"Wiebel-meiden" 2

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 20:11:05'));

Hey meiden!

Daar ben ik weer!! Ik ben er gisteren niet geweest. Ik was zo ontzettend moe en had hoofdpijn, dus was om 19.15 even op bed gaan liggen. Om 22.45 werd ik wakker omdat mn mannetje naar bed kwam... Hihihi. Even goed bijgeslapen. Nu weer helemaal fit!

Ik moet toch even wat kwijt. In de week voor ik laatste keer ongi werd, had ik steken in mn onderbuik. Die steken heb ik tot vanochtend gevoeld, elke dag wel een paar keer. Heb al gedacht aan blinde darm, maar is te laag. Blaasontsteking ook niet, want heb geen pijn bij het plassen... Het zit precies op de plek van mn baarmoeder/eierstokken... Ik heb werkelijk waar geen idee waardoor het komt. Heb voor de zekerheid een test gedaan, want je hoort weleens vreemdere verhalen, ha ha. Maar negatief natuurlijk. Ik kijk het even aan of het nu idd over is, anders toch maar even langs de ha.

Ik zit nu dus weer op het wachtbankje. Mn borsten beginnen al wat gevoeliger te worden... dus mn ei is duidelijk geweest. We hebben denk ik toch nog redelijk goed gewiebeld. Gewapend met testen én tampons op vakantie dus. Hopelijk kunnen de tampons in het doosje blijven zitten ... Toch denk ik dat het niks is... heb nu zo'n bui dat iedereen zwanger wordt behalve ik. Jullie kennen het vast wel...

Hoe is het met jullie?

Liefs Anoek

Hoi Anoek

Ja ik ken dat zeker heb ook dat gevoel en vraga me ook af waraom mij niet lukt maar zal afwachten zijn maar dacht leuker zou zijn zwnager worden niet dan

groetjes nadia

Hoi meiden,

Hier was ik weer. Net terug van school. Altijd druk in de laatste week!
Nu nog 8 dagen tot NOD (volgende week vrijdag).
Ik heb nog niet echt last van kwaaltjes. Af en toe wat steekjes in de buik en nu erg moe (maar ja, ook een erg drukke week).

Vandaag vertelde een collegaatje van mij dat ze weer in verwachting is (van de tweede).
Wederom in de 1e ronde raak.
Echt heel leuk voor haar, maar ik wil OOK!!! En ik wil er echt niet meer lang op wachten!
Kom ik thuis, vertelt mijn man dat zijn collega opnieuw weer zwanger is.
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGG!!!
Soms lijkt het net of iedereen zomaar zwanger wordt, behalve...

Ik blijf hopen op goed nieuws volgende week.
We hebben echt wel goed gewiebeld deze keer (2 dagen voor ei, 1 dag voor ei, dag van het ei), maar goed... andere rondes hebben we ook wel goed gewiebeld.
Het zegt dus allemaal niks.

Moest het even kwijt.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Twinkel,

Nou... we zijn in dezelfde bui Morgen staat mn pet vast weer anders...
Voor mij nog anderhalve week voor mn NOD, dus moet nog even wat langer wachten. We zitten dan in de auto op weg naar onze vakantiebestemming. Als ik dan toch ongi wordt, zal wel echt balen zijn.... Gelukkig ben ik op vakantie, dus genoeg leuke dingen dan.

Ging jij nou nog op vakantie?

X

Hey meiden,

ik heb eigenlijk weinig nieuws te melden. Ben nog steeds niet ongi ( 9 weken inmiddels) en wacht op de formulieren voor de gyn.

Gaat iedereen lekker op vakantie? Moet morgen en zaterdag nog werken en dan heb ik ook lekker vakantie!!  Morgen en zaterdag nog ff kijken voor last-minute en anders blijven we thuis. Maar ja, is ook gezellig!

Fijne vakantie alvast voor de meiden die nog moeten gaan.

Liefs Taat

@ Anoek,
inderdaad moet deksel ook worden uitgenodigd voor hier,want er wordt nu niet meer gerageerd op die andere forum,zo druk was het er niet ,
doe ji het ?.
Erg he als je weer wat voelt en niet kan plaatsen het is dan zo dubbel is er iets of ,heeft het met zw te maken ,nou ik hoop voor je dat het raak is .

Ik hoor ook om me heen niks anders dan zwanger,zwanger,
En nu ik me sinds een paar dagen goed voel en eigelijk nergens meer last van heb ,baal ik ,ik moet nog zo lang wachten voor dat we weer mogen,het lijkt wel op het moment dat we besloten hadden te stoppen in mei dat duurde voor mijn gevoel ook zo lang voordat het zo ver was,en nu weer wachten 5 weken!!!!!
 gr nina

Hee meiden,

Was ik eindelijk weer ff de hele week bijna niet op de pc geweest.
Alles weer een beetje bijgelezen en ik ben weer op de hoogte.

@twinkel: Ik heb het geprobeerd om mijn tekst op dat lijstje te krijgen maar het lukt echt niet zou jij het alsnog ff willen doen.
04 aug:poppie 28,15e ronde voor 2e kindje (cyclus 28 dagen).
Bij voorbaat mijn dank.

Onze wiebelperiode is weer aangebroken ben weer druk aan het tempen en wiebelen natuurlijk.
We hopen dat het eindelijk raak mag zijn.
Volgens mijn temperatuur heb ik nog geen eisprong gehad maar morgen is pas dag 14 dus we wachten rustig af.

Gr: Poppie2

Nieuwe NOD-lijst:

21 juli: MIER 1980 , 6 e RONDE , 1e KINDJE (CYCLUS VAN 28 DAGEN)

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

27 juli: Twinkel3, 6e ronde, 1e kindje (cyclus van 29 dagen)

30  juli: Anoek, 29 jaar,  3e ronde, 1e kindje  (cyclus 30 dagen)

2 aug: Nicky, 33, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 27  dagen)  

4 aug: Poppie, 28 jaar, 15e ronde, 2e kindje (cyclus 28 dagen)

?? 5 ??aug  BlaBlaBla, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus = geen flauw idee)

Nou, Poppie, je staat erbij hoor.

Ik heb inmiddels vakantie van school. YIPPIE!!!
Volgende week zaterdag gaan we op vakantie.
Eerst een week naar Tsjechië en dan nog een week naar Duitsland (Beieren).
Voor de vakantie dus duidelijkheid.

Ik had gisteren en eergisteren een erg hoge temperatuur (37,0 en 37,1), vanmorgen was hij ineens 36,7. Ik hoop dus op een temperatuurdip i.v.m. innestelling.
De hele week heb ik een "apart" gevoel ter hoogte van mijn schaamstreek gehad.
Beetje trekkend/ zwaar gevoel. Ik hoop maar dat dit een goed teken is, maar wil me niet gek laten maken door alles wat ik nu voel.
Ik voel me vanmorgen erg brak, maar dat heb ik meestal als ik net vakantie heb.
Het is net of je er dan aan toe kunt geven.

Nog een paar spannende dagen.
Vandaag is het de NOD-dag van Mier. Ik hoop zo dat ze met goed nieuws komt.
Even flink voor haar duimen...

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan