"Wiebel-meiden" 2

tja mijn gevoel zegt dat het raak is. vanavond hele avond steken linksonder net als bij eisprong. Ik heb allemaal andere dingen dan andere maanden, dus dat geeft mij wel hoop. afwachten....

Pink, wanneer is je NOD? Ik had eerst ook wat kleine steekjes, niet te verwarren met krampen als bij naderende ongi. Ongeveer 4 dagen voor mn NOD kreeg ik een soort gloeiend/ trekkend/ tintelend gevoel bij mn baarmoeder. Dat gevoel was geen pijn en steeds aanwezig. Zal nu achteraf het groeien van de baarmoeder zijn geweest.

Hoop dat het de juiste signalen zijn! Ik duim nog steeds!!

Liefs

komende maandag is het 14 dagen geleden dat ik een positieve ovutest had. Ik ga dus uit van maandag, dinsdag of woensdag.
De steken die ik gisteravond had waren linkonder, precies hetzelfde gevoel als die keer dat ik mijn eisprong voelde. Waar had jij steekjes?

Pink

oh ja en gisteravond gewiebeld en toen kreeg ik echt even krampen in mijn buik, maar dat was binnen 10 minuten over. vanmorgen weer 37.0.

Fijn dat de uitslag goed was van je uitstrijkje, kun je gerust zijn!!

Mier hoe is het met jou??

Pink

hey pink,

gaat wel,beetje depri ( bang dat ik het weer wordt,en dat ik straks als enigste hier blijft,erg he)
maar vandaag dag 24,dus vanaf morgen dan zal ik het kunnen worden tot aan donderdag ongeveer.
en bij jou?? las net dat je temp alweer hoog was,goed teken,ben beniewd
gaan heeeeeeeeeeeeel hard duimen voor elkaar he
ben wel lekker vanmiddag effe naar de outletcenter geweest en me effe verwend hahaha

xxx

Ja, lekker shoppen da's een goede hulp in spannende tijden...

Voor mij vandaag dag 39, weer veel geplast vandaag. Vanmorgen nog een paar pijnlijke steken linksonderin, net als gisteravond, daarna niet meer gelukkig.
We moeten blijven afwachten, ik wil de dagen wel voorbij toveren, kan echt niet meer wachten, maar zal toch echt tot donderdag moeten wachten, als mijn temperatuur tenminste hoog blijft. Vanaf maandag echt pittige tijden!!

Pink

@Pink en Mier,
Wat is het spannend voor jullie weer. Ik duim nog steeds hoor!

@Pink, ik had ook steekjes, links, rechts, in het midden... daarna ging het over in een aanhoudend gevoel... geen steken, ik kan het niet precies uitleggen... Het is ook niet met iets anders te vergelijken. Ik heb het nu af en toe nog steeds.

@Ukkie en Karen, hoe voelen jullie je? Is het voor jullie ook nog zo onwerkelijk of dringt het al een beetje door?

We hebben het vandaag mijn ouders verteld! Dat was zo leuk en ontroerend. Hun eerste kleinkind, ze vinden het geweldig.We hadden boekjes gekocht, voor oma en 1 voor opa, en dat gegeven als zijnde souvenir van de vakantie. Vonden ze erg leuk! Over een paar dagen vertellen we het de schoonschouders. Het is alsof het nu pas echt is, ha ha!!

@ Miertje, don''t worry, ook voor jou komt die plus! Misschien zelfs wel deze ronde. Blijf hoop houden meid. Wij zijn er voor je.

Dikke knuffels en duimen voor de meiden op de wachtbank! Hoe is het eigenlijk met Nicky???

Liefs Anoek

hey anoek,

wordt er soms weleens moedeloos van hoor,dan denk ik die klachten heb ik helemaal niet dus dan zal het wel weer niet zo zijn.
pffffffffffff wordt er gek van

xxx

Terug
Bovenaan