"Wiebel-meiden" 2

Karen,

wat onwijs leuk! Gefeliciteerd! En ook in ronde 4! Snel hoor! En ook al snel een positieve test!

Ben jij dan ergens begin april uitgerekend? Ik (volgens mn eigen 'kundige' berekening) op 31 maart...

Geniet ervan!

Liefs, Ukkie

@Karen en Ukkie
VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat fijn voor jullie zeg!
Ga er lekker van genieten!
Echt super, en lekker al in de vierde ronde dat is niet verkeerd!!!

@Anouk hoop voor jou dta het straks ook raak zal zijn, ik zal
voor je gaan duimen!

Liefsss

Hallo!!

Het is rustig geweest hier vandaag! Wij zijn eigenlijk de hele dag druk geweest. Voorbereidingen voor de vakantie hé?!!

Hoe is het hier? Twee wiebel-meiden zwanger! Dat is toch wel supernieuws!!

Ik moet echt even wat kwijt... Ik word er gewoon zo zenuwachtig van.... Zit nu op dag 30, de gemiddelde duur van mijn cyclussen, maar nog steeds niks. Ik verwacht het morgen ook niet, want ik voel het eigenlijk altijd de avond van te voren aankomen en meestal heb ik dan wat licht bruinverlies... Nu nog helemaal niks....Nog steeds zo'n vreemd gevoel in mn onderbuik... Ik weet niet wat ik er van moet denken.
Ik wil het weten, maar toch ook weer niet.... Mn uiterlijke nod is maandag...Ik wilde wachten tot dinsdag, maar ik weet niet of ik het trek. Ik word n beetje gek van mezelf.

Zo dat is eruit, haha!!! Weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen, maar bedankt voor het "luisterend oor"!

Weltrusten.

Liefs Anoek

Hee meiden,

Nou ik ben weer happy hoor,gisteravond lekker filmpie gekeken jeugd sentiment.
Vanmorgen kon ik lekker uitslapen en het was hier heerlijk weer dus ben ik met mijn mams en die kleine jongen van me naar de speeltuin geweest in sint-maarten.
Morgen ga ik dus lekker naar staphorst naar een vriendin van me en ik kijk er erg naar uit.
Mijn temperatuur was iets gestegen vanmorgen maar ik verwacht er niet teveel van we wachten het gewoon af tot volgende week zondag.

@Karen:Meid van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet er lekker van die negen maanden gaan zo snel voorbij.

@anouk:O wat spannend word het voor jou ik hoop echt dat je positief mag testen begin volgende week.

Gr:poppie2

Oh Karen, wat spannend! Nog steeds geen RD in aantocht? Ik hoop voor je dat het raak is en dat je het geduld kunt opbrengen nog even te wachten (ik wachtte omdat ik een negatieve test erg vervelend had gevonden, zeker omdat de RD er nog niet waren..). Zolang er geen RD zijn...lijkt het de goede kant op te gaan.

Liefs, Ukkie26

Ohhh, ik kan het haast niet geloven... Ik heb vanochtend getest en ik ben zwanger!!!

Ik wist niet wanneer mn NOD nu was, maar werd gisteravond zo ontzettend gek van mezelf en mn zwangerschapsgedachten, dat ik het niet langer meer trok. We hebben toen besloten vanochtend te testen. Er verscheen een duidelijke plus, weliswaar niet supervet, maar een mooi beschaafd streepje .

Ik ben er best van in de war... het is heel vreemd om nu dan die plus te zien staan. Ik ben helemaal happy!

Ik heb in mn aparte Topic al glitters gestrooid, maar deze zijn speciaal voor jullie:

***********************************************************************************************
***********************************************************************************************

Liefs Anoek

Heeey meissie,

Van HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ook zo snel al, ga er maar lekker van genieten met ze drietjes
Ik heb gelijk wat van je glitters opgevangen, in de hoop dat het bij mij
ook gauw raak zal zijn.

Liefss S

Terug
Bovenaan