"Wiebel-meiden" 2

Jeetje wat heftig... In zo'n korte tijd kan je inderdaad nog niet beseffen wat er nu werkelijk aan de hand is en dan moet je al afscheid nemen. Geeft niks dat je het kwijt moest, daar zijn we hier ook voor. Dus schrijf het lekker van je af als dat helpt.

Liefs

ja idd als je er weer effe over praat lucht het weer een beetje op

Hey meiden!

Ben ik eens vrij, is hier niemand
Zal straks wel helemaal rustig worden als we allemaal op vakantie zijn...

Mier, hoe is het met je? Voel je je weer wat beter?

Liefs Anoek

Ja, ik ben nu vrij! Nog één week werken en dan ... VAKANTIE!!!
Ik zie er echt wel naar uit.
Het is op het moment niet erg gezellig bij ons op school. Een slechte sfeer in het team met een directeur die de boel maar laat waaien...
Tijd voor verandering dus, maar ik ga er nu m'n energie niet meer in steken.
Rustig laten gaan, vakantie vieren en dan de schouders er onder.
Gelukkig beginnen steeds meer collega's te zien dat het zo niet langer kan op school.

Gelukkig werk ik wel in een heel leuke klas met lieve kinderen en ouders en dat maakt echt heel veel goed moet ik zeggen.

Mier, ik kan me goed voorstellen dat je je soms nog behoorlijk depri kunt voelen.
Het is ook niet niks om je vader in zo'n korte tijd te verliezen.
Mijn man verloor zijn vader ook plotseling (hartstilstand op straat). Dit is al weer 11 jaar geleden, toen hadden we nog maar net verkering.
Het heeft z'n tijd echt nodig en zelfs na zoveel jaar kun je er opeens weer even helemaal verdrietig van zijn.
Dikke knuffels van mij hoor!

Gisteren na de BBQ nog even gew.......
Vandaag nog maar eens een ovulatietest doen.
Mijn temperatuur was vanmorgen nog niet gestegen.
Een ovulatietest kan toch eigenlijk niet 3 of meer dagen positief zijn?
Nou ik zie wel wat het geeft.
Ik hoop dat m'n ei nu wel is geweest.

Zo, nu eerst even eten.

Liefs,

Twinkel3

hee meiden,

ik heb nu VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vanmorgen nog gewerkt tot 13:00u en nu lekker vakantie.
het gaat nu wel weer hoor maar had gister effe een dip,dan komt alles weer effe terug.

liefs mier

Oh, heerlijk Mier. Ik ben gewoon jaloers!
Ik hoop dat je je al weer wat beter voelt dan gisteren.

Ik wens jou een heel fijne vakantie toe.... (oh heerlijk!)!!!

Liefs,

Twinkel3

Mier, ik ben ook jaloers.... Vakantie... ik kan niet wachten. Voor mij nog 2 weken. Twinkel, jij dus nog eentje. hebben we met z'n allen toch redelijk gelijk vakantie. Vandaag kwam er weer een boekje binnen met allerlei bezienswaardigheden en bijzondere locaties in Zwitserland. Vakantiekriebels beginnen nu wel te komen hoor!

Mier, gaan jullie nu uiteindelijk nog weg of niet en leuke dingen doen?

Liefs

Hee meiden,

Was ik eindelijk weer we waren een beetje druk van de week druk bezig met een andere auto zoeken,als het goed is hebben we vanaf volgende week dinsdag een amdere auto een mazda 323.
Ik moet nog twee weken werken dan heb ik ook vakantie maar ja ik werk niet zoveel maar het is wel lekker als je niks hoeft.
Het is wel beter weer nu ik hoop dat het zo blijft een paar maanden.

@mier: Wat erg dat je vader zo snel is overleden na de diagnose van kanker,mijn vader is afgelopen november overleden ook aan kanker maar hij had het al een aantal jaren en toen het uitzaaide heeft hij ook nog maar een paar maanden geleefd en is het de laatste week heel snel gegaan.
Het is een hele heftige periode en ik ben ook enigst kind en ik was vaders kindje dus ik heb een zware tijd achter de rug en eigenlijk nog maar ja je moet door he?

Wij gaan volgende week weer aan de wiebel en dan zullen we wel weer zien.
Ik heb me laten pendelen en er kwam uit september van een meisje dus we zullen zien of het klopt ik ben heel nuchter daarin.
Nou ik sluit ff af ik ben er vanavond nog wel ff denk ik.
O ja ik heb ook hyves al een tijdje maar ik heb er nog niet veel mee gedaan.

Gr: Poppie2

Terug
Bovenaan