A
Anoniem
Guest
ik ben al bijna een jaar gestopt met de pil!! Na het berichtje van die vriendin vanmorgen voel ik me zwaar klote. Ik gun het haar supererg hoor en ben ook echt heel blij voor hun. Maar ja, je wilt zelf ook zo graag he? Zij is door mij zo'n beetje aangestoken met het babyvirus en nu zij wel en ik niet. Ik weet zeker dat het vanaf dit moment een grote teleurstelling zal zijn iedere keer als ik ongesteld word. Tot nu toe viel de teleurstelling wel mee, maar vanaf dit moment is dat gebeurd. Hoorde afgelopen weekend dat mijn nichtje ook zwanger is, ook heel snel al. Ik weet dat ik niet mag klagen want dit is pas de 4e ronde, maar ik ben een beetje gefrustreerd dat ik zo'n klotecyclus heb, je kunt er geen pijl op trekken. Dan kan iedereen wel zeggen: je moet er niet zo mee bezig zijn!! Maar dat gaat een beetje lastig. De ene maand is mijn vruchtbare dag rond dag 14 en de andere keer zijn de dagen rond dag 30. Nou dat verschilt nogal!!!! Of we moeten de hele maand om de dag klussen, maar dat doen we anders ook niet, dus dat werkt niet of ik moet er bewust mee bezig zijn (ovulatietesten enzo en temperaturen) dan kan ik voor mezelf iets meer duidelijkheid krijgen. Dus het is onzin om er niet zo mee bezig te zijn, in ons geval zeker niet!!!
Nou genoeg frustraties!! Moest ik even kwijt. Ik hoop dat er niemand meeleest van een andere topic en dan weer onnodig commentaar gaat geven want daar heb ik niks aan, maar ik weet dat jullie het wel begrijpen. Bedankt voor het lezen..
Liefs Pink
Nou genoeg frustraties!! Moest ik even kwijt. Ik hoop dat er niemand meeleest van een andere topic en dan weer onnodig commentaar gaat geven want daar heb ik niks aan, maar ik weet dat jullie het wel begrijpen. Bedankt voor het lezen..
Liefs Pink