"Wiebel-meiden" 2

Heeeeej Anouk!

Gefeliciteerd!!!!!!! fijn he?!! gaan we met z'n drieen naar het zwanger zijn forum!!! Ik hoop echt voor de andere meiden dat we jullie ook snel zien op het zwanger zijn forum!
Wij hebben voor de zekerheid vanmorgen toch nog maar een keer getest, en de lichte streep van gisteren was vanmorgen donker!!!! Dus ik denk dat ik er nu wel van uit mag gaan dat het deze ronde echt raak is!!!!!

Meiden bedankt voor al jullie lieve reactie's!! Toch best een vruchtbaar forum die wiebelmeiden haha!!

Liefs Karen

Anouk

nogmaals gefeliciteerd (had je ook al gefeliciteerd op je aparte topic).

Echt zo leuk: 3 wiebel-meiden tegelijk zwanger en ongeveer tegelijk uitgerekend.

Voor de andere wiebel-meiden: ik hoop dat het voor jullie ook snel raak zal zijn. Ik blijf hier wel meekletsen hoor (hier is het gezellig!)

Liefs, Ukkie26

Jaaaa en ik blijf ook hier meekletsen!!!! Het is gewoon té gezellig om te vertrekken!

Er bestaat ook nog geen april mama 2008-forum, dus kan nog niet eens overstappen.
Wel op een andere site, maar ik blijf ook nog hier!

Dat jullie maar snel mogen volgen, dan kunnen we het topic Wiebelmeiden gewoon verhuizen naar het zwanger zijn -forum!

Liefs

Aargghhhh,moet echt even wat kwijt... zit me namelijk gruwelijk te ergeren aan de reactie's bij Karen's topic dat ze zwanger is. Missmama is weer bezig. Ik word daar echt pissig van, maar ik laat me niet verleiden om te reageren. Dus vandaar even hier mijn frustraties.

Karen, je voelt wat je voelt. Ook alis het misschien niet van de zwangerschap dan is het wel van de spanning. Ik ben sinds gisteren wat misselijk, maar denk eigenlijk dat het van de zenuwen komt, hihi!! Voel je maar lekker zwanger, hoe pril ook. Dat doe ik ook!

Aan de andere meiden; laat je alsjeblieft niet verleiden tot een reactie op wat missmama heeft gezegd. het is zo al erg genoeg. Mier, jij weet als geen ander hoe ze kan doen !

Liefs Anoek

Hey Karin, Ukkie en Anoek,

GEFELICITEERD ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben een weekendje weg geweest dus vandaar dat ik het nu allemaal pas lees!
Echt super. Ben zo blij voor jullie.
Ga er maar lekker van genieten!!!!!

(Zelf moet ik vrijdagochtend naar de gyn. We zullen zien wat daar uitkomt....)

Dikke kus voor jullie allemaal!

Liefs Taat

Karen en Anoek, wat SUPER  voor jullie!!! Heel erg gefeliciteerd!!!!!!
Oh, ik ben helemaal blij voor jullie!!!!!!

Ik was ook al helemaal superblij vandaag, maar vergeleken met jullie stelt dat niks voor, want ik had vanmorgen een superpositieve ovulatietest!!!! Jaja, voor het eerst, 't was een dure, ongeveer €150 aan die rotdingen uitgegeven, maar nu echt voor het eerst positief!!!!!!! Tja, het stelt niks voor vergeleken met jullie blijdschap, maar voor mij is dit wel een teken dat mijn lichaam werkt, al wordt het weer een cyclus van 43 dagen deze maand (anderhalve maand!!), ik zit nu op dag 27.

ja ik heb ze gevangen................ oh ik hoop zo dat ik dat gevoel ook mag meemaken, geniet er lekker van en let niet op die negatieve reacties van anderen op het forum. Fijn dat jullie hier blijven kletsen, wel zo gezellig!!!!!!

Pink

Ik lees net dat missmama zwanger is, krijgt ze misschien nu wat meer rust..

Hey Pink,

Jouw positieve ovu-test is ook supernieuws hoor!! Je begon toch een beetje te twijfelen of het allemaal wel goed zat met je ei en nu weet je het!! Kan me goed voorstellen dat je dan ook héél blij bent!! Nu goed wiebelen hé?! En hopelijk ben je over een week of 2 weer helemaal blij!!!!!!!!!!!!!! Ik duim voor je!

Ja, las ook dat missmama zwanger is. Echt, ik kan het niet opbrengen om haar te feleiciteren nadat ze vele hier de grond in heeft getrapt. Ik overweeg ook om over te stappen naar een ander zwanger-forum aangezien zij en ik beide april-mama's zijn. Ik heb er geen zin in. Ik blijf natuurlijk wel hier met jullie meekletsen, want dat vind ik wel heel leuk!!!

Vanochtend heb ik trouwens nog een 2e test gedaan, een digitale van CB. Ook deze zegt zwanger! Dus moet het nu echt gaan geloven. Het voelt echt zo onwerkelijk. Ik heb vandaag een zwangerschapsbh gekocht... eerlijk waar, ik ben 4 wk en 2dg zwanger en mn borsten puilen nu al uit mn bh..  Het zit gewoon niet echt lekker meer...

Morgen heel vroeg vertrekken we op vakantie. Ik heb er heel veel zin, maar ben ook wel een beetje bang ivm de bergen... verhoogde kans op miskraam. Dus niet te hoog...en goed naar mn lichaam luisteren.

Lieve meiden, veel wiebel-plezier! Ik zal voor jullie duimen en ik hoop veel goed nieuws te kunnen lezen als ik terug ben.

Dikke knuffel Anoek

Terug
Bovenaan