"Wiebel-meiden" 2

Goedemorgen meiden!!

Ik ben er weer! Ik ga nu eerst even al jullie verhalen lezen van de afgelopen 1,5 week.

We hebben een goede vakantie gehad, maar zijn eerder teruggekomen, omdat het zo'n ontzettend slecht weer was en niet beter zou worden binnen een paar dagen. Jammer, maar helaas...

Hoe gaat het met jullie??

Liefs Anoek

hey anoek,

ik schreef net nog dat je om en nabij vandaag terug zou komen
hoe gaat het???
jammer van het slechte weer,maar het was wel leuk toch??

xxx

Hallo,

Pffff, helemaal bijgelezen. Al viel het best mee moet ik zeggen. Het is best rustig geweest door de vakanties!

Pink en MIer, wat ontzettend spannend voor jullie! Tja, iedereen zegt dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, maar zo eenvoudig werkt het niet. Bij mij viel het afgelopen ronde mee tot een paar dagen voor mn NOD. Ik was er zo van overtuigd dat ik zwanger was, maar durfde het niet hardop tezeggen, want was bang voor een enorme teleurstelling.
Om jullie te laten weten wat ik voelde; mn borsten deden eigenlijk geen pijn vanaf een week voor mn NOD wat ik altijd had en een dag of 4-5 voor mn NOD kreeg ik een soort gloeiend gevoel ter hoogte van mn baarmoeder. Dat was het. Geen innestelingsbloeding.

Pink, is het misschien een idee om te stoppen met tempen als je zeker weet dat je ei geweest is? Misschien geeft dat je meer rust?

Ik heb niet getempt of ovu-testen gebruikt.Wij hadden het geluk in ronde 3 en nu net als Ukkie kan me af en toe echt de angst om het hart kruipen of alles wel goed zal gaan. Heb zelfs in de vakantie nog 2x getest, ha ha!! Maar ben toch echt zwanger. Voel me namelijk niet zo heel anders. Ik heb wel ontzettend zware en volle borsten en begin sinds een dag of 2 wat sneller moe te worden, maar voor de rest weinig kwaaltjes. Hopen dat het zo blijft. Morgen zit ik op 6 weken en over iets meer dan 2 wkn mag ik voor het eerst naar de VK. Ik krijg dan ook al een echo! Misschien dat dan een beetje meer doordringt dat ik zwanger ben!

Nina, fijn dat je nu eindelijk weer aan de wiebel kan en dat je deze periode kan afsluiten. Hopen dat het voor jou en deksel snel raak is. Natuurlijk ook voor de andere dames! Ik duim heel hard voor jullie!

Liefs Anoek

nee idd , je wilt gewoon erg graag een kindje dus je wilt zo snel mogelijk zwanger raken en dan kan bijna nergens anders meer aan denken.
we wachten maar gewoon weer af.

xxx

Hey Anoek, leuk dat je er weer bent. Jammer van het slechte weer, als het maar gezellig was!!
Ik moet 3 mnd achter elkaar temperaturen en helemaal tot het eind want dan is ook duidelijk te zien of de temperatuur lang genoeg hoog blijft zodat een eventuele innesteling mogelijk is. Als die tijd te kort is, dan kan er geen innesteling plaatsvinden. En ik moet zeggen dat het temperaturen mij nu wel een beetje rust geeft, omdat mijn temperatuur elke ochtend heel hoog is, maar ik kan niet meer wachten. Krijg steeds meer het gevoel dat het raak is, maar weet niet waar ik dat op baseer. Mijn temperatuur was de week voor mijn ei heel constant eigenlijk alleen maar 36.6 en na mijn ei bijna alleen maar 37.0 op één dag na (ong week voor NOD) toen was'ie 36.8 wat redelijk laag is voor mijn doen. Ik weet het, ik moet me er niet teveel aan vasthouden, maar het voelt gewoon goed.
Ben blij te lezen dat jij ook geen last had van je borsten en misselijk enzo, want helaas, die van mij zijn nog bijna van't zelfde formaat, ietsje voller, maar heb ik altijd na mijn ei.
Ik kan jullie wel verzekeren  dat het nog niet eerder zó spannend is geweest dan deze maand (lees: anderhalve maand).

Mier, kun jij nog wat wachten? Het scheelt misschien dat je alweer aan het werk bent, ik heb nog een weekje vakantie dus dan heb je ook veel tijd om na te denken.

Pink

pfffffffffffffffff pink ik kan het niet meer uithouden van de zenuwen.
ben een beetje in een dip,ben bang dat het zo tegen  gaat vallen als ik weer ongi wordt.
jij heb echt een goed gevoel erover he,ik hoop het voor je en voor mij ook heel erg,ben het zo beu,en verdrietig maar eerst maar weer eens afwachten.

xxx

he mier, ik leef nu ook echt een beetje van dag tot dag, want ik ben ook wel zenuwachtig hoor!! Het frustrerende is dat iedereen om je heen zwanger is, mijn nichtje al heel snel, een vriendin in de eerste ronde, maar ja, ook allemaal een regelmatige cycus, niet dat dat wat zegt, maar wel iets om jaloers op te zijn!!!!! Dan hoef je niet meer dan 3 wkn om de dag zeg maar!!! Maar ik begin de signalen voor mijn ei steeds beter te herkennen, dus dat is wel fijn, laten we maar hopen dat we dat niet meer nodig hebben!!!
nu maar duimen...

Pink

Terug
Bovenaan