"Wiebel-meiden" 2

Hey meiden,

Alweer mooi weer vandaag! Gaan jullie nog iets speciaals doen? Wij zitten lekker buiten, beetje lezen enzo. Vanmiddag moet mijn mannetje werken, dus dan ga ik weer lezen, want ik heb een heel mooi boek en ik kan niet stoppen!!!

Anoek, wat leuk hoe jullie het je ouders hebben verteld! Ze hadden natuurlijk niks in de gaten...

Vanmorgen weer 37.0, dag 40 van mijn cyclus. Vanaf morgen wordt het echt spannend. Geen steken meer, nog steeds heel veel plassen, ieder kopje thee of glaasje drinken komt er meteen uit, het viel mijn mannetje zelfs op dat ik zo vaak moest gisteren.

Wanneer denken jullie dat mijn ei was? Mijn ovulatietest was maandag (dus morgen 14 dagen geleden 's ochtends). De vorige keer werd ik ongesteld 14 dagen na de test, het begon toen al op de 13e dag na de test met roze slijm, hoofdpijn en buikpijn.

Wanneer komt Twinkel weer thuis, weten jullie dat? Nu toch ongeveer dacht ik?

Pink

Hé meiden,

Hier was ik weer!!! En wat een berichten zeg - 3 ZWANGEREN!!!
Anouk, Ukkie en Karen GEFELICITEERD!!!

Ik hoop maar dat het een beetje besmettelijk is hier op het forum (haha).

Wij hebben een leuke vakantie gehad met overwegend goed weer.
Praag was echt supermooi en afgelopen week in Beieren hebben we het ook superleuk gehad. Ook nog flink gewiebeld, dus wie weet...

Doordat ik deze maand niet temperatuur of ovulatietesten heb gebruikt is het een beetje gokken wanneer mijn ei is geweest of nog moet komen.
We wiebelen dus nog maar even door.
Ook vrees ik dat door de alcoholconsumpties de afgelopen twee weken, dat mijn ei wat van slaag is geraakt. Vanaf nu maar weer aan de fris.

Ik hoop ook echt dat het nu een keertje raak zal zijn. De teleurstelling wordt iedere maand groter en om me heen lijkt iedereen "vanzelf" zwanger te worden.
Vanavond kraamschudden bij vrienden, mijn vriendin die zwanger werd toen ik in ronde 1 zat gaat nu al bijna met zwangerschapsverlof, dus ik vind het wel eens tijd worden. Maar ja, je kunt er helaas niets aan dwingen.

Pink, het klinkt allemaal erg goed voor jou!
Ik zal flink voor je duimen en hoop snel een positief bericht te lezen.

En Mier, hoe is het bij jou? Al vermoedens van een eventuele zwangerschap of durf je nog niet te hard te hopen?

Mijn NOD zal rond 24 augustus zijn.

Veel liefs,

Twinkel3

Hoi meiden,

Lekker rustig hier. Iedereen aan het genieten van het mooie weer? Wij hebben vandaag nog spullen opgeruimd van de vakantie (wassen, kampeerspullen opruimen..) je kent het wel, ha ha! Nu lig ik lekker op de bank met de laptop op schoot. Ben beetje moe...

@Twinkel, welcome back!! Ja je hebt ineens veel in te halen met lezen hé?!! Vruchtbare periode voor de wiebel-meiden, hopelijk deze maand ook! Fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad. Wij ook, alleen wat korter dan gepland door het enorme noodweer in Zwitserland. Ik dacht dat het afgelopen ronde niks zou zijn en zie hier... zwanger. Dus zeg nooit nooit.

@Pink, maandag 14 dgn geleden posi test? Vorige keer 14 dgn na posi test ongi? Dan zou ik nu ook de 14e dag aanhouden als NOD, dus na maandag testen als er nog niks te bekennen is zou ik zeggen! Of wil je langer wachten met testen?  Heb je nog last van die steekjes??
Mn ouders vonden het zeker heel leuk, maar erg onverwachts was het voor mn moeder niet. Ik heb mn kinderwens nooit onder stoelen of banken gestoken en mn moeder had 's ochtends tegen mn vader gezegd dat ze dacht dat we kwamen om te vertellen dat ze opa en oma worden. Onvoorstelbaar, maar echt waar...

@Mier, dat jij niet van die steekjes hebt zegt helemaal niks. Elke zwangerschap is anders en voelt anders. De een is doodziek, de ander niet, de een komt 10 kilo aan en de ander 20, de een heeft een innestelingsbloeding, de ander niet.... Kortom... er valt niks over tezeggen. Vaak vallen dingen pas achteraf op z'n plek hoor. Maak je wat dat betreft geen zorgen meid. Gewoon afwachten, meer kan je niet doen. Ik duim wel keihard voor je, want ik gun het je echt heel erg!

Liefs Anoek

Wat een heerlijk weertje hier, bij jullie ook?

@Twinkel: Wat leuk dat je er weer bent!! Ja, je had heel wat nieuws te lezen! Jouw NOD schiet ook alweer op, en op vakantie gaat alles makkelijker he?

@Mier: Weet je al wanneer jij gaat testen, mocht je ongi niet komen? Ik twijfel over woensdag of donderdag als mijn ongi er dan nog niet zou zijn.

@Anoek: Ik herken het, alle spulletjes opruimen van vakantie, de wasmachine draait op volle toeren, waarschijnlijk zitten er allemaal dingen tussen die je ook nog eens moet strijken voordat ze de kast in kunnen....
Ik heb geen steekjes meer, maar nu dus al 3 dagen heeeeel erg veel plassen!!! Echt niet normaal. Ook is mijn temperatuur nog steeds mooi hoog, afwachten dus!! En wat buikpijn (darmen), maar dit heb ik altijd de laatste week voor NOD.

Geniet nog even van het mooie weer, en ik denk tot vananvond!!!

Pink

hey meiden,

@twinkel:leuk dat je er ook weer bent zeg,leuke vakantie gehad dus,lekker hoor

@pink:je temp nog steeds zo hoog,spannend,bij mij gelukkig nog niks maar zit pas op dag 25 dus heb nog wat wachten te staan.
@anoek:wat lief dat je dat schreef,gaf me weer wat steun

had vanmorgen wel getempt toen ik wakker werd en was 37 graden.

xxx

Hey Mier, 37 klinkt inderdaad hoog, wat heb je normaal? Wanneer had jij een positieve ovulatietest? Spannend!! Ik ben wel bang dat als ik deze week ongi wordt dat het als een hele grote teleurstelling komt....

Pink

idd daar ben ik ook bang voor hoor.
ik weet niet wat mijn normale temp is
heb wel last al een paar dagen van mijn buik een beetjedus weet het ook niet hoor

xxx

Ik begin nu ook ineens buikpijn te krijgen, voelt als aankomende ongipijn, dus als mijn temp morgen omlaag is dan weet ik genoeg. Toch heb ik er nog steeds wel een goed gevoel over, @#^*?":> snap er niks meer van....

Pink

Terug
Bovenaan