?

Ik heb nog steeds snel het zuur. Snel last van mijn buik en maag. Maar dat schuiven we maar op de hightea die tegenviel en waarbij ik jus de orange heb gedronken waar ik altijd al slecht tegen kan. Tuurlijk blijf ik stiekem hopen tot ik ongesteld wordt. Dat doe ik iedere maand. Maar ik kan het niet op een drinken zetten want morgen kijken mijn ouders me op de vingers mocht ik het morgen worden en zaterdag vroeg naar bed omdat we zondag vroeg op moeten. En waarom drinken. Een alcoholvrije verjaardag is ook prima. Kreeg nog een compliment in de supermarkt. Of ik mijn IDkaart wilde laten zien. Dat moet tot je 25e. Uhm. Ik wil voor deze x wel mijn rijbewijs pakken maar ik wordt morgen 27...

chacha ik kijk ondertussen nergens meer van op. Ik heb nu afgelopen jaar bijna iedere maand wel andere klachten gehad voor nod dus niets is te gek. Omdat jij wel eerst een bloeding had, weet je zeker dat je echt niet zwanger bent?

Ik heb nog steeds snel het zuur. Snel last van mijn buik en maag. Maar dat schuiven we maar op de hightea die tegenviel en waarbij ik jus de orange heb gedronken waar ik altijd al slecht tegen kan. Tuurlijk blijf ik stiekem hopen tot ik ongesteld wordt. Dat doe ik iedere maand. Maar ik kan het niet op een drinken zetten want morgen kijken mijn ouders me op de vingers mocht ik het morgen worden en zaterdag vroeg naar bed omdat we zondag vroeg op moeten. En waarom drinken. Een alcoholvrije verjaardag is ook prima. Kreeg nog een compliment in de supermarkt. Of ik mijn IDkaart wilde laten zien. Dat moet tot je 25e. Uhm. Ik wil voor deze x wel mijn rijbewijs pakken maar ik wordt morgen 27...

Knuffeltje, zeker ben ik niet nee, maar heb gewoon het gevoel dat het niet gelukt is? Alles wat ik voel, kan evengoed menstruatie betekenen. Die bloeding is idd vreemd, nog nooit eerder gehad. Maar ik durf ook niet testen.. mss toch maar eens doen, dan heeft m'n lichaam tenminste door dat het ongesteld mag worden.
Wanneer is jouw nod juist? Frustrerend toch he, je lichaam dat elke maand dingen doet waarvan je denkt 'oh zou het?' En uiteindelijk toch niets..

Jammer genoeg vandaag een negatieve test?. Ben nu gestopt met utrogestan en dan hopelijk maandag de oké om te starten met clomid. Ga sowieso eens vragen of er niet extra onderzoek gedaan kan worden naar eventueel littekenweefsel ofzo..

Dat zou ik zeker vragen chacha. Succes maandag. Ik duim voor je.

Knuffeltjeee, gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst!  Hopelijk blijft t toch uit.

Hier een onregelmatige cyclus van heb ik jou daar. Nu na 19 dagen met tussentijd vloeien al weer aan t vloeien. Hier meerdere dames die een onregelmatige cyclus hebben? Zoja jullie nog advies?

Knuffeltje, fijne verjaardag in elk geval!

Hier nog wat speciaal, nog steeds niet ongesteld.. ik ben moe, misselijk, pijnlijke borsten maar negatieve test. Ik kan er echt niet meer aan uit..

Terug
Bovenaan