"Wiebel-meiden" 2

Waar gaan jullie naar toe op vakantie Ukkie?
Lijkt me heel bijzonder, wetende dat er zo'n klein ukkie in je buik zit terwijl je 'samen' op vakantie gaat.

Pink

hey meiden,

vandaag weer lekker gevaart,weer super mooi weer en lekker weer bijgekleurd.

ik denk dat ik er onbewust ook veel te veel mee bezig ben maar ja je kan niet zomaar effe veranderen toch??tenminste ik vind dat moeilijk hoor

morgen weer werkenpfffffffffffffff weer 05:45 mijn bedje uit

xxx

Ha meiden!

Mier, bah, weer aan 't werk. Balen. Maarja...het hoort erbij he...

Zo zei ik laatst nog nergens last van te hebben m.b.t. zwangerschap. Nou...vanochtend flink missellijk (niet op zn kop boven de wc, maar scheelde weinig). En dan schijnt het dat de misselijkheid weggaat door iets te eten. Maar als je ergens geen zin in hebt: juist,eten. Toch maar 2 crackers naar binnen gepropt, hopen dat misselijkheid wegtrekt...

Fijne dag allemaal.

Ukkie26

Hey meiden, ik moest onze topic al zoeken, we stonden onderaan op pagina 2!!!!!!
Wij hebben vanavond lekker geBBQ'd, heerlijk! Gelukkig was het nog droog, nu nog steeds trouwens, maar het leek er even op dat het zou beginnen te regenen.

Mier, hoe was je eerste werkdag na de vakantie? Kon je vanmorgen een beetje uit je bedje stappen? En heb jij al ergens last van? Vage kwaaltjes ofzo? Bij mij zal het over een paar dagen wel weer beginnen met de darmen die hun werk vertikken, altijd een week voor ongi.

Hoe is het met jou Ukkie? Nog misselijk gebleven vandaag?

Lekker slapen!!!

Pink

Heej meiden,

Ik zit al twee dagen op het zwanger zijn forum en ik mis jullie nu al, er is nog niet eens een april 2008 forum aangemaakt... echt slecht! En het lijkt wel of die andere meiden al veel verder zijn dan ik met mijn 5 wkn
Dus ik kom maar gezellig hier kletsen, dat is altijd leuk!! Hoewel onze wiebelmeiden topic al na de 2e pagina was afgezakt!

Verder voel ik me wel goed, ben niet misselijk meer geweest. Alleen mijn borsten doen zeer en mijn buik rommelt! dus ik hoop dat het zo lekker rustig blijft!!

Hoe is het met jullie??

Liefs karen

hey pink,karen,ukkie,poppie en anderen hahaha

gister weer begonnen met werken,pffff viel zwaar tegen,moest weer vroeg mijn bedje uit.
vandaag weer lekker vrij
@pink;nee ik heb nergens geen last van,ja spierpijn maar dat komt van zondag(in een band achter de speedboot gezeten hahaha),jij misschien al kwaaltjes??en je temp??
nog 5 a 8 dagen dus duurt niet meer zo lang gelukkig

xxx

ja nog een weekje wachten.....

Mijn temp was vanmorgen lager, afgelopen dagen 37.0 en vandaag 36.8. Hopen dat'ie morgen weer omhoog gaat.
Was net bij een vriendin op bezoek, zwanger in de eerste ronde!!! Ik hoop dat wij volgende week ook een positieve test in handen hebben.....

Pink

ja ik hoop het ook zeg,maar nergens geen last van dus

zo de 1e ronde al raak,van het weekend was ik ook met een vriendin en die hadden er 4 maanden over gedaan,oktober gestopt en oktober ook uitgerekend.
ik ben nu 26 weken gestopt met de pil,had net effe nagekeken,hoop dat het nu raak is bij ons

xxx

Terug
Bovenaan