"De dames die al wat langer wachten....."

Ben nu bijna een week overtijd. Tuurlijk nu toch wel stiekem hopen. Heb vooral veel last van het zuur. En testangst. We waren te vroeg voor mijn eisprong actief, en daarna. Het kan dus nooit dat er wat is gaan plakken... 

Ha dames bedankt! Fijn dat ik hier m'n "ei" hopelijk een beetje kwijt kan. Gisteren al e.e.a. Terug zitten lezen en wilde reageren maar het lukte tot 4 x toe niet. Mijn bericht werd niet geplaatst, vreemd. Chacha veel succes vandaag, ben benieuwd hopelijk krijg je wat duidelijkheid! Lotjejansen succes woensdag! Hopelijk is het allemaal goed? Wat was de aanleiding voor het onderzoek? 
Mila Ik zal voor je duimen! 
Ik zal ook even wat over mijzelf vertellen. Ik ben net 30 geworden en 12 jaar samen met mijn vriend. In 2016 ben ik gestopt met de pil en in de zomer van 2018 zijn wij getrouwd en zijn we er voor gegaan. Heel soms vond ik met ovulatie testen een LH piek, dan werd ik 3 dagen later ongesteld. Cyclus lengte ligt tussen de 21 en 75 dagen.Sinds augustus zitten wij in een traject, 2 rondes letrozole hadden geen enkel effect. Begin mei kreeg ik het bericht dat de poli weer ging opstarten ik mocht gaan beginnen met spuiten. Ik kreeg provera maar ben nu 10 dagen na stoppen nog niet ongesteld.... vandaag contact met de poli, toch nog maar een weekje afwachten. 

Milaa: overweeg ook eens bij Cuypers en Cuypers in Heinsberg te kijken, is net over de grens in Duitsland bij Roermond. Daar lopen wij en ik ben super tevreden. In Duitsland hebben ze net even wat meer mogelijkheden qua onderzoek een behandelmethoden. Ik was in NL nooit zwanger geworden met wat ik nu weet. Mijn NK cellen zijn verhoogd, dat is een te actief immuunsysteem dus mijn baarmoeder stoot alles af. Ik krijg daar nu behandeling voor. Dit doen ze in NL bijv niet. En verder gewoon echt hele fijne artsen. Het zijn een broer en zus die daar een kliniek hebben. Als je overweegt daarheen te gaan is er een hele fijne (priv facebookgroep: MMM forum Cuypers & Cuypers Heinsberg. Daar kun je veel info vinden en steun bij andere meiden die daar lopen. Neem het eens mee in je overweging zou ik zeggen!

Mandareintje je bent er nu, is het ontdooiengoed gegaan kom het doorgaan?
Dankjewel milaaa! 12u woensdag! Zal blij zijn als het voorbij is en ga van te voren goed pijnstillers slikken. 
Kaatkaat reden voor hsg lijkt protocol te zijn als onderdeel van behandeling, voordat ze iui starten. Als eileiders niet voldoende doorgankelijk zijn kunnen ze daar wat aan doen. Ben benieuwd!!

Nou poging zoveel. Gisteren en vanorgen lukte het mij niet om mijn bericht te posten. 
Mandareintje Ik hoop dat alles vandaag helemaal top is gegaan en je een mooie plakker te pakken hebt het is jullie zo gegund!
Chacha Ik hoop voor jou dat je gyn wat meer duidelijkheid heeft kunnen scheppen in deze rare onzekerheid met de tegenstrijdige signalen.
Kaatkaat Welkom! Niet het forum waar je op terecht wilt komen, maar van harte welkom om je verhaal hier te delen. Wij zijn toevallig ook begonnen in september 2018. Ook getrouwd in 2018, daarna inderdaad begonnen om proberen zwanger te worden en sinds oktober 2019 in het medisch traject beland. Ben net een jaartje jonger want ben begin dit jaar 29 geworden. Bij mij is endometriose en PCOS geconstateerd en wacht op een nieuwe kijkoperatiedatum om dan eindelijk een plan van aanpak te krijgen. 
Wilkindje Ik had ook best al duidelijke strepen met de cb ovutesten, maar was echt heel duidelijk toen ik de eisprong zelf had. zat eerst ook best te twijfelen. ik hoop dat je snel je piek vindt. 
Lotjejansen wat fijn dat je woensdag al voor de HSG kan. Snap dat het ook erg spannend is. Ben erg benieuwd hoe je het hebt ervaren. 
Milaaa heel herkenbaar dat je opzoek bent naar alternatieven. Ik ben zelf ook bezig om verder te kijken naar een prive kliniek. Ik hoop alleen eerst nog duidelijkheid te krijgen van mijn arts in het ziekenhuis of ik dit in mijn geval ook kan doen zonder operatie. 
Knuffeltjeee dan zou ik toch gewoon een testje wagen. 
Ik heb vanmorgen gebeld met het ziekenhuis eerst een lulverhaal over dat de arts druk was en ze toch niet veel konden zeggen. Toen gezegd dat ik mijn arts wil spreken om wat dingen te overleggen, dus ben op haar bellijst voor vandaag gezet. Heb het nummer van de planning gekregen en gebeld. Ik sta op de lijst om ingepland te worden maar ze hadden tot nu toe alleen de planning voor mei en nog niet voor juni. Dus ik vroeg of ze niet enigzins een indicatie konden geven qua wachttijd, maar dat kon ze echt niet doen. Dus nu hopen dat mn arts snel belt en kijken wat die nog te zeggen heeft en of er spoed van gemaakt kan worden ivm de last die ik heb en erger lijkt te worden. kortom nog niet heel veel opgeschoten, helaas. 

Terug
Bovenaan