"Wiebel-meiden" 2

Goedemorgen meiden!

Mier, wat onwijs lekker dat je vakantie hebt en zeker dat je naar Egypte gaat! Schijnt erg mooi te zijn! Hoe lang ga je? Hopelijk kom je terug met een positieve test! Zou geweldig zijn, toch?

Ik moet nog 3 weken werken voordat we op vakantie gaan. Ben echt aan het aftellen. Hopelijk gaan we met zn drietjes op vakantie of komen we terug met een positieve test. Maarja...'t is afwachten.

Meiden, geniet van de ze mooie zaterdag (alhoewel hier nu nog veel wolken zijn).

Liefs, Ukkie26

Hoi meiden,

Het is hier al lekker zonnig! Hopen dat het weer snel jullie kant op komt.

@Mier, heerlijk zeg, Egypte. Geniet er maar lekker van. Lijkt me echt een super vakantieland. Hoe lang gaan jullie eigenlijk?

@Nina, leuk dat je mee komt kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd laten we maar zeggen.

@Ukkie, wij hopen ook met z'n drietjes op vakantie te gaan.
We vertrekken vandaag over twee weken.
Vanmorgen was mijn temperatuur gestegen, nadat ik woensdag en donderdag een positieve ovulatietest heb gehad. De afgelopen drie dagen gewiebeld, dus nu maar weer afwachten...

Liefs,

Twinkel3

Nieuwe NOD-lijst:

21 juli: MIER 1980 , 6 e RONDE , 1e KINDJE (CYCLUS VAN 28 DAGEN)

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

26 juli: BlaBlaBla, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje (cyclus, nog geen zicht op, heb m dit x op 28 dagen gezet, maar ei was eerder?)

28 juli: Anoek, 29 jaar,  3e ronde, 1e kindje  (cyclus 30 dagen)

2 aug: Nicky, 33, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 27  dagen)

Ik dacht, laat ik hem maar weer even naar boven halen

Goedemorgen!!!

Hier is het ook al lekker zonnig weer. Ik denk dat het erg warm gaat worden vandaag.Morgen en maandag schijnt het bijna 30 gr te worden.Wat een overgang weer, zeg...pfffff...

Vanmiddag hebben we een BBQ, dus we treffen het wel met het weer! Gelukkig, want BBQ-en in de regen is niks, ha ha!

Ik denk dat ik donderdag of vrijdag mn ei heb gehad. Ik denk eigenlijk gisteravond...Betekent als ik van gister uit ga een cyclus van 29 dagen en NOD op 27 juli. Ik laat hem mooi op de 28e staan, want er is toch geen pijl op te trekken.Ik wil nu ook pas gaan testen als ik een paar dagen overtijd ben. Dus pas als we op vakantie zijn, ha ha!!! Maar ik schat mn kansen toch wel erg klein in hoor. Toen ik gisteren thuis kwam, lag mn man alte slapen en hij was echt zo moe, dat ik het hem niet aankon doen. Vanochtend had ik meer succes, maar ja... of dat nog zin had, ik weet het niet. Dus sterk voorgevoel dat het ronde 4 gaat worden.....

@Twinkel, klinkt goed bij jou!! Je hebt in elk geval op de goede dagen gewiebeld, dus nu moet je lichaam de rest doen. Hoophet zo voor je!

Liefs Anoek

Meiden, bedankt voor het welkom heten hier op de site,
Ik mag zelf door omstandigheden even anderhalfe maand niet zwanger worden,maar
volg jullie,vindt het wel fijn om te lezen,en te kunnen reageren,dus als jullie me niet horen over het zwanger worden of in hoe ver ik ben is dit dus de reden,ik lees mee en hoop straks weer er volop tegen aan te kunnen en er over mee te kunnen praten.

@ Anoek: Het is me allemaal toch even tegen gevallen,heb veel pijn,en moet me echt rustig houden,alles staat op spanning,en weet niet of ik nu ongi ben geworden ofdat ik een bloeding heb van de wondt,erg lastig dus,het enige wat ik kan doen is me temp in de gaten houden gaat ie omhoog is het foute boel.

Gr nina

Nina, echt kl%$# dat je toch veel pijn hebt. Het leek in eerste instantie wel mee te vallen hé? dan is dit echt een domper. Houd je rustig, zodat je goed kan herstellen. Lekker met een goed boek in de tuin of op de bank.

Sterkte en dikke knuffel

Anoek

Goedemiddag dames

Welkom nina, en ik hoop dat je je snel beter voelt!

Voor de meiden die vakantie hebben of op vakantie gaan, fijne vakantie!

Ben vanmorgen ongi geworden :S na 17 dgn :S....
nu weet ik helemaal niet hoe ik mijn cyclus moet tellen....weet nu dus wel echt dat ik niet zo op allerlei dingetje moet letten, want dat zegt dus helemaal niks

Maargoed...t is vandaag lekker weer...ook wij gaan vandaag bbqen :)

xx Bla

Nieuwe NOD-lijst:

21 juli: MIER 1980 , 6 e RONDE , 1e KINDJE (CYCLUS VAN 28 DAGEN)

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

28 juli: Anoek, 29 jaar,  3e ronde, 1e kindje  (cyclus 30 dagen)

2 aug: Nicky, 33, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 27  dagen)  

?? 5 ??aug  BlaBlaBla, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus = geen flauw idee)

Terug
Bovenaan