"Wiebel-meiden" 2

ja idd,ik wordt er een beetje moedeloos van
ik heb dan een vrijregelmatige cyclus maar waarom lukt het dan niet??
we moeten hard gaan duimen voor elkaar
en hopen dat die k...e rd  wegblijven..........
en dat wij ook eens door mogen naar de volgende ronde,en twinkel ook natuurlijk.

xxx

ja en deksel en nina natuurlijk ook,ben ik er nog meer vergeten
allemaal mee naar de volgende ronde

Heey hallo,

Zo dat gaat spannend worden volgende week Pink en Mier, ga heel erg hard duimen voor jullie!!!!
Wel handig dat temperaturen kan je goed in de gaten houden hoe het loopt.
Zou voor mij een drama worden want de ene keer moet ik er om 5 uur uit en danweer om half 8, en las dat je moet temperaturen rond zelfde tijdstip.
Gaat dat temperaturen bij jou allemaal wel goed?

Hey Anouk is ook weer gezellie terug...alleen beetje jammer dat het weer niet mee zat zeg. Ik ga over een week dus hoop dan op beter weer.
Hebben jullie het verders wel lekker naar je zin gehad???
Leuk hoor nog eff en je krijgt je eerste echo...lijkt me zo mooi, en om dan te horen dat alles goed gaat ben je tenminste ook gerust gesteld, en kan je er misschien echt van genieten.

Weten jullie trouwens of je eisprong altijd rond de 14 dag is?
Want heb een cycles van 29 dagen, en als ik het goed voel rond de 19de dag eisprong en dan na ongeveer 10/11 dagen ongesteld???
Vraag me wel eens af of dat niet erg is...weet iemand dat misschien?

Ben nu ook weer begonnen met wiebelen deze dagen, je weet maar nooit maar volgens mij komt me ei pas volgende week dinsdag/woensdag en dan is de 25ste mijn NOD dag (hopelijk niet) precies op vakantie dan

Gaan jullie meiden nog wat leuks doen van het weekend??

Liefs S

Hey deksel, het temperaturen gaat goed bij mij, ik wordt automatisch 's ochtends rond 7 uur wakker, dus dat is handig. Even tempen en dan weer lekker slapen. Over anderhalve week weer aan het werk en dan gaat de wekker om kwart voor 7, dus zo zit ik altijd rond dezelfde tijd.

Je eisprong hoeft niet persé op dag 14 te zijn, bij sommige meiden zit er een kortere tijd tussen ei en ongesteld en bij anderen een langere tijd.

Ga van't weekend niks speciaals doen, lekker genieten van mijn vrije dagen, boekje lezen en lekker eten klaarmaken. Als ik tenminste trek heb, heb vandaag alleen een cracker gegeten overdag, ik had echt geen zin in eten. Niet misselijk ofzo hoor!! Dat niet, maar gewoon helemaal geen trek.

Pink

Ik moest vandaag ongeveer ieder uur plassen, weer iets waar ik bij na ga denken. Sorry dames, maar alles kán natuurlijk een teken zijn en ik hoop het zó!!!!

Hoi Pink,

Volgens mij heb je ook een beetje last van zenuwen, hihi!Het kan idd een teken zijn. BIj elke vrouw zijn ze weer anders, dus we kunnen niet van elkaar "aflezen" of vertellen dat je iets niet kan voelen. Ik moet zelf ook veel plassen... echt het lijkt wel of mn blaas de helft kleiner is dan eerst en ik heb een constant gevoel dat mn blaas vol is. Dat was op vakantie wel eens irritant als ik om 5 uur 's nachts wakker werd en het regende... blehhh. Wanneer is je NOD en weet je al wanneer je wilt gaan testen?Vroeg of echt wachten tot je overtijd bent?

Klinkt misschien stom maar ik wist dat ik zwanger was nog voor ik getest had, misschien is het bij jou ook wel zo. Ik hoop het in elk geval voor je.

@Nina, ik heb eindelijk de uitslag van mn uitstrijkje. Alles was prima in orde en ik kan de volgende weer over 5 jaar laten maken bij het bevolkingsonderzoek. Toch een geruststelling en ik ben blij dat ik gegaan ben, mede ook dankzij jou.

Liefs Anoek

Hoi Meiden,
Zo even een dag niet gelezen ,en het is gezelig druk.
De spanning is te voelen @mier @pink, ik hoop dat jullie gevoel echt goedzit,hou ons op de hoogte waneer je jullie gaan testen,het zal gebeuren jullie allebij tegelijk te gek toch!

@Deksel: ja me laatste dagen vielen niet mee,tranen stonden in me ogen,en plassen een hel,heb besloten de volgende ronde met ovulatie testen te beginnen mischien dat het versneld me kans.

@Anoek: nou lekker heb je vakantie heb je het slechte weer,en eerder naar huis,hoop dat je thuis nog een beetje van je vakantie kan genieten.
Spannend je eerste echo,volgens mij ga je het dan pas besefen.
Fijn dat je niet te veel klachten hebt .
Top te horen dat je uitsrijkje goed was,het is altijd zo er moet eerst iets in je omgeving gebeuren dat je er echt bij stilstaat,fijn dat het goed is .

gr nina

Terug
Bovenaan