"Wiebel-meiden" 2

Hallo!!!

Mier ligt idd lekker onder de Egyptische zon en hier is het bewolkt en broeierig warm..
Van dat plakweer..

@Nicky, shit das balen zeg een blaasontsteking. Hoop dat je wel door kan blijven gaan met proberen zwanger te worden. Heb je net eindelijk de keuze gemaakt en dan dit.. Behoorlijke domper. Hoop dat het snel over is.

@Nina, fijn dat je het hier ook gezellig vindt. Zoals je vast gelezen hebt, gaat het hier niet alleen over zwanger worden, maar ook over andere dingen. Ik hoop echt dat de pijn snel over is meid.

@Taat, welkom hier en klets gezellig mee. Balen zeg dat je ongi steeds zo lang op zich laat wachten. Als dit een aantal keren zo achter elkaar is, mag je vervroegd naar de huisarts. Wist je dat?

@Elly, waar ben je en hoe gaat het met je?

@Poppie &Twinkel, hoe is het met jullie?

Wij hebben nu de wiebelperiode weer achter de rug. Ik heb denk ik vrijdagavond/nacht mn ei gehad. Zaterdagochtend nog gewiebeld... dus kans is wel aanwezig, maar klein. Konden helaas rond mn ei deze ronde niet veel wiebelen. Nu dus op de wachtbank en de testen en tampons mee op vakantie...
Gisteravond bbq gehad en daar was natuurlijk iemand zwanger... blehhh. Ze zei dat ze wel graag een cocktail wilde, maar ja.... dat mag natuurlijk niet. Argghhhh.... ik heb er alles voor over... En natuurlijk de vragen; en jullie???   Nu zijn we pas 3 maanden bezig, dus op zich deed het me niet echt pijn of zo, maar ik irriteerde me er wel aan want het ging natuurlijk veel over zwanger zijn. Ik kan me nu wel een beetje een beeld vormen hoe vrouwen die al lang bezig zijn moeten voelen dan. Ik neem me echt voor als ik zwanger ben, daar wat voorzichtiger mee te zijn...

Liefs

Hey Anoek,

ga morgen naar de huisarts. Kijken wat ie zegt. Misschien wordt ik er wat wijzer van. Voor dat ik met de pil begon was mijn cyclus ook al erg onregelmatig dus wie weet heeft hij een oplossing.

Hou jullie op de hoogte.

Liefs Taat

Hoi meiden,

We stonden al weer op pagina twee. Dat komt niet vaak voor!

@Nicky, balen zeg van die blaasontsteking.
Als er in de bijsluiter niets over vermeld wordt, denk ik dat het geen kwaad kan om zwanger te worden (anders had het er toch in moeten staan).
Vraag het anders toch even na, als je je zorgen maakt.

@Anouk, wij hebben gisteren ook geBBQt. Gezellig hoor.
Ik herken je helemaal in het verhaal v/d zwangere.
Wij zijn zelf ook niet schrikbarend lang bezig (half jaar), maar toch kan ik  bij tijd en wijle moeite hebben met al die "zwanger"-verhalen. Een andere keer kan ik er ook weer prima tegen. Ik geef eerlijk toe dat ik  soms stikjaloers ben op mijn zwangere vriendinnen.
Ik heb ook al wel gedacht dat ik er ook wel rekening mee wil gaan houden, mocht ik zwanger zijn; maar aan de andere kant denk ik ook wel "Als ik (eindelijk) zwanger ben, dan wil ik het ook heerlijk kunnen delen".
Ach ja, ik snap beide kanten wel weer.
Maar toch kun je er soms toch even flink van balen (mag ook wel hoor).
Lang leve het forum, waar we het lekker kunnen spuien...

Mijn NOD is ook bekend: vrijdag 27 juli.
Voor de vakantie (we gaan de 28e weg) dus duidelijkheid.
Nu maar duimen draaien...

Liefs,

Twinkel3

Nieuwe NOD-lijst:

21 juli: MIER 1980 , 6 e RONDE , 1e KINDJE (CYCLUS VAN 28 DAGEN)

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

27 juli: Twinkel3, 6e ronde, 1e kindje (cyclus van 29 dagen)

28 juli: Anoek, 29 jaar,  3e ronde, 1e kindje  (cyclus 30 dagen)

2 aug: Nicky, 33, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 27  dagen)  

?? 5 ??aug  BlaBlaBla, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus = geen flauw idee)

Goedenavond meiden!

Hoe is het hier? Met mij alles goed. De wiebelperiode is achter de rug, nu maar afwachten. NOD uiterlijk volgende week dinsdag. We hebben op de 'goede' dagen gewiebeld (gewoon een ruime wiebelperiode genomen ;) ) dus misschien...is het wel raak. Hoop het echt. Te meer omdat een collega van mij afgelopen zaterdag is bevallen van een dochter, en een vriendin van me aanstaande vrijdag uitgerekend is. Op zulke momenten vind ik het moeilijk dat ik (nog) niet zwanger ben (ik weet, 4e ronde, mag niet zeuren)...

En met jullie? Mier, lekker op vakantie? IK ben jaloers: wij gaan pas over 3 weken. Maarja...het aftellen is begonnen.

Veel meiden hebben volgende week hun NOD: spannend.

Nou meiden, fijne avond (schrik niet teveel van het onweer) en tot snel.

Liefs, Ukkie26

Hallo!

Twinkel, ja we mogen nog niet klagen, maar het kan soms een beetje confronterend zijn. Je wilt het zó graag en dan kan je best bij vlagen jaloers zijn. Ach, het hoort er denk ik gewoon bij. Ik kan er de ene keer ook veel beter tegen dan de andere keer.

Ukkie, jij weer op het wachtbankje? Spannend weer.

Ik dacht dat mn ei vrijdag/ zaterdag was, maar had vandaag echt weer steken in mn onderbuik, anders dan de afgelopen dagen. Ga ik naar de wc... wat denk je echt helder slijm... (sorry), dus denk dat mn ei dus vandaag is, want had dat afgelopen dagen niet zo erg als nu.... Snap er niks meer van... Hoe dan ook, vanavond maar weer vroeg naar bed. Betekent dat mn NOD ook verschuift en ik op een cyclus zit van 31 dagen. Zal lijstje aan passen, ha ha.

Nog 8 dagen werken én dan.... VAKANTIE!!!!! Ik ben echt aan het aftellen!

Liefs Anoek

Argghhhh..... Het lukt me niet om de NOD-lijst aan te passen, doordat er van die schuifbalken bij staan.... Probeer het morgen nog wel een keer. Mijn NOD is nu 30 juli.

Twinkel, gelukkig helderheid voor je op vakantie gaat, wel zo lekker toch?

Ukkie, hup de wachtweken in. Ik zal voor je duimen! Ben je dan op vakantie als je kan gaan testen?

Anoek, huh...nu ineens eisprong?!? Jij was toch redelijk regelmatig met je cyclus? Heb je misschien nu toch meer kans dan je dacht (omdat je man/vriend weg was voor zijn werk). Wordt het zo toch nog een spannende maand!

Hier opluchting, we kunnen gewoon doorgaan met proberen.  Het antibioticum kan geen kwaad. Ik voel me alleen helemaal nog niet goed, dus ik weet niet of we toch een maandje aan overslaan. Ben zo'n vaatdoek :( Maar wie weet voel ik me morgen toch weer beter en wiebelen we net nog op 'goede dagen' nog voordat ik naar het buitenland moet voor mijn werk woensdag, donderdag en vrijdag.

Kan me soms heel veel zorgen maken over het feit dat we in een apartement wonen waar absoluut geen kleine bij kan en de huizen zijn echt zooooo enorm duur hier in Amsterdam. Bovendien staat er bijna niets te koop op de begane grond met tuintje!
We zijn behoorlijk aan het kijken, maar word er moedeloos van!

Maar goed, ik word altijd wat depri van antibiotica...heb ik zo weinig energie dat ik dingen niet meer overzie... En dat nog 3 tot 6 maanden!

Ik ga maar vroeg slapen...

Tot morgen meiden.

Lfs,
Nicky

Terug
Bovenaan