Hoi allemaal, jeetje wat een hoop nieuwe berichten weer! Welkom aan alle nieuwe meiden op dit draadje waar je eigenlijk niet bij wilt horen ?
ChaCha en Mandareintje, hoe is het vandaag gegaan? Zwindo, goed dat je lekker assertief bent geweest. Milaaa of KaatKaat (sorry, weet niet meer wie het had over zich een nummer voelen) het is heel belangrijk dat je je prettig voelt bij je behandelaar dus ik kan mij best voorstellen dat je verder kijkt! Probeer wel je man op dezelfde lijn te krijgen, het is voor hen soms erg moeilijk om door te hebben wat er allemaal in een vrouwenlichaam en -hoofd gebeurt!
Ik ben nog niet verhuisd, want Mr Lapjesendraadjes raakte geblesseerd ?♀️. Echt ik verzin t niet, het is elke keer wat. Maar goed, ik heb samen met jongste stiefdochter en een goed vriend de vloeren gelegd. Dacht niet dat ik dat kon, maar dus wel! ?deze week gaan we in de avond verder en in het weekend gaan we de meeste spullen overbrengen. Can't wait!
Verder nog een weekje tot mijn NOD. Het libido van de Mr. was laag (En hij was dus geblesseerd) dus we maken sowieso geen kans. Geeft ook wel rust moet ik zeggen! De volgende cyclus laten we wat mij betreft ook even gaan. Even geen IUI, maar settelen in t nieuwe huis. En dan de cyclus daarna, vroemmmm gaan we met ICSI beginnen! Eindelijk de vaart erin en gewoon kans maken op een kindje, zo zie ik het!