"Wiebel-meiden" 2

Hoi meiden,

Nog even snel een berichtje naar jullie.
Ik had gisteren een positieve ovulatietest en zonet weer.
Dat was en wordt dus wiebelen!

Ik ga zo weg voor een BBQ.
Maar geen knoflooksaus voor mij

Liefs,

Twinkel3

Wat een gewiebel om me heen! (hihihih)
En dat voor, tijdens en na de sjaslikken, kippenboutjes en hamburgers op de BBQ!
Ik krijg er honger van! ;)

Heel veel plezier met de BBQ en de andere activiteit ;)

Lfs,
Nicky

Fijn gevoel zo'n positieve test lijkt mij. Ik neem ze niet mee op vakantie, maar twijfel sterk. Wij hebben alles nu ingepakt en worden om 21 uur opgehaald, dan nemen we de laatste trein uit het hoge noorden naar Schiphol. Dan zijn we daar al om kwart voor 1 en het vliegtuig vertrekt pas om 6.05 uur, maar ja, we hebben voordeelkaartjes voor de trein en dan scheelt het al gauw 100 euro als we met de trein gaan ipv met de auto of de schipholtaxi, dus da's snel verdiend...

Over carriere gesproken, als wij een kindje krijgen, dan wil ik graag 3 dagen blijven werken en mijn man 4 of 5, dat hangt er van af. Ik heb een hele leuke baan waar ik veel voldoening uit haal, dus ik zou dat niet willen missen, ook het contact met collega's is heel belangrijk voor mij, we hebben een super team (ong. 100 man, nou ja vooral vrouw, een groot team want het is ook een grote school....)

Ik ga vakantie vieren, ik hoop bij thuiskomst veel positieve berichten te kunnen lezen en ik hoop dat ik twee weekjes na mijn thuiskomst ook een positief bericht heb!!!

Succes met wiebelen en met wachten.....

Liefs Pink

Hallo!!

Ik ben minder laat thuis dan verwacht!! Dus das fijn, moet nog wel eten, maar heb even snel een pizza in de over gegooid. Heb geen zin om nu nog te gaan koken.

@Pink, ik weet niet of je dit nog leest, maar een hele fijne vakantie!!! Geniet er saampjes lekker van!

@Twinkel; super een posi ovu-test!!! Dat wordt zeker flink wiebelen!! Veel plezier op de BBQ. Hoop dat het bij jullie beter weer is dan hier bij ons.

@Nicky, klinkt wel allemaal supergaaf wat je verteld zeg! Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden wat je nu precies doet, ha ha! Ik denk ook dat ik een leukere moeder zal zijn als ik mezelf kan blijven ontwikkelen en me goed voel. Ik krijg echt veel voldoening uit mn werk.
Mn man is gelukkig maar 2 dagen en 1 nacht weg, maar heb dinsdag dat uitstrijkje laten maken en wel wat last gehad, dus niet kunnen wiebelen. Gisteravond dan weer wel maar vandaag niet en heb t idee dat mn ei sprong vandaag is of anders morgen.. Morgenavond heb ik een afspraak en zal mn man na die 2 dagen bekaf zijn en waarschijnlijk al slapen als ik thuis kom  Kans is dus wel minimaal..... Hij vindt het wel jammer en ik ook, maar heb er ook wel vrede mee hoor. Ik heb nu zoiets 'het komt wanneer het komt' en wil er niet alles voor aan de kant zetten. Begrijp me niet verkeerd, ik wil echt heel graag een kindje, maar wil niet dat mn hele leven daarom draait. Als ik straks uiteindelijk weer ongi wordt, zal ik wel teleurgesteld zijn, maar niet zo erg als afgelopen ronde denk ik.... We zullen zien, ha ha!

Liefs Anoek

hee meiden,

pink; hele fijne vakantie en geniet er lekker van.

vandaag was ik vrij,was wel erg lekker maar kon vanmorgen niet uit mijn bed komen,ik voel me een beetje rot vandaag en ik heb bijna vakantie dus dat kan eigenlijk niet he,maar ja hoort erbij zeggen we dan maar (ik heb nogal een heftig jaar achter de rug)
ik zal het een beetje uitleggen,mijn vader is 3 september overleden en heb het daar soms nog erg moeilijk mee,en vooral vandaag dus,ik was gister even bij mijn zus en die had gisteren een erge dip,maar het zal er wel bij horenwe moeten toch door maar kan me er niet erg bij neer leggen omdat het erg onverwacht is gekomen en maar een ziektebed van 2 weken was,nu ik dit zit te schrijven moet ik gelijk weer huilen

liefs mier

Ohhh Mier, ik wou dat ik je mn schouder kon geven om je te troosten...
Dat is zeker zwaar en helemaal geen schande dat je het moeilijk hebt. Huilen lucht vaak op, dus laat het maar gaan meid. Wat een kort ziekbed... Hoop dat je snel de kracht vindt om te lachen, zonder je vader te vergeten.... dat bedoel ik in elk geval te zeggen... Hoop dat je bergijpt wat ik bedoel. Sterkte meid.

Dikke knuffel
Anoek

het is soms echt heel zwaar,de ene dag gaat het beter als de andere dag
ik zie soms gewoon die beelden van het ziekenhuis voor me dat die dood en doodziek was,en dat die zoveel pijn had,en vraag me gewoon vaak af waarom???
hij had een hele opgezwollen buik en ze zeiden in het ziekenhuis dat het maar gewoon een verstopping was want hij kon niet naar de wc,nou na een week zeiden ze het dat het kanker was en dat heel zijn buik vol zat en 6dagen later is die er gewoon al niet meer,dus je kan het nog niet verwerken dat het kanker is of hij was al overeden.
sorry maar moest het even kwijt,ik zit nog met zoveel woede,maar weet ook dat we door moeten.
bedankt voor je lieve woorden
xxx

Terug
Bovenaan