"Wiebel-meiden" 2

Hoi meiden,

Het is hier inderdaad een gezelig,en drukker.

@ anoek ,Nou ik moet nog even door de dagen heen en dan is me ongi voorbij eindelijk,ben de pijn van alles zo spuugzat,En ik heb ook weer zo veel last van alle kwalen waar ik bang voor was zodra ik zou stoppen met de pil,ik weet nog niet hoe ik dit ga doen maar ik trek dit niet een half jaar lang,dus ga me maar laten informeren wat ik hier mee moet.

@ nicky, Ik las het over je blaasonstekingen,waarom ga je niet naar de uroloog?
Ik weet uit ervaring,hoe het is, Ik heb zelf jaren geleden steeds blaasonstekingen gehad om gek van te worden,en werdt ziek van al die antibiotica,moedeloos werdt ik er van.
En juist om dat je zwanger wil worden waarom dan zo lang proberen met die troep?
Ik ben dus wel naar de uroloog geweest,ja het was geen pretje,maar ik heb er nooit meer last van gehad (even afkloppen)
Bij mij zijn er onderzoeken gedaan ,en toen is me urine buis opgerekt,zodat er meer ruimte kwam.en dit heeft mij geholpen en het is nu zo 8 jaar geleden.
Wat ik wel heb als ik maar wat voel denk nee he ,maar de angst die blijft,en me rituelen,die zitten er in en zullen nooit meer weggaan,zoals na de sex meteen plassen,en me wassen van onderen,en ja ook dat ik in de gaten hou dat hij wel even ze handen van te voren heeft gewassen,ja spontaan he de sex bij ons maar ik neem geen risico.

Gr nina

Nieuwe NOD-lijst:

21 juli: MIER 1980 , 6 e RONDE , 1e KINDJE (CYCLUS VAN 28 DAGEN)

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

27 juli: Twinkel3, 6e ronde, 1e kindje (cyclus van 29 dagen)

30  juli: Anoek, 29 jaar,  3e ronde, 1e kindje  (cyclus 30 dagen)

2 aug: Nicky, 33, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 27  dagen)  

?? 5 ??aug  BlaBlaBla, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus = geen flauw idee)

Hoi meiden,

Hoe is het bij jullie. Hier is alles nog rustig. Afwachten maar weer.

@Anouk, ik was de oorzaak v/d balken (ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar ze stonden er gewoon), dus was ik ook verantwoordelijk voor het oplossen.
Je staat er weer bij, nu op 30 juli. Flink gewiebeld gisteren?

Weet je wat ik wel vreemd vind? Veel van ons zijn op vakantie/ gaan op vakantie waardoor we niet weten hoe of wat het met een ieder afloopt deze cyclus. In ieder geval niet direct.
Had Mier haar NOD ook niet op vakantie? Duimen maar voor haar!
Zelf heb ik mijn NOD op de 27e. Dit gaf Fertility Friend aan.
De afgelopen maanden werd ik dan ook op de aangegeven NOD-dag ongesteld.
Als ik de 27e 's ochtends nog niet ongi ben, dan maar meteen testen.
Kan ik jullie het (hopenlijk goede) nieuws nog vertellen voordat ik op vakantie ga.

Liefs,

Twinkel3

Dear all, nou inderdaad...volgende week vrijdag kan ik naar de uroloog. Gelukkig zijn er ook veel patienten op vakantie, dus ik heb snel een afspraak kunnen krijgen! Ik denk inderdaad dat mijn urinebuis opgerekt moet worden... Het zal namelijk een 'mechanisch' probleem zijn, omdat elke keer wel de antibioticum aanslaat...

Ik heb deze maand ineens mijn eiteken op de PERSONA op dag 11! Vandaag dus!
Maar ik durf het niet aan deze maand met al die antibiotica... Even een maandje overslaan, want ik wil geen kindje met afwijkingen door antibiotica op mijn geweten hebben...

Ben benieuwd hoe iedereen van vakantie terug gaat komen...of ik de enige over ben straks hier! Nou, ik gun het jullie van harte hoor!

Lfs,
Nicky

Hey meiden,

Nou ben dus naar de HA geweest vanmiddag. Hij heeft me een verwijzing naar de gyn. gegeven. Eerst moet ik allemaal formuliertjes invullen en weer opsturen en daarna kan ik een afspraak maken. Zal wel na de vakantie worden maar ja, er zit in ieder geval schot in de zaak!

Alles goed met jullie verder?

Liefs Taat

Oh ja, Nicky,

Wat vervelend voor je! Wel goed dat je zo snel een afspraak bij de uroloog hebt kunnen maken. Maar hopen dat het daarna snel voorbij is!

Sterkte.

Liefs Taat

Ha meiden!

Hoe is het met jullie? Met mij goed hoor. Het goede weer van vandaag vrolijkt me op!

Inderdaad, MIER heeft haar NOD tijdens haar vakantie (de 21e als ik het goed heb). Dus hopelijk lezen we een positief berichtje als ze thuiskomt. Zou onwijs leuk zijn!

Als het bij ons deze ronde niet raak is, heb ik mn NOD ook op vakantie (hoop dat het wegblijft, al was het maar voor het gedoe van ongesteld zijn op vakantie: bah). We hebben niet echt een relax-vakantie, maar ik zal proberen af en toe bij te lezen en een teken van leven te geven. Zeker als het raak is...dat zou geweldig zijn!

Nou meiden, ik ga even wat huishoudelijke klusjes doen (moet ook gebeuren).

Fijne avond en tot snel.

Liefs, Ukkie26

Hallo meiden!

Is het bij jullie ook zulk mooi weer geweest vandaag? Bij ons scheen een lekker zonnetje met een lekker temperatuurtje!

Nicky, Fijn dat je zo snel bij een uroloog terecht kan. Hopelijk kan hij je helpen en hoef je niet 3-6maanden aan de antibiotica.

Twinkel, thanks voor het veranderen voor mn NOD. Hoe je het gedaan hebt weet ik niet, want ik kreeg het gewoon niet voor elkaar.

Taat, fijn dat de ha je serieus neemt en je meteen doorverwijst. Hopelijk kan je snel ook snel bij de gyn terecht.

Nina, hoe is het? Gaat het weer wat beter? Zag dat deksel nog gereageerd had op ons andere topic,misschien moeten we haar hier ook uitnodigen. Meiden?

Nou Ukkie, daar zitten we weer samen op de wachtbank, ha ha!

Ik idd ineens mn ei gisteren... en dat terwijl ik vrijdagavond mn ei dacht te voelen. Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar ja hoe dan ook denk ik dat we goed gewiebeld hebben, toch nog... Dus nu op de wachtbank.... Nu ik uitga van mn NOD op 30 juli, ben ik zeker op vakantie. Dus maar eens bedenken hoe ik dat ga doen, hihi. Ja, ik zou- naast mn enorme kinderwens- ook al vanwege het gedoe van ongi zijn op vakantie en de camping willen dat het wegblijft!

Mier heeft a.s. zaterdag haar NOD, idd de 21e. Weet iemand nog hoe lang ze wegblijft?

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan