"Wiebel-meiden" 2

Nou meiden, omdat ik zo nieuwsgierig ben geweest om jullie koppies op te sporen neem ik aan dat jullie ook wel nieuwsgierig zijn geworden.

Ik heb maar even een hotmailadres aangemaakt.
Als je me hierop mailt kan ik je wel een website aan de hand doen waar ik met mijn koppie op sta.

Mail me maar op twinkel1979@hotmail.com

Ik hoor/ zie het wel,

Liefs,

Twinkel3

hoi nicky,

ik heb net de wiebeldagen achter de rug hahaha,mijn nod is over een dag of 9 / 10
dus begint ook weer op te schieten
leuke foto s trouwens en van anoek ook

liefs mier

Hoi Twinkel,

Als je op de persoonlijke pagina bent van iemand, dan moet je naar beneden scrollen. Aan de linkerkant staan de Krabbels, oftewel berichtjes!
Ik weet niet of je zo ver door kan klikken als je geen eigen login hebt

X

Hey Mier,

Thanks! Je hebt nu ook mn trouwfoto gezien of niet, ha ha!! Meiden van Hyves, zullen we afspraken als we dingen willen weten van elkaar omdat we iets op Hyves hebben gezien, laten we elkaar dan ff mailen. Mailadres kunnen we nu van elkaar zien! Dan houden we het hier gewoon heerlijk anoniem!

Je neefjes & nichtjes zijn idd schattig Mier! Kan me voorstellen dat het leuk is om met die kids op pad te gaan. Wij krijgen binnenkort ook 2 nichtjes en 1 neefke te logeren. Ze zijn al wat ouder, 9,10 en 11 denk ik. Zijn de kinderen van een neef en een nicht van mn man (nee niet samen 3 kinderen hoor)

Liefs

AFGESPROKEN
lief he,mijn oudste zus heeft 2kindjes een jongen en een meisje van 2 en 1
en mijn andere zus heeft ook 2kindjes ook een jongen en een meisje van 5 en 3,erg leuk hoor,de oudste was pas wezen logeren,toen we naar de beekse bergen waren geweest.
ik was vanmorgen nog even geweest want ze gaan vrijdag voor 3 weken op vakantie dus moest ze nog wel effe knuffelen die van 5 en 3

erg leuke trouwfoto s zeg,je was echt mooi zeg

liefs mier

Thanks Mier  Het was ook een ontzettend geweldige dag!

Ja kan me voorstellen dat je nog ff wilde knuffelen! Ik heb 1 broertje, maar hij heeft geen kinderen. Ik zal hopelijk de eerste zijn die mn ouders opa en oma mag gaan maken! Mn broertje vraagt wel eens wanneer hij nu oom wordt want dat lijkt hem wel erg leuk, ha ha!!

Ik ga zo lekker op tijd naar bed  Morgen lange werkdag en laat thuis, dus weet niet fo ik jullie dan nog hier tref maar zal zeker even een berichtje achter laten!

Trusten!

Terug
Bovenaan