quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2007 20:30:51&apos

);
Hoi Nicky,
Ja ik zit inderdaad 7 dagen voor jou, nu dag 13. Voor mij geen saaie periode
Jij zit echt midden in je wiebelperiode! Of las ik het goed en is je kerel nu net in het buitenland?!? Dat lijkt me best irritant

Dan moet je echt nog even het laatste moment dat je nog bij elkaar zit afwachten en snel een quickie

Heeft jouw vriend/man dan ook het idee van 'toch liever geen maandje overslaan' of heeft hij zoiets van 'relax, dan maar een maandje later' ?
Ook als ik bezig ben met zwanger worden, nu deze periode zeg maar, ben ik ook nog bezig met mn carriere hoor!! Als ik moeder zou worden, wil ik ook nog steeds een carriere. Mn ontwikkeling wil ik gewoon door laten gaan en ik denk dat jij dat ook hebt of niet? Ben nu heel erg bezig met wat ik wil gaan doen. Moet eerst een vakgerelateerde cursus doen van een maand of 6 en dan ga ik iets ontwikkelingsgerichts doen. Ik heb er heel veel zin in!
Ja, ik ben ook echt een carriere-miepje hoor. Ik ben op dit moment bezig om de stap te zetten om voor mezelf te beginnen. Het begint wel echt goede vormen aan te nemen...de situatie die nu ontstaat is zeer geschikt om nu de stap te gaan zetten. Vandaag is mij een enorm goed idee in de schoot geworpen. Part-time (maar wel elke week vast dus) mezelf ontwikkelen en daarnaast op uur basis (kan varieren per week) projecten draaien. Zo wil ik voorkomen dat ik straks in mijn huidige baan minimaal 4 dagen moet werken, maar de verantwoordelijkheid voor 5 dagen fulltime houd (dat komt dus nog steeds neer op meer dan 40 uur per week). Dat ga ik natuurlijk nooit trekken als er een kind is. Maar bij mij in het bedrijf op mijn functie zitten geen vrouwen, alleen mannen dus zelfs 4 dagen is nog nooit aangevraagd...
Het is wat met die carriere-miepen hé??!!
Ik ben ervan overtuigd dat ik een leukere moeder ben als ik ook een voldaan gevoel heb in mijn eigen ontwikkeling. In mijn geval is dat mijn carriere, dus wil ik maximale flexibiliteit op een hoog niveau. Dus dat wordt consultancy.
Wat een 'erom heen gedraai zo'! Ik durf namelijk niet te gedetailleerd te spreken hier (dat mijn echte naam toch noodzakelijk was voor het pendelen was noodzakelijk kwaad

Uitslag wel heel positief: augustus zwanger van een meisje! Hoop dat ze gelijk krijgt
Liefs
Liefs