Fijn gevoel zo'n positieve test lijkt mij. Ik neem ze niet mee op vakantie, maar twijfel sterk. Wij hebben alles nu ingepakt en worden om 21 uur opgehaald, dan nemen we de laatste trein uit het hoge noorden naar Schiphol. Dan zijn we daar al om kwart voor 1 en het vliegtuig vertrekt pas om 6.05 uur, maar ja, we hebben voordeelkaartjes voor de trein en dan scheelt het al gauw 100 euro als we met de trein gaan ipv met de auto of de schipholtaxi, dus da's snel verdiend...
Over carriere gesproken, als wij een kindje krijgen, dan wil ik graag 3 dagen blijven werken en mijn man 4 of 5, dat hangt er van af. Ik heb een hele leuke baan waar ik veel voldoening uit haal, dus ik zou dat niet willen missen, ook het contact met collega's is heel belangrijk voor mij, we hebben een super team (ong. 100 man, nou ja vooral vrouw, een groot team want het is ook een grote school....)
Ik ga vakantie vieren, ik hoop bij thuiskomst veel positieve berichten te kunnen lezen en ik hoop dat ik twee weekjes na mijn thuiskomst ook een positief bericht heb!!!
Succes met wiebelen en met wachten.....
Liefs Pink