"Wiebel-meiden" 2

hey  meiden,

we gaan 8 dagen naar sharm el sheikh,heb bijkpijn van de zenuwen stom he
we hebben er super zin in,we zitten vlakbij een koraal rif dus super mooi om te snorkelen zeggen ze,dus heb vanmorgen nog maar een snorkelset gekocht.
ik ben alleen bang dat ik iets vergeet.
we vertekken morgenochtend om 6 uur van huis want we vliegen om 10:30 echt spannend.

liefs mier

Hee mier,

Nou meid dat heb ik nou ook altijd,ik vraag me altijd af of ik alles wel mee heb dat is zo erg.
Dan zit ik in de auto heel stil te bedenken of ik alles wel mee heb en of ik het thuis goed heb achter gelaten.
Wat een heerlijke gedachten dat je morgen rond deze tijd gewoon heerlijk zit te genieten.
Als je je geld maar niet vergeet alles is te koop als je wat vergeten bent.
Geniet ervan!

Gr:poppie2

erg is dat he,hahaha,nou als ik idd mijn geld maar heb en paspoort en medicijnen dan komt het wel goed,echt heerlijk zeg,over bijna 23 uur ben ik al in egypte hahaha.
over 14 en een half uur al van huis weg hihi,maar ik rij nog effe naar de kruidvat om shampoo en cremepoeling te halen dan heb ik het ver wel denk ik.
jij ging over 2 weken naar het mooie brabant he?? ik woon in brabant

liefs mier

oh ja en ik neem geen test mee hoor,wacht het maar af,als ik het niet ben geworden dan test ik gelijk thuis.

Hee mier,

Ik heb over twee weken vakantie en over drie weken gaan we een weekje naar n-brabant we zijn er weleens eerder geweest maar nu gaan we naar het vennebos lijkt ons erg leuk.
Ik neem ook geen tests mee op vakantie alleen me thermemeter maar ik weet niet of ik em ook ga gebruiken.
Ik neem altijd van die kleine flesjes shampoo en badschuim mee dat neemt niet zoveel ruimte in beslag.
Nou ben ik weer aan het proberen mijn naam op dat lijstje te krijgen maar dat lukt dus mooi niet ik ben dus alweer erg pissig.
ik en iets nieuws op de pc doen gaat echt niet samen.
Kan iemand mij uitleg geven hoe dat moet?
Alvast bedankt!

Gr: Poppie2

Wij gaan morgen nog BBQ-en. Lekker hoor! Vooral met zo'n weer.

@Mier, ik ben ook altijd bang dat ik wat vergeet. Ben dus ook helemaal v/d lijstjes.
Maar daar had jij natuurlijk geen tijd voor i.v.m. last-minute.
Knap hoor, dat je de test thuis laat.
Ik denk dat ik wel duidelijkheid heb voor mijn vakantie.
NOD zal 26 of 27 juli zijn. Nog even FF afwachten.

@Poppie, je kunt je naam er bij zetten door het laatste lijstje te knippen en in een nieuw bericht te plakken. Maar als dit niet lukt geef dan je gegevens maar even door, dan zet ik het er op.

@Nina, misschien is mijn vraag wat vrij, maar uh... wat is er dan aan de hand met jou?
Een wond? Van binnen?
Als je het wilt vertellen hoor ik het wel. Zo niet, ook goed hoor.

Geniet nog even van het mooie weer,

Liefs,

Twinkel3

Hoi meiden,

@anoek ;ja echt een tegenvaller,had vandaag naar ziekenhuis gebeld i.v.m pijn had een nummer voor vragen,maar het is gewoon die pijn,en vooral als het in de buurt van je ongi is,dus dubbel pret,moet heel veel pijnstillers gaan slikken.
en bij koorts melden.
En dan ben ik er nog niet want zodra de wonden genezen,krijg je het zelfde ritueel,pijn en bloedverlies,ik moet er maar even doorheen het is niet anders.

@meiden bedankt voor het medeleven.

@Meiden Uitleg over mij,vertel het en laat het voor iedereen een leer zijn te reageren op ze oproep,voor een uitsrijkje,
Ben 2 maanden bezig geweest om zwanger te worden,daarvoor had ik een oproep voor een uitstrijke ben 30 geworden,dus normaal,
Alleen de uitkomst er van was niet wat ik had verwacht ,de uitslag was pap 4,op een na het hoogst,pap5 is dat er een zeer hoge  kans is op baarmoederhalskanker of dat je het hebt,ik zat in 4,dus was onderzoek noodzakkelijk.
Het geluk was goede cellen,maar wel 2 plekken met verhoogde kans,en dat is afgelopen donderdag weggesneden en dicht gebrand.
Ik had dit nooit verwacht,en als ik niet was geweest was het volgend jaar zeker foute boel,dus daarom wil ik het vertellen ,en zonder klachten te hebben zie je hoe belangrijk de oproep is.

gr nina

Hoi meiden,

Ik ben Taat, 24 jaar en we zijn bezig voor ons eerste kindje. Ik heb me aangemeld bij dit forum omdat ik de behoefte heb om met meiden te praten over zeg maar alles wat met zwanger worden/zijn te maken heeft. (uiteraard ook andere gezellige dingen!!)
Zelf heb ik een heel erg onregelmatige cyclus. (had ik al voor dat ik met de pil begon)
25 maart ben ik gestopt met de pil. 17 mei (na 7weken) kwamen  . Ik hoopte op een cyclus van 7 weken maar wacht nu nog steeds  op de ROD!
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Weet ook niet wanneer ik mn ei heb wordt er een beetje moedeloos van. Heb dus toch maar de HA gebeld. Ga ik dinsdag naar toe.

Wat ik begrijp uit de NOD lijst is dat jullie allemaal voor de eerste bezig zijn. Leuk! Ik hoop dat het allemaal snel lukt bij iedereen!

Vind het leuk om ieders ervaringen te lezen. Misschien steek ik er nog wat van op! hihi!

Voor de meiden die al vakantie hebben: Fijne vakantie Geniet ervan!
Ik moet nog een weekje.

Liefs Taat

Hi meiden!

Nina, leuk je hier nu ook te zien! Het is een gezellig hoekje hier!

Mier, jij ligt nu lekker in de zon in Egypte...lekker hoor!

Anouk, hoop dat je deze maand toch een kans hebt, je weet nooit hoe het loopt met eisprongen!

Ik heb vrijdagavond weer een blaasonsteking gekregen . Midden in de nacht heeft mijn lieve vriend voor mij antibioticum gehaald. Het is nu de 4e blaasontsteking vanaf half februari. Ik heb een verwijsbriefje van mijn HA om naar de uroloog te gaan. Hij zei, je kan kiezen 3 tot 6 maanden antibioticum of eerst naar uroloog om te kijken of het anders opgelost kan worden, maar zal heel waarschijnlijk ook lijden tot 3-6 maanden antibioticum!

Ik ben nu dus maar gestart met nitrofurantoine (Furendantine/Furabid) want dat heb ik 10 jaar geleden ook 3 maanden moeten slikken. Er staat op dat je het met zwangerschap mag gebruiken, maar moet stoppen vlak voor de bevalling.

Nou moet ik navragen of ik zwanger mag raken als ik dit middel slik.  Er staat namelijk niet in de bijsluiter of het invloed heeft op de vrucht die zich net moet gaan ontwikkelen...

Het kan dus goed zijn dat ik ik 3-6maanden moet wachten om weer voor het eggie te gaan... :( Ik voel me een beetje als het weer buiten: regen en onweer...

Gelukkig gaan we eind van deze maand op vakantie...

Houd jullie op de hoogte en volg jullie verhalen.

Lfs, Nicky

Terug
Bovenaan