"Wiebel-meiden" 2

ik ben al bijna een jaar gestopt met de pil!! Na het berichtje van die vriendin vanmorgen voel ik me zwaar klote. Ik gun het haar supererg hoor en ben ook echt heel blij voor hun. Maar ja, je wilt zelf ook zo graag he? Zij is door mij zo'n beetje aangestoken met het babyvirus en nu zij wel en ik niet. Ik weet zeker dat het vanaf dit moment een grote teleurstelling zal zijn iedere keer als ik ongesteld word. Tot nu toe viel de teleurstelling wel mee, maar vanaf dit moment is dat gebeurd. Hoorde afgelopen weekend dat mijn nichtje ook zwanger is, ook heel snel al. Ik weet dat ik niet mag klagen want dit is pas de 4e ronde, maar ik ben een beetje gefrustreerd dat ik zo'n klotecyclus heb, je kunt er geen pijl op trekken. Dan kan iedereen wel zeggen: je moet er niet zo mee bezig zijn!! Maar dat gaat een beetje lastig. De ene maand is mijn vruchtbare dag rond dag 14 en de andere keer zijn de dagen rond dag 30. Nou dat verschilt nogal!!!! Of we moeten de hele maand om de dag klussen, maar dat doen we anders ook niet, dus dat werkt niet of ik moet er bewust mee bezig zijn (ovulatietesten enzo en temperaturen) dan kan ik voor mezelf iets meer duidelijkheid krijgen. Dus het is onzin om er niet zo mee bezig te zijn, in ons geval zeker niet!!!

Nou genoeg frustraties!! Moest ik even kwijt. Ik hoop dat er niemand meeleest van een andere topic en dan weer onnodig commentaar gaat geven want daar heb ik niks aan, maar ik weet dat jullie het wel begrijpen. Bedankt voor het lezen..

Liefs Pink

pink ik begrijp je heel goed hoor,ik heb dat zelf ook,ik gun het een ander echt hoor maar wil zelf ook zo graag,en ja ,,er niet teveel mee bezig zijn,, ja wat zal ik er van zeggen,ik vind dat heel moeilijk hoor,als je ook zo graag wil.
en ook als je een vrijregelmatige cyclus heb dan zal je denken van dat zal dan niet moeilijk moeten zijn maar nee hoor ook elke x weer een teleurstelling,nog een weekje voor ons beiden weer wachten.

liefs mier

Hey Mier,

Fijn dat je me begrijpt!! Zijn wij de enige meiden die niet op vakantie zijn? Of die al weer thuis zijn eigenlijk?
Vanmiddag lekker niks gedaan, nou ja, beetje lezen enzo en zonet lekker patatjes gebakken, heerlijk!

Ik merk dat ik erg onrustig ben, komt zeker door vanmorgen, maar ook omdat ik nog een week in spanning moet zitten. Ik merk in ieder geval nog helemaal niks, ik hoop dat mijn temperatuur weer omhoog gaat morgen richting de 37.0 ofzo.

Ik las net op het topic van Mickey en Carina dat het kindje van Carina met 10 weken gestopt is met groeien, lijkt me verschrikkelijk!!

Pink

hey pink,

ik heb vandaag ook niet erg veel gedaan,beetje het huis opgeruimd en de was weggewassen en boodschappen gedaan.
ik vind het nu ook wel weer spannend worden hoor,maar merk helemaal niks,dus ik denk alweer helaas....
balen als je dat zo van dichtbij ziet he dat iemand zo snel zwanger is,mijn schoonzusje is zwanger ( 2 e ronde raak ) dus loopt nu met een flinke buik en moet nog 5 weekjes.
maakt me echt verdrietig als ik ze ziet.
ik las het ook bij carina,ja vind het heel erg voor haar,alleen jammer dat ze zo kattig gereageerd had pas geleden op mij en zei dat we zeikwijven waren omdat we nog maar zo ,,kort,, in haar ogen bezig waren,terwijl het bij haar binnen 5 maanden raak was.
maar goed het is heel erg voor haar en dat gun je niemand.

xxx

Heey meiden,

Het word weer spannend dus voor jullie....hoop voor jullie dat het raak mag zijn, en dat jullie ook lekker mogen genieten.
Ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, ben zelf ook pas in ronde 4 en iedereen om heen lukt het in de tweede of derde ronde erg vervelend.
En dan word er nog gezegd tegen ons "wanneer beginnen jullie, zoals je ziet lukt het in een wip en een zucht"
Terwijl ze weten dat ik mer verklevingen rond loop, en dus moeilijker zwanger kan worden.....en dat zijn dan je vrienden en dan zeggen ze zulke dingen,  dat snap ik af en toe echt niet
Heb nu ook besloten als het deze maand weer niet lukt, dan ga ik toch voor de zekerheid terug naar het ziekenhuis om te vragen of er gekeken kan worden naar mijn eileiders.
Ben zo bang dat die verklevingen erger worden....
Zat eerst te twijfelen om terug te gaan  omdat het pas ronde 4 is, maar ja als het straks toch weer erger wordt......(zo moest ik ef kwijt)

Nou meiden heel veel sterkte,
en vooral met al die zwangere mensen om jullie heen

Groetjessss

Hey deksel,

Wat rot, die opmerkingen van 'vrienden'. Ze weten niet hoe die opmerkingen iemand kunnen raken!!

Heb jij die verklevingen altijd gehad of heeft het een naam? En gaan jullie ook voor je eerste kindje?

Pink

hey deksel en pink,

dat is idd lullig die opmerkingen,maar die ken ik er wel meer

xxx

Ja het is soms ook lastig wanneer mensen vragen: Wanneer beginnen jullie eens aan kinderen? Ik heb nu de neiging om te zeggen dat het helaas niet altijd zo snel gaat als je zou willen. Maar ja, nietiedereen hoeft te weten dat we bezig zijn en op die manier geef je dat wel duidelijk aan....

Pink

Terug
Bovenaan