"De dames die al wat langer wachten....."

Gefeliciteerd knuffeltjee! ?
Hopelijk een mooi en vruchtbaar jaar voor jou!
Vervelend chacha de onduidelijkheid. Wie weet kan het nog!!! Want nod verwacht je dit weekend toch?
Hier mentaal aan het voorbereiden op hsg-onderzoek komende week

Lotjejansen, nod was tussen donderdag x zaterdag, op 30/4 positieve ovulatietest. Maar lijkt me vreemd om nu nog niet positief te testen dan, terwijl ik bij m'n vorige zwangerschap al op 9dpo positief testte.. Ik zou zo graag bloed zien nu, dan kan k tenmisnte verder ?. Ben al blij dat ik maandag naar m'n gyne kan, toch eens aankaarten dat ik het gevoel heb dat er iets vreemd aan de hand is.

Ja goeie chacha om er over in gesprek te gaan!! En dat er komende dagen ook snel duidelijkheid mag komen kwa menstruatie.
https://www.linda.nl/nieuws/gezond/uitgestelde-vruchtbaarheidsbehandelingen-vrouwen/
In het nieuws wordt er inmiddels ook aan ons hier gedacht ?

Proficiat Knuffeltjeee! Leuke dag gehad?
ChaCha, ik lees vaak dat de menstruatie uitgesteld wordt door utro. Google maar eens. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!
Milaaa, een late welkom! Voor mijn mk was ik vrij onregelmatig en dan vond ik ovulatie-inductie wel een verademing. Concrete tips om je cyclus regelmatig te krijgen heb ik niet. Ik heb sinds de mk mijn levensstijl niet veranderd ofzo, plots was mijn cyclus wel ok... Hormonaal zal er dus wel het een en ander gewijzigd zijn.
Hier nu op 11 dpo en ik voel weinig speciaals. Ik bereid me dus mentaal al wat voor op ms en op het intakegesprek bij de fertiliteitsarts dinsdag...

Pennylane, ja de eerste keer dat ik utrogestan nam, had ik 2 dagen voor nod bruinverlies, dus wist ik hoe laat het was. Keer daarop niks en bleek zwanger. Nu dus niets.. ben sinds gisteren gestopt. Hopelijk komen ze snel door! veel succes met je afspraak dinsdag! En wie weet is het wel gewoon raak ?
Hoe gaat het met de rest van de dames hier?

Meiden nog bedankt voor jullie reactie. Ik ga het nog even bekijken hoe het allemaal loopt. Zijn nu ook wat ontwikkelingen bij mn huidige werk wat ook wel weer voor nieuwe kansen kan zorgen. Keuzes keuzes..
Knuffeltje nog gefeliciteerd. Hopelijk een leuke dag gehad.
Milaa ik heb een onregelmatige cyclus maar juist eentje die de neiging heeft langer te zijn dan normaal. Ik heb dan geen tussentijdse bloedingen of in ieder geval niet gehad nog. 
Pennylane jammer dat je nog niet echt iets anders voelt of het gelukt is of niet. Aan een kant wel fijn dat je nu wel al een afspraak hebt staan en ook een beetje naar uit kan kijken voor het gevoel om weer een stapje verder te komen.
Chacha echt vervelend dat je zoveel onduidelijkheid hebt. Het kan inderdaad van alles zijn. Maandag maar even goed doorvragen. Hopelijk heb je dan in ieder geval wat meer duidelijkheid. 
Mandareintje hoe is het met jou? Jij zou misschien  toch maandag je tp hebben? Gaat dat door? Weer helemaal herstelt?
Hier gaat het gelukkig weer beter. Nog steeds af en toe wat last wanneer ik naar het toillet ga maar niet meer de hele dag door pijn. Maandag kan ik eindelijk bellen met het ziekenhuis. Laatste keer dat ik belde werd er niets opgestart maar van de week kwam er een filmpje voorbij over de nieuwe vorm van ontvangst in het ziekenhuis ivm het opstarten van de reguliere zorg. Dus nu stille hoop dat we hopelijk toch binnenkort nog terecht kunnen. Ben benieuwd 

Ik probeer al de gehele tijd te reageren, maar om een of andere reden lijkt het niet te lukken. 
Dus nu even testen of het wel lukt 

Terug
Bovenaan