Hey Anoek, leuk dat je er weer bent. Jammer van het slechte weer, als het maar gezellig was!!
Ik moet 3 mnd achter elkaar temperaturen en helemaal tot het eind want dan is ook duidelijk te zien of de temperatuur lang genoeg hoog blijft zodat een eventuele innesteling mogelijk is. Als die tijd te kort is, dan kan er geen innesteling plaatsvinden. En ik moet zeggen dat het temperaturen mij nu wel een beetje rust geeft, omdat mijn temperatuur elke ochtend heel hoog is, maar ik kan niet meer wachten. Krijg steeds meer het gevoel dat het raak is, maar weet niet waar ik dat op baseer. Mijn temperatuur was de week voor mijn ei heel constant eigenlijk alleen maar 36.6 en na mijn ei bijna alleen maar 37.0 op één dag na (ong week voor NOD) toen was'ie 36.8 wat redelijk laag is voor mijn doen. Ik weet het, ik moet me er niet teveel aan vasthouden, maar het voelt gewoon goed.
Ben blij te lezen dat jij ook geen last had van je borsten en misselijk enzo, want helaas, die van mij zijn nog bijna van't zelfde formaat, ietsje voller, maar heb ik altijd na mijn ei.
Ik kan jullie wel verzekeren dat het nog niet eerder zó spannend is geweest dan deze maand (lees: anderhalve maand).
Mier, kun jij nog wat wachten? Het scheelt misschien dat je alweer aan het werk bent, ik heb nog een weekje vakantie dus dan heb je ook veel tijd om na te denken.
Pink