"Wiebel-meiden" 2

Haha nu al zwangerschapsdementie, dat wordt nog wat de komende maanden!!!

Had jij ook een innestelingsbloeding Ukkie of heb je nergens last van gehad?

Pink

Ha Pink,

tsja, het zou wat zijn he...als zwangerschapsdementie nu al zou beginnen...

Ik heb geen innestelingsbloeding gehad, was alleen erg misselijk op mn NOD-dag en daarna wat moe en af en toe een beetje misselijk...

Ik wacht met spanning af. Hoef dus niet te hopen op bloeding volgende week, want het kan dus ook zonder.......
Hoezo jezelf gek maken? Heb jij dat afgelopen maand ook gedaan?

Pink

Het schijnt dat ongeveer 1 op de 3 vrouwen een innestelingsbloeding heeft. Hoeft dus zeker niet perse.

Ik probeerde zo nuchter mogelijk te blijven hoor, maar dat is lastig. Als ik misselijk was/pijn in mn borsten had, dacht ik: zou het?! Dit had ik de laatste ronde minder (dat ik mezelf gek aan het maken was) en zowaar: raak!

Maar nu de onzekerheid of het goed zal gaan...ik hoop er maar het beste van.

moet trouwens nog even zeggen dat ik het op dit forum (zwanger zijn, met name de wiebelmeiden) veeeeeel gezelliger vind dan op het zwanger zijn of het maart 2008-forum.

Ik hoop echt Mier en Pink dat het voor jullie deze ronde ook raak is, dan gaan we met zn allen op het zwanger zijn forum een wiebel-topic maken! Zou daar wat leven in de brouwerij brengen!

hey pink,ukkie en anderen,

lekker weertje vandaag zeg,heerlijk.
vandaag wezen varen in de biesbosch,gister ook al en morgen weer,lekker hoor.
ben vandaag weer eindelijk bijgekleurd,het bruin was er al bijna af van egypte

ik hoop dat wij ook door gaan zeg,dan brengen we zeker leve in de brouwerij hahaha.
duimen...........
nog ongeveer 8 tot 11 dagen dus duurt nog even,pink 9 tot 12 dagen

en pink ik moet idd weer maandag beginnen,mijn vakantie zit er weer op
jammer genoeg,maar ja het hoort erbij,anders geen inkomsten

xxx

Heerlijk lekker te varen!! Daar is het echt mooi weer voor!
Zou wel leuk zijn een wiebelmeiden topic op het zwanger zijn forum!!

Ukkie, je zei dat je er niet zo mee bezig was geweest en dat het toen raak was, dat hoor je wel vaker. Anoek ging er ook van uit dat het niet raak was omdat haar man er niet echt op het juiste moment was en ook raak! Ik ben er wel erg mee bezig omdat ik weet dat we goed gewiebeld hebben en ik heb mijn ei gewoon gehad, dus dan zal mijn lichaam de rest moeten doen en als je eenmaal je ei hebt gehad denk ik dat je er psychisch niet zoveel meer aan kan veranderen! Hoop ik dan maar! Nou ja, er worden ook genoeg mensen zwanger die er wel mee bezig zijn, dus ik moet mezelf niet te gek maken. Gewoon afwachten en meer kunnen we niet doen......

Mier geniet van je laatste dagje vakantie, dan begint de realiteit weer!!

Pink

Ha pink,

helemaal mee eens hoor: je lichaam moet het werk doen. Het schijnt alleen dat meiden al direct na hun ei denken zwanger te zijn omdat ze alle kwalen hebben: dan houdt je lichaam je (mogelijk) voor de gek. En natuurlijk was ik wel bezig met zwanger worden in mn laatste ronde, maar minder dan de rondes ervoor...

Mier, geniet van je laatste vakantiedagje! Is voor mij de tweede! Dinsdag gaan we weg, kan niet wachten. We moeten nog wel wat dingen regelen (bah)...

Ukkie26

Terug
Bovenaan