A
Anoniem
Guest
quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 20:11:05&apos
Hey meiden!
Daar ben ik weer!! Ik ben er gisteren niet geweest. Ik was zo ontzettend moe en had hoofdpijn, dus was om 19.15 even op bed gaan liggen. Om 22.45 werd ik wakker omdat mn mannetje naar bed kwam... Hihihi. Even goed bijgeslapen. Nu weer helemaal fit!
Ik moet toch even wat kwijt. In de week voor ik laatste keer ongi werd, had ik steken in mn onderbuik. Die steken heb ik tot vanochtend gevoeld, elke dag wel een paar keer. Heb al gedacht aan blinde darm, maar is te laag. Blaasontsteking ook niet, want heb geen pijn bij het plassen... Het zit precies op de plek van mn baarmoeder/eierstokken... Ik heb werkelijk waar geen idee waardoor het komt. Heb voor de zekerheid een test gedaan, want je hoort weleens vreemdere verhalen, ha ha. Maar negatief natuurlijk. Ik kijk het even aan of het nu idd over is, anders toch maar even langs de ha.
Ik zit nu dus weer op het wachtbankje. Mn borsten beginnen al wat gevoeliger te worden... dus mn ei is duidelijk geweest. We hebben denk ik toch nog redelijk goed gewiebeld. Gewapend met testen én tampons op vakantie dus. Hopelijk kunnen de tampons in het doosje blijven zitten ... Toch denk ik dat het niks is... heb nu zo'n bui dat iedereen zwanger wordt behalve ik. Jullie kennen het vast wel...
Hoe is het met jullie?
Liefs Anoek
Hoi Anoek
Ja ik ken dat zeker heb ook dat gevoel en vraga me ook af waraom mij niet lukt maar zal afwachten zijn maar dacht leuker zou zijn zwnager worden niet dan
groetjes nadia