"Wiebel-meiden" 2

WHHAAAAHHHH, Ukkie gefeliciteerd!!!!!
Wat geweldig. Zag meteen je topic staan toen ik inlogde!Het kon ook eigenlijk niet anders hé?!!
Strooi je nog wat glitters voor ons??!!

@Poppie; hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Voel je je al rot door de dalende temp, zijn de mannen ook nog eens niet thuis en ben je het weekend alleen. Probeer je zinnen n beetje te verzetten tijdens die afspraak. Jullie hebben elkaar vast veel te vertellen als je elkaar al zo lang niet gezien hebt.

Hier nog niks te zien of te voelen van de RD''s..... we wachten.. en wachten... en wachten.

Miertje, wiebel ze dit weekend!

Liefs Anoek

NOD-lijst:

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28) ZWANGER (positieve test 27 juli)

27 juli: Twinkel3, 6e ronde, 1e kindje (cyclus van 29 dagen)

27-30  juli: Anoek, 29 jaar,  3e ronde, 1e kindje  (cyclus 30 dagen)

2 aug: Nicky, 33, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 27  dagen)  

4 aug: Poppie, 28 jaar, 15e ronde, 2e kindje (cyclus 28 dagen)

?? 5 ??aug:  BlaBlaBla, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus = geen flauw idee)
12 augustus/15 augustus : mier1980 , 7e ronde , 1e kindje , cyclus 25/28 dagen

UKKIEEEEEEEEEEEEE WAT GEWELDIG,GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!1
ECHT GEWELDIG ZEG EN ZO VLOT...

bedankt he anoek,wilde eigenlijk geen ovutesten gebruiken deze maand,maar zit de twijfelen,denk dat ik nu te laat ben om ze te bestellen,ik heb er nog 2 liggen dus die ken ik zoiezo nog opmaken,maar dan moet ik ze wel goed benuttendus effe denken wanneer ik het beste ze kan gebruiken ik zit nu op dag 8 of 10,vorige x had ik op dag 13 positief getest,dus als ik daar vanuit ga dan zal het betekenen dat ik maandag of woensdag mijn ei heb,hummmmm toch maar bestellen denk.

xxx

UKKIE, WAT SUPER! GEFELICITEERD!

Geniet er van meid!

Nu de rest nog!

Ik ga morgen op vakantie en ben met antibio-gestopt, hopelijk blijft blaasontsteking weg..

Hopelijk zie ik heeeeeel veel glitters als ik terugkom!

Lfs,

Nicky

ik zat zo effe terug te kijken en we kletsen nu al vanaf eind mei met elkaar ,gezellig he.
ik mis alleen karen,of heb ik iets gemist??

xxx

Ha Ukkie,

Gefeliciteerd meid, wat heerlijk voor jullie!!!!
En ik zou zeggen,  welkom bij de Maart-moeders!!!!!

En poppie, ik hoop voor jou dat je je snel beter voelt!

Groetjes Elly
(8 weken, 3 dagen zwanger)

Meiden, ontzettend bedankt voor jullie felicitaties!

Het is zo onwerkelijk nog! Ik ben gewoon zwanger, maar als ik erover nadenk en er dingen over lees, is het net alsof het over iemand anders gaat. Komt misschien ook omdat ik nergens last van heb (laat dat maar zo).

Hier glitters voor jullie:

Anouk, hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. Kan het helaas denk ik niet direct lezen, want wij gaan over 1 week op vakantie...

Fijn weekend!

Ukkie26

Hoi Meiden,

Zoals jullie wisten heb ik een tijdje geleden even afstand genomen van de site. En blijkbaar heeft het gewerkt, ik ben namelijk ZWANGER!!!! ik kan het eigenlijk nog niet geloven, het is zo onwerkelijk!!! Ik was al twee weken geregeld misselijk en af en toe een beetje dizzy, als ik bepaald eten ruik dan word ik echt misselijk.... Mijn Nod is eigenlijk pas 1 augustus, maar we hebben vannochtend getest en er stond een streep. Het was geen dikke vette streep, maar gewoon een licht streepje... Maar streep is streep!!!! Ik denk dat ik morgen of overmorgen nog een keer ga testen, ik heb er toch nog drie liggen!

Hopelijk volgen jullie ook snel!! Dit was trouwens de 4e ronde!

Hier wat glitters: ********** ***************** ******************** ******

Terug
Bovenaan