"De dames die al wat langer wachten....."

Dankjewel Lotjejansen! Ik wacht nog steeds op het telefoontje van het ziekenhuis. Ik verwacht nu eigenlijk bijna dat ze vandaag niet meer gaat bellen, dus bel er morgen zelf weer achteraan. Ga ze nu gewoon stalken tot ze me zo zat zijn dat ze me snel die operatiekamer in willen hebben haha.

Hoi allemaal, jeetje wat een hoop nieuwe berichten weer! Welkom aan alle nieuwe meiden op dit draadje waar je eigenlijk niet bij wilt horen ?
ChaCha en Mandareintje, hoe is het vandaag gegaan? Zwindo, goed dat je lekker assertief bent geweest. Milaaa of KaatKaat (sorry, weet niet meer wie het had over zich een nummer voelen) het is heel belangrijk dat je je prettig voelt bij je behandelaar dus ik kan mij best voorstellen dat je verder kijkt! Probeer wel je man op dezelfde lijn te krijgen, het is voor hen soms erg moeilijk om door te hebben wat er allemaal in een vrouwenlichaam en -hoofd gebeurt!
Ik ben nog niet verhuisd, want Mr Lapjesendraadjes raakte geblesseerd ?‍♀️. Echt ik verzin t niet, het is elke keer wat. Maar goed, ik heb samen met jongste stiefdochter en een goed vriend de vloeren gelegd. Dacht niet dat ik dat kon, maar dus wel! ?deze week gaan we in de avond verder en in het weekend gaan we de meeste spullen overbrengen. Can't wait!
Verder nog een weekje tot mijn NOD. Het libido van de Mr. was laag (En hij was dus geblesseerd) dus we maken sowieso geen kans. Geeft ook wel rust moet ik zeggen!  De volgende cyclus laten we wat mij betreft ook even gaan. Even geen IUI, maar settelen in t nieuwe huis. En dan de cyclus daarna, vroemmmm gaan we met ICSI beginnen! Eindelijk de vaart erin en gewoon kans maken op een kindje, zo zie ik het!

LotjeJansen: succes woensdag! Ik heb die een jaar geleden ook gehad, was idd even kiezen op elkaar maar het viel me echt reuze mee. Neem maar flink pijnstillers, en knijp de hand van je vriend/man maar lekker fijn! 
Knuffeltje: wow een week overtijd, ik zou ook maar eens een testje wagen meis!
Zwindo: ah nee he, wordt het weer erger? jezus! Ben je wel gebeld uiteindelijk? 
Lapjesendraadjes: Wat goed dat je de vloer zelf gelegd hebt! Topper! Ga maar even rustig je huis inrichten, neem lekker je rust. Met ICSI kán het ineens heel snel gaan, dus jullie tijd komt wel ;-).
Oke..... tromgeroffel... JA ik heb een terugplaatsing gehad! Ze hebben ons toppertje ontdooid, de 3aa, en die is zich als een malle verder gaan ontwikkelen. Hij was al aan het hatchen! En nu zit 'ie veilig in mijn buik. Heb ook een foto van hem/haar meegekregen, echt onwijs gaaf. Ik voel me helemaal zwanger! Heel bizar, want dat ben ik nog niet (vind ik. dat ben je pas na innestelling). En toch kán ik al wel zwanger zijn want hij zou vandaag en anders zeker morgen innestellen! Dus duimen duimen duimen. Ohh man ik mag pas over 1,5 week testen, dat wordt even een lange week zeg. Ik hou jullie op de hoogte ;-).

?en tenen gekruist voor je Mandareintje! Al aan het hatchen, wauw!! En hoe bijzonder dat je daar een foto van hebt! Dat is dan wel weer een voordeel van ICSI, je hebt veel vroeger foto's van je kindje dan bij een gewone zwangerschap ? 

Mandareintje, zo cool!! Komop, je bent gewoon lekker zwanger! Jullie kleintje zit al op de juiste plek, was zelfs al goed aan het doorgroeien! Wat een fijne foto moet dat zijn! Ik duim dat hij gewoon lekker innestelt en z'n lekker warme plekje vindt!????
Lapjesendraadjes, goed dat je het zo opneemt! Even rust kan wonderen doen. Fijn dat je huis afgeraakt! Ik duim voor een vlotte verhuis!
De controle was op zich allemaal goed, mag terug clomid opstarten en regelmatige controle. Over de positieve test zei ze uiteraard dat dit wel voorkomt, maar bloedname heeft geen zin omdat het zo pril misgegaan is. Op zich geeft het ook geen meerwaarde aangezien ik nu gewoon knalongesteld ben geworden. Littekenweefsel kan niet, omdat ik bloedverlies heb en dit met littekenweefsel niet kan. Dan zit het bloed echt vast in je baarmoeder. Dus ik ben wel gerust gesteld hoor. Hopelijk slaagt de clomid terug aan en kan ik een plakkertje verwachten komende maand ?. Ik ga echt proberen er wat rustiger in te staan, in een stressvol zou ik ook niet willen innestelen ??

Thanks ladies! Ja het is echt zoooo speciaal. Ik wil de foto wel laten zien maar ik wil ook weer niet dat die ergens rondzwerft op internet, dus als ik een manier vind dat ik hem ergens kan neerzetten en hem dan na een paar dagen weg kan halen dan deel ik m graag met jullie! Het is een fantastische foto. Heb er al wel een uur of langer naar zitten kijken vandaag haha. 
Chacha: ahhw is het toch doorgebroken, shit. ik had nog stiekeme hoop voor je... nou wel fijn dat je snel door kan met de Clomid! Hopelijk is volgende ronde dan écht jullie maand. Ik duim mee!

Wooooow mandareintje wat enorm bijzonder dat het zo goed verliep!!! 3aa, hatchen, ik snap niks van alle termen ?! Waarvoor mag je pas na 1,5 week testen? Jullie mogen trots op jezelf zijn zoveel doorzettingsvermogen.
Chacha haha daar zeg je wat een ontspannen baarmoeder trekt wel het meest waarschijnlijk idd ✌fijn, weer wat in rustiger vaarwater en gerustgesteld. Elke dag een stapje dichterbij.
Lapjesendraadjes, girlpower nu je de klusleiding moet nemen!! 

Terug
Bovenaan