"Wiebel-meiden" 2

Hey Twinkel,
Je kunt mij ook vinden via Nicky, Mier en Anoek hun hyves. Ik heb ze alledrie gisteren/vandaag gekrabbeld. Heb jij ook hyves? Als je wilt mag je me wel toevoegen, we blijven op hyves toch anoniem, ik bedoel dat niemand weet dat we op dit forum zitten.

Pink

Hallo!!

Nicky, jij had mij al uitgenodigd, ha ha!! Ik vind het ook leuk om eindelijk een gezicht bij de naam te hebben!

Poppie, hoe is het met jou? Al een tijdje niet meer gezien of ben je op vakantie?

Mier, mn wiebelperiode is deze week. Gelukkig heb ik geen bloedverlies meer van het uitstrijkje, dus vanavond...  Morgenavond is mn mannetje niet en bij een cyclus van 28 dagen zou dan mn ei zijn, maar ja, mn ei is sinds we voor het eggie gaan steeds niet op het verwachte moment geweest, dus you never know! Misschien dat het uiteindelijk toch wat wordt deze ronde.

Liefs Anoek

Hoi Pink,

Ik had jou nog niet gezien. Zal straks eens even kijken.
Ik heb zelf (nog) geen hyves.
Ik denk dat ik er weinig mee zal doen, dus ik weet nog niet of ik me aanmeld.
Maar als ik het toch wel doe, laat ik het wel horen.

Nu eerst even aan de strijk... (pfff, hele berg!)

Liefs,

Twinkel3

Ps: Pink, onder welke naam kan ik jou vinden op hyves?

Alleen schrijven als je dit wilt vertellen hoor, ik wil zelf nl. ook graag anoniem blijven.

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2007 20:07:52'));

Ps: Pink, onder welke naam kan ik jou vinden op hyves?

Alleen schrijven als je dit wilt vertellen hoor, ik wil zelf nl. ook graag anoniem blijven.

Hoi Twinkel. Je hebt Mier en mij gevonden toch? Als je dan bij de Krabbels kijkt, kan je er wel uithalen wie van het forum is. Als je Nicky ook gevonden hebt, dan blijft er nog eentje over en dat is dan Pink!

Waarom neem je geen account op Hyves? Ik weet zeker dat je heel snel er veel mee gaat doen hoor! Ken bijna niemand die er niet -al is het tijdelijk- verslingerd aan is geraakt. Laat maar weten of je alsnog een account aanmaakt!

Liefs

Ja leuk om jullie foto's te zien op hyves. We blijven hier toch wel voor de rest anoniem

toch?!? Heb inderdaad Twinkel niet gezien, maar ik haalde even de namen door elkaar!

Wordt natuurlijk ook echt teveel, nicknames en echte namen ;)

Hier alles rustig, dag 5 in mijn cyclus van 27 dagen... Wiebeldagen duren ook nog even... saai hoor  .

Ben weer aardig met mijn carriere bezig (dat heb je als je even niet met mogelijke

zwangerschap bezig bent (hihi)).

Mijn vriend en ik hebben huizen gekeken, maar het is werkelijk een gekkenhuis hier

qua prijzen! Niet normaal! We gaan dus pas serieus kijken wanneer ik zwanger ben...

Het huis/appartement waar we nu wonen is helemaal super met z'n 2-en.

Kan met geen mogelijkheid een kind bij! Maar ja, dat wordt in 9 maanden heeeel veel

regelen!

@mier, bijna weer aan de wiebel! Jij zit precies 14 dagen verder dan ik.

@anoek, jij zit volgens mijn bijna 7 dagen voor mij of niet?

@twinkel, is wat onregelmatiger dus kan ik niet aan mijn cyclus relateren volgens mij

Ga jullie weer goed volgen hoor deze maand! Maar zal door al onze vakanties wel raar
gaan lopen!

Hoi Nicky,

Ja ik zit inderdaad 7 dagen voor jou, nu dag 13. Voor mij geen saaie periode
Ook als ik bezig ben met zwanger worden, nu deze periode zeg maar, ben ik ook nog bezig met mn carriere hoor!! Als ik moeder zou worden, wil ik ook nog steeds een carriere. Mn ontwikkeling wil ik gewoon door laten gaan en ik denk dat jij dat ook hebt of niet? Ben nu heel erg bezig met wat ik wil gaan doen. Moet eerst een vakgerelateerde cursus doen van een maand of 6 en dan ga ik iets ontwikkelingsgerichts doen. Ik heb er heel veel zin in!

Het is wat met die carriere-miepen hé??!!

Liefs

Krabbels? Waar vind ik die dan?
(Sorry, ben echt een leek op het gebied van hyves).

Terug
Bovenaan