"Wiebel-meiden" 2

@anoek,Inderdaad is het hier een stuk drukker ,het werdt in de mei forum erg rustig,leuk dat ji en nicky hier zitten ,sluit me graag aan.

Hallo Allemaal,

Ik zal me even voorstellen,Ik ben Nina,en zat op het forum mei meiden, met anoek ,nicky,   alleen het werdt daar wat rustig,dus als jullie het goed vinden wil ik me bij jullie toevoegen.
Zal iedereen wel even moeten leren kennen want jullie zijn al een tijd onderweg met elkaar.

gr nina

joehoe overmorgen op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!naar egypte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb er helemaal zin in,lekker uitrusten en genieten

Hee meiden,

Was ik weer ff!

@Mier: Ik heb je geaccepteerd op hyves hoor.
                      Ik moet er alleen nog een foto plaatsen maar daar kom ik steeds niet aan toe en
                      weet ook nog niet precies hoe dat moet.
                      Als ik je niet meer spreek wens ik je een onwijs gave vakantie toe met veel zon
                      maar dat gaat vast lukken.

@nina: Welkom hier bij ons het is hier altijd gezellig.

Nou dat was het wel weer ff!

Gr: Poppie2

dank je wel poppie,zal vast gaan lukken,vanmiddag toch nog een last-minute geboekt en we vertrekken dus al zondagmorgen.

wat erg ook voor jou vader,het is nooit het goede moment om afscheid te nemen maar dit was ook weer erg kort en heb het idee dat ik niet alles kon zeggen,het voelt alsof dit ons ontnomen is,mijn vader had een hele agressieve vorm van kanker want het had er geen jaar gezeten maar wel  een paar maanden.hij is 9 dagen voor mijn verjaardag overleden dus het nadert ook weer mijn verjaardag maar heb er niet meer zo zin in als vantevoren.

liefs mier

oh ja ik zag dat je me geaccepteerd had,leuk,nu nog foto s hahaha

Hee miertje,

Nou zit ik hier weer ik word helemaal gek van dat in en uit loggen de hele tijd al die wachtwoorden ik vind het al een hele prestatie op zich dat ik die allemaal onthou,lol!
Ja ik heb er een hele klap van gehad dat mijn vader overleed en mijn vader was ook echt alles voor mij,mijn grote voorbeeld.
Hij had heel veel al geregeld voordat hij overleed en hij had al een tijd daarvoor gevraagd of ik het in memoriam wou doen in de kerk,en dat heb ik dus gedaan en dat gaf al heel veel voldoening.
Ik had het al af voor hij overleed en pappa wou het graag horen wat ik op papier had geschreven en ik heb het dus voorgelezen en hij was erg trorts op mij.
Pappa wou graag thuis sterven en dat kon ook en ik ben bij hem geweest de laatste nacht en dat was heel goed geweest voor het verwerken.
Ik heb aan mijn vader beloofd goed voor mijn moeder te zorgen en dat probeer ik ook maar dat gaat moeizaam ik heb nooit een goeie band gehad met haar en dat werkt heel erg tegen.
het is heel moeilijk om een van je ouders te moeten missen maar het is niet anders.
Ik vond dat ik mijn vader nog hard nodig had maar god besliste anders en daar kan ik vaak kwaad om worden maar die god zorgt er ook voor dat ik op been blijf en mijn pappa ook natuurlijk.

Gr: Poppie2

Hee miertje,

Op je vraag of ik nog op vakantie ga,ja ik heb over drie weken vakantie en over vier weken gaan we een weekje naar het vennebos in Noord-Brabant.
Ik hoop op mooi weer.

Gr:poppie2

Hey meiden!

Heb vanavond lekker op het terras gezeten!! Heerlijk dat mooie weer. Alleen geen rose, maar een ice-tea, ha ha!!

@Nina, welkom hier! Hoe is het met je?

@Mier, meid lekker dat jullie nog weg gaan! En ook als zo snel. Ik weet zeker dat je mooi weer zal hebben. Bloedheet wrs, ha ha!! Waar gaan jullie naartoe? Wij zijn twee jaar geleden naar Sharm el Sheikh geweest om te duiken. Helemaal geweldig! Neem in elk geval iets mee om te snorkelen! Een hele fijne vakantie alvast! Hopelijk terug met een positieve zwangerschapstest. Ik duim voor je!

@Poppie, jeetje ook van jou een heftig verhaal. Knap dat je je verhaal hebt kunne doen. En fijn ook dat je je vader nog hebt kunnen vertellen wat je zou gaan zeggen. Ik vind dat een mooie gedachte, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik ga zo mn bedje op zoeken. Mn mannetje ligt al te slapen, hij was helemaal kapot. Kijken of het er nog in zit, ha ha... Heb denk ik vandaag mn ei...

Weltrusten!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan