"De dames die al wat langer wachten....."

Om een of andere reden pakt hij het niet.
Je hoorde er eerst bijna niets over in het nieuws en nu gelukkig wel wat meer.

Ik hoop ook dat ons ziekenhuis snel opstart, want ben wel klaar met het wachten. Voel me soms behoorlijk down, maar dat kan ook komen door het vele vloeien.  
Wij hebben die ovulatie ... ook gehad, maar moeten we nu mee wachten tot t ziekenhuis weer start. 
Hopelijk kan je het gesprek van dinsdag afzeggen en heb je alsnog positief nieuws.

chacha, bij jou al wat meer duidelijk?

zwindo, ik hoop met je mee dat het snel weer opstart. 
hier is de regulieren zorg ook weer opgestart en zag ik pas in de wachtkamer van de afdeling al vrouwen zitten. (ik moest op controle bij de kinderarts met mijn dochter en kwam langs die afdeling)
Dus stille hoop dat het bij ons ook niet super lang meer duurt. Maar ik ga er voor alsnog maar uit dat het tot na de zomer zal duren, dan kan het altijd meevallen?

Zwindo, hopelijk brengt je telefoontje wat meer duidelijkheid en kan je snel geholpen worden. Gewoon al een idee hebben van wanneer het zou opstarten zou helpen he! In België wordt alles stilaan opgestart, maar fertiliteit doet speciaal hoor. Ik heb echt geluk dat ik bij de gyne privé zit. Iemand dat ik ken doet iui en die moet wachten.. die had afgelopen week een gesprek daar gezegd is dat het nog ff zal duren, eerst zijn de 40+ aan de beurt. Ik denk dat mensen echt niet beseffen hoe moeilijk die onvervulde kinderwens is. Je hebt al een heel traject afgelegd voor je in de fertiliteit geraakt en om dan gewoon aan de kant geschoven te worden..
Milaaa, oh ik herken het emotionele zo hard. Ik heb deze week wat afgehuild?. 
verder nog geen duidelijkheid nee. Nog steeds geen druppel bloed, maar ook geen positieve test. Ik krijg stilaan het idee dat m'n pcos aan het opspelen is en ik wel een lh-piek had, maar geen eisprong. Mss dat het bloedverlies vorige week dan meer wijst op de vorming van een cyste dan een innesteling. Morgen zal ik het weten ?.

En het is nog niet gedaan!! Deze ochtend toch, onverwacht, een licht positieve test. 2u nadien roze bij het vegen en nu helder rood.. zet wel niet echt door maar hoopvol is het niet ?. 

Chacha: hè bah had nog zo gehoopt dat het voor jou weer eens positief zou zijn ? hopelijk helpen ze je morgen weer opweg ?
Vandaag cd7 en laatste letrozol 2,5mg gepakt ☺️ Gister had ik wat steken rond me linker eierstok en dacht zal toch nu nog geen eisprong zijn is veel te vroeg, heb vast een ovulatietest gedaan vanochtend maar was een rondje, al vind ik de teststreep op het stripje wel al heel donker voor cd7, nu maar iedere dag vast 1 doen zodat ik hem niet zal missen ??

Terug
Bovenaan