"Wiebel-meiden" 2

Goedemorgen.

Anouk, volgens mij is Mier 8 dagen op vakantie. Dus zondag weg, zondag terug. Ik hoop dat we begin volgende week goed nieuws lezen!

Ik sta weer voor een drukke werkdag....pff. Weer ziet er mooi uit hier, jammer dat ik de hele dag binnen zit. Hopen dat het van het weekend ook nog een beetje mooi is.

Fijne dag!

Ukkie26

Hallo meiden,

Alweer zo'n zonovergoten dag. Weinig van gemerkt echter, want ik heb echt de hele middag geslapen (schrok net wakker).
Gisteren was een latertje en gelukkig waren de kinderen vanmiddag vrij op school.
Kon ik lekker even bijslapen.

@Anouk, fijn hoor dat je toch "goed" hebt gewiebeld. Nu ook bij ons op het wachtbankje.
Wat betreft het uitnodigen van meiden van een andere topic (ik geloof dat je "deksel" noemde), gewoon doen hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd laten we maar zeggen.

@Ukkie, jouw NOD komt ook al dichtbij. Hoe is het? Al een idee over een mogelijke zwangerschap?

@Andere meiden, hoe is het nu met jullie?

Liefs,

Twinkel3

Hi meiden,
Ben de komende dagen in Parijs voor mijn werk.
Heel veel  plezier en relaxheid voor diegene die op vakantie gaan!
Ik duim voor veel relaxte-vakantie-babies!
Lfs, Nicky

hoihoi,

daar ben ik weer...pfff...hard gewerkt vandaag. En zulk mooi weer! Misschien vanavond nog iets buiten doen, naar strand ofzo. Laat deze mooie dag niet zomaar aan me voorbijgaan.

Twinkel: nee, totaal geen idee of ik zwanger ben. We hebben wel op de goede dagen gewiebeld, maar dat hadden we de vorige 3 rondes ook. Heb nu een klein beetje last van mn borsten, maar ook dat had ik de vorige rondes ook. Het is dus wederom in spanning afwachten en hopen dat het raak is!

En bij jou? Zit jij nu in de wiebelperiode? Heb het even niet allemaal meer op het netvlies.

Ukkie26

Nou,

het is rustig hier! Allemaal op vakantie of van het mooie weer aan het genieten?

Heb sinds vanmorgen steken in mn buik en borsten. Dat kan op een zwangerschap duiden maar...ik had het de vorige 3 rondes ook. Vrees dan ook dat binnen een paar dagen de RD komen. Ik houd jullie op de hoogte.

En bij jullie?

Ukkie26

quote: Ukkie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 18:23:31'));

Nou,

het is rustig hier! Allemaal op vakantie of van het mooie weer aan het genieten?

Heb sinds vanmorgen steken in mn buik en borsten. Dat kan op een zwangerschap duiden maar...ik had het de vorige 3 rondes ook. Vrees dan ook dat binnen een paar dagen de RD komen. Ik houd jullie op de hoogte.

En bij jullie?

Hallo Ukkie

Ik heb dat nu ook al vaker dat ik denk tekenenen   te hebebn zwanger zou kunnen zijn maar helaas ben bang ik me allemala ga verbeelden

groetjes nadia

Ukkie26

Hey meiden!

Daar ben ik weer!! Ik ben er gisteren niet geweest. Ik was zo ontzettend moe en had hoofdpijn, dus was om 19.15 even op bed gaan liggen. Om 22.45 werd ik wakker omdat mn mannetje naar bed kwam... Hihihi. Even goed bijgeslapen. Nu weer helemaal fit!

Ik moet toch even wat kwijt. In de week voor ik laatste keer ongi werd, had ik steken in mn onderbuik. Die steken heb ik tot vanochtend gevoeld, elke dag wel een paar keer. Heb al gedacht aan blinde darm, maar is te laag. Blaasontsteking ook niet, want heb geen pijn bij het plassen... Het zit precies op de plek van mn baarmoeder/eierstokken... Ik heb werkelijk waar geen idee waardoor het komt. Heb voor de zekerheid een test gedaan, want je hoort weleens vreemdere verhalen, ha ha. Maar negatief natuurlijk. Ik kijk het even aan of het nu idd over is, anders toch maar even langs de ha.

Ik zit nu dus weer op het wachtbankje. Mn borsten beginnen al wat gevoeliger te worden... dus mn ei is duidelijk geweest. We hebben denk ik toch nog redelijk goed gewiebeld. Gewapend met testen én tampons op vakantie dus. Hopelijk kunnen de tampons in het doosje blijven zitten ... Toch denk ik dat het niks is... heb nu zo'n bui dat iedereen zwanger wordt behalve ik. Jullie kennen het vast wel...

Hoe is het met jullie?

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan