"Wiebel-meiden" 2

ja idd,soms ben ik weleens op het punt om het te zeggen maar het is net als wat jij zegt niet iedereen hoef het te weten

xxx

Heyy Mier en Pink,

Ja die opmerkingen zijn moeilijk vervelend, ik antwoord nu meestal maar met....
"Tuurlijk gana wij er ook ene keer aan beginnen, maar dan is het altijd nog maar afwachten of het wel lukt".... en dan zijn ze meestal wel uitgeluld...

Het is vor ons eerste kindje...
Het heet endometriose (verklevingen)
En ik loop al zo'n 6/7 jaar in ziekenhuizen, al kijkoperatie gehad hormonen om in de overgang te raken, operatie om een beetje te verwijderen, darm onderzoek (om buiten te sluiten dat het niet ok in me darmen zit).
....tig verschillende soorten pil.Doorverwezen naar  medisch ziekenhuis want ze wisten het niet meer,  want was toen nog erg jong..tuiswonend, grote kinder wens maar nog niet op dat moment.
Bleek me eierstoken ook al verkleefd te zijn, mri-scans gehad om het in de gaten te houden
En in januari zei de arts het is weg weer begonnen met de pil helemaal blij dat het weg was....en na 3 maanden de pil weer te hebben geslikt had ik weer vercshrikelijk veel pijn tijdens mijn menstruatie, dus het zit er gewoon weer een de pijn klachten te voelen.

Dus we schrokken dat het al weer zo snel bergafwaarst ging....dus toen zijn we gestopt met de pil om zwanger te worden.
Maar ben zo bang omdat me eierstokken verkleefd waren dat ze misschien toch dicht zitten, dus ga dan toch maar terug..... denk dta het verstandiger is...

liefsxx

Hey deksel,
verstandig van je om naar de huisarts te gaan, voor je eigen geruststelling.

Pink

Ik hoop echt voor je dat het gaat lukken!! Wat zijn de mogelijkheden bij endometriose? Als het spontaan niet lukt is er dan mogelijkheid voor IVF eventueel??

Hoi meiden,
Ik mag weer mee doen,mocht 2 maanden even niet zwanger worden wat wel 2 jaar leek,en hier mee lezen en soms te reageren ben ik weer van de partij.
Ben nu ongi en blij dat het zo ver is maar betekent voor mij weer dat ik aankomende maand weer kans kan maken.
Ja de opmerkingen van waneer beginnen jullie zijn vreselijk,en vooral nu ik 2 maanden niet zwanger mocht worden kwam het soms hard aan,dacht ik ja ik wil wel maar kan niet.
Maar ja ga er weer positief tegen aan als me ongi voor bij is,eerst deze dagen even door.
Meiden de reden dat ik niet zwanger mocht worden was dat ik een zeer negatief uitsrijkje had met verhoogde kans op baarmoederhalskanker,ben er aan geholpen en daarom mocht ik niet zwanger worden eerst moesten de wonden genezen.
en dat na bijnga 2 maanden te zijn gestopt met de pil kwam dit even tussen door.

@ deksel,ik snap je weer heel goed ,ik heb ook al geroepen alles wat ik heb opgebouwd met de pil van minder pijn is met 3 maanden zo weggegooid,drama de pijn.
De gyn heeft wel gezegd dat het van belang is zo snel mogelijk zwanger te worden met de endometriose,ja makkelijk gezegd moet het wel lukken en kunnen,nou zal zien hoe lang ik het nog vol hou.
Vandaag me eerste dag van ongi en kan er nu nog mee omgaan,hoop dat hetzo blijft
wel wat trillende vingers van pijn maar ja.
 gr nina

Hey meiden,

Vandaag lekker niet veel gedaan. Jammer van het weer, want het was hier niet mooi!
Vanmorgen was mijn temperatuur weer 37.0, prima dus!! alleen gisteren dus even een uitschieter naar beneden, ga natuurlijk meteen denken dat het een innestelingsdipje is. Ja ik weet het: ik moet mezelf niet gek maken, maar ja, nog een klein weekje en het wordt nu wel heel spannend! Vooral omdat ik weet dat we deze keer precies op de juiste dagen hebben gewiebeld...

Vanmiddag begon het gerommel in mijn darmen al (normaal week voor ongi), opgezette buik, maar ja, dat hoort zowel bij ongi als bij zwanger zijn....
We moeten het gewoon maar afwachten. Nina, ik hoop dat het bij jullie ook snel gaat lukken, vooral omdat er volgens de gyn ook haast bij zit. En wat zijn anders de mogelijkheden? Hebben jullie het daar al over gehad?

Pink

hee meiden,

willen jullie op mijn neefje stemmen
www.vanish.nl en dan het blonde jongetje met een stuk taart (nelson 2jaar)

dank je

xxx

vandaag weer gewerkt,pffffffffff hahaha

pink klinkt al posi hoor,hoop het zo he en voor mij ook,nog een paar daagjes

xxx

Terug
Bovenaan