"Wiebel-meiden" 2

Hoi   meiden,

@ pink ,ja jammer he van het slechte weer was ook vrij maar mooi geen zon,nee die is er van het weekend als ik weer aan het werk ben,haha.
Nou dat wordt zeker spannend voor je ,je zou toch denken,juiste tijd gewiebeld dus...
wat duurt wachten dan lang he?
ja je probeerd er niet te veel mee bezig te zijn maar ja je kan er niks an doen,je gedachten zitten er toch,of je ziet overal moeders met kinderwagens het is niet te geloofen.
Wel lastig he dat zw en ongi verschijnselen zo veel op elkaar lijken,vindt ik wel.
Hou ons op de hoogte he,zou leuk zijn dat volgt bij de rest,want het ging hier goed.
Nee ik heb niet verdere opties na gevraagd bij de gyn,op dat moment dat ik er was stond me hoofd er niet zo naar,veel te veel spanning van hoe of wat,en ja ik wil het eerst toch zo proberen,dus moet goed van wiebel deze maand!

gr Nina

@ mier ,heb voor je gestemd hoor ,met 10,nu maar hopen dat ie het wordt ,wel leuke foto,laat je wel weten als ie geonnen heeft!
gr nina

rustige boel hier, allemaal op vakantie of alweer aan het werk....

Heey hallo,

Nee nog geen vakantie...moet nog weekje wachten dan heb ik lekker 2 weekies vrij.
@Pink, Toen na mijn operatie (3jaar gelee)  hebben ze al wel gezegd dat ik er niet te lang mee moest wachten om kinderen te krijgen, maar dat mijn eitjes er goed uit zagen.
Dus mocht het niet zo lukken, dat ik dan via ivf een goeie kans zou hebben....

@Nina...hoe is het met je??
Is de pijn nog uit te houden, hoop zo voor je van wel!!!! Ben hard voor je aan het duimen.
Ik heb de afgelopen keer helaas ook wat meer last gehad, maar heb ook met mezelf afgesproken dat als het deze ronde niet raak is, ik terug ga naar mjn gyn.
Ben wel blij voor je dat julli het weer mogen gaan proberen.....dat de lange wacht tijd lekker voorbij is :).

xx

Tja, als ik die verhalen van Deksel en Nina lees, dan weet ik dat ik niet mag klagen met alleen maar een onregelmatige cycus. Daar valt dan nog wel mee te leven!!

Ik vind het zo langzamerhand wel spannend worden, nog wachten tot maandag, dinsdag of woensdag, ik weet het niet precies. Maandag is 14 dgn na mijn positieve ovulatietest en vorige keer werd ik ongi 14 dagen na een 2 streepjes op de test, dus afwachten. Mijn temp was vanmorgen 37.1, dus lekker hoog.

Mijn gevoel zegt dat het deze keer raak is, maar ik moet me ook niet laten leiden door het feit dat ik zeker weet dat we deze maand goed geklust hebben omdat ik een positieve ovutest had.... (maar ik doe het stiekem toch!)

Waarschijnlijk valt het me vies tegen als het volgende week niet raak blijkt te zijn, maar ja, je gaat ervoor met de hoop om zo snel mogelijk zwanger te worden, dat willen we allemaal...

Pink

hey meiden,

@PINK;spannend weer he,ben ook benieuwd,denk soms weleens dat het dit x ook raak kan zijn,maar weet ook dat het erg zwaar kan tegen vallen als je wel ongi wordt.
nog 3 tot 7 daagjes ik heb hem wat langer gezet want als ik vanaf vrijdag reken en dan 27 dagen dan zou het donderdag zijn dus kan lopen van zondag tot donderdag.

hoe is het met de andere meiden??deksel,nina??

xxx

hey pink,

hoe is het??
echt rustig hier he,iedereen op vakantie!
twinkel komt orgen volgens mij weer thuis en anoek ook om en nabij deze dagen.
dan wordt het hopelijk weer wat drukker.

xxx

Terug
Bovenaan