"De dames die al wat langer wachten....."

Ik ben de laatste tijd wat minder actief omdat ik probeer wat meer afleiding te zoeken omdat het traject al zo mega spannend is. Net even alles bijgelezen en wow Chacha wat maak jij het ons spannend meis! Een bloeding kan ook heel normaal zijn tijdens een beginnende zwangerschap he? Fijn dat je snel naar de gyn kan! Misschien kun je daar ook bloed laten prikken, een bloedtest zegt vaak wat meer (vooral als je er 2 laat doen). Ik duim voor je!
Ikbendoutzen: wat fijn om te lezen dat je een goede echo hebt gehad, het is je zo gegund! Hopelijk kun je er al lekker van genieten.
Knuffeltje: hoe gaat het nu?
Zwindo: fijn dat de pijn is afgenomen, moet zeggen dat ik het echt niet goed vond klinken hoor... succes morgen met bellen in ieder geval!
Hier even een update vanuit mij, ik ben weer helemaal hersteld gelukkig! Best een tijd last van buikkrampen gehad, maar zo'n overstimulatie doet echt wat met je lijf blijkbaar. Morgen is de terugplaatsing! Whaa!! Als hij goed ontdooit dan. (Voor de nieuwkomers: mijn traject is gewoon doorgegaan, ik doe met mijn partner een ICSI traject in Duitsland, verse terugplaatsing ging niet door wegens overstimulatie dus heb nu 2 cryo's van 5 dagen). Maar morgen om 12.45 gaat het dan ein-de-lijk gebeuren. De spanning is hoog hier! Constante zenuwen!

Dag dames, Heb even terug gelezen op het forum. Fijn om te lezen dat er meerdere dames zijn die zo hopen op een zwangerschap/kindje. Ik ben ruim 12 jaar samen met mijn partner. In 2016 gestopt met de pil omdat ik van de hormonen af wilde ivm buikklachten.Hierna pas na 9 maanden een cyclus. Nu zijn we sinds september 2018 bezig om een kindje te krijgen helaas te vergeefs. Met de huidige tegenvallers hoop ik eigenlijk op een groepje om gezellig mee te kletsen en ervaringen te delen met dames die het ook echt begrijpen.  Hopelijk ben ik hier welkom! :)Liefs Kaat

https://www.mupload.nl/img/00cd7hyvkpo1.jpeg
Dit is een foto van m'n test deze ochtend. Ja bloeding kan idd, maar heb ook buikpijn. 2 dagen overtijd nu. Ik durf gewoon niet hopen dat het goed zit ?. Voelt nu echt wel als menstruatie. Bloeden is enkel bij het vegen, maar wel helderrood. Ik word echt helemaal onzeker hiervan ?.
Wilkindje, fijn dat je test al oploopt! Hopelijk een vroeg eitje ?.
Mandareintje, veel succes morgen!! Ik duim voor je ??.
Kaat, uiteraard ben je hier welkom! Jammer dat je ook al zo lang aan het proberen bent. Heb je al extra onderzoeken gehad?

chacha wat super spannend, ik snap dat je het nu echt even niet meer weet! Test is indd licht positief dus er is wat gaande. Gebruik je nu nog utro? Wellicht kun je die doorgebruiken? Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt! 

Mandareintje wat geweldig dat morgen de terugplaatsing is, ook retespannend voor jullie. Het is jullie zo ontzettend gegund! Ik hoop dat het helemaal goed gaat en je over 2 weken een po ssitieve test mag hebben! 

Ikbendoutzen, nee, ben vrijdag gestopt met utrogestan omdat ik een negatieve test had op 14dpo.. Kan natuurlijk altijd vroeg misgaan he. Heb nu nog steeds bloed bij het vegen, dus ga er maar vanuit dat het niet goed zit.

Chacha snap dat je steeds minder in gelooft, verwarrend allemaal voor jullie 
Kaatkaat zeker welkom, zijn jullie in een traject gekomen of nog niet?
Mandareintje wat errug spannend morgen. De natuur mag zijn werk gaan doen na 13.00 ??
Hier wat zenuwachtig voor hsg woensdag.

Zeker weten! Ach, komt wel weer goed. We zien wel wat de gyne morgen zegt!
Oh snap dat je het spannend vindt! Ik ga er eens achter horen bij m'n gyne, of ik mss een hsg kan krijgen ter controle. Heb 3 curretages gehad dus heb wat schrik voor littekenweefsel. 

Chacha, hoe is het nu? succes vandaag. Ben heel benieuwd.

Mandereintje, heel veel succes! Spannend, maar ik ga voor je/jullie duimen dat alles goed gaat en het een plakkertje is. 
Wilkindje, ik hoop ook op een vroege eisprong voor je. Zo lastig hé vanaf wanneer je het juist doet om te gaan testen. Ik vindt de streep ook zeker weten erg duidelijk.
Ik had vorige cyclus ook een vrij duidelijke streep, maar geen smiley gevonden. Ik ben nu ook maar begonnen ondanks dat ik soms nog wat rood/bruine vegen heb. 
KaatKaat, welkom. Ben je al ergens onder behandeling? Wachten duurt altijd heel lang en zeker als je iets ontzettend graag wilt.
Hier lijkt ook wel ineens een babyboom aan de gang. Iedereen is ineens zwanger lijkt het wel. 

Ik hoop zo ontzettend dat ons ziekenhuis snel weer start. Ik heb bij mijn man geopperd om ons in te schrijven bij nij geertgen in Elsendorp.  Hij zou er over na denken. 
Ik begreep dat je daar minder als een nummer behandeld wordt. Daarnaast dacht ik,  inschrijven kan nooit kwaad. Wie weet zijn we al lang weer in het ziekenhuis aan de slag, maar voor het zelfde geld kunnen we daar eerder starten. Maar goed ook dat brengt een kosten plaatje met zich mee. Maar dat zou ik dan voor lief nemen. Als we dan evt wel zwanger zouden worden en we er een prettiger gevoel aan over houden.
Mannen ervaren het mijn inziens toch net wat anders als vrouwen. Die hoeven niet steeds die klachten te hebben. Althans zo voelt dat hier thuis soms. Oké, daarlangs heeft hij wel weer te maken met mijn hormonen die alle kanten op vliegen soms. Maar toch, wij ondergaan daarin mijn inziens toch net iets meer "spanning" dan hun. 

Terug
Bovenaan