"Wiebel-meiden" 2

@Mier en Pink,
Ik kan jullie spanning hier voelen  Ik weet wat het is, ik voelde me ook steeds zo.
De laatste keer, toen ik er zo van overtuigd was dat ik zwanger was, was ik ook bang voor de teleurstelling. Zelfs nog meer dan de rondes er voor. Maar weet je wat ik toen bedacht, die teleurstelling gaat er toch wel zijn of ik nu wel of niet denk dat ik zwanger ben. Dat gaf mij wel weer een relaxte houding. Misschien hebben jullie er ook wat aan.

Dus Pink, NOD maandag, dinsdag uiterlijk woensdag. Wanneer is die van jou Mier? Ik zie geen NOD-lijstjes meer....

Toi toi toi meiden!

Dikke knuffel

hey anoek,

'vanaf vandaag dus (dag 25) maar kan ook nog ma di of wo zijn

xxx

Nou het wordt dus weer niks!!! Vanmorgen lage temperatuur 36.7 en ontzettende ongi-buikpijn en beginnende hoofdpijn, dus ik weet precies hoe laat het is..... Nog geen RD's, maar die zullen in de loop van de dag wel vrolijk tevoorschijn komen. Ik baal echt heel erg, omdat ik me zó anders voelde dan alle andere keren voor mijn ongi. Het vele plassen, de steekjes en nog een paar van die vage dingen. Heb nu weer zwaar het gevoel dat het bij ons niet gaat lukken, ik weet het, niet te voorbarig zijn, maar ik voel me echt verdrietig nu. Vriendje baalde ook heel erg, had het ook echt gehoopt....

Hoe staat het er bij jou voor Mier?

Pink

Ohh Pink, wat ontzettend klote zeg... Ik had het zo gehoopt voor jullie.
Je moet de hoop niet opgeven meis. Blijf van het positieve uitgaan.

Wanneer moet je terug naar de ha? Hopelijk kan hij jullie wat meer geruststellen.

Miertje, hoe is het met jou?

Liefs Anoek

Ik moet nu nog 2 keer een cyclus temperaturen en dan weer naar de huisarts, maar ik voelde me de laatste keer niet echt serieus genomen door hem. Ten eerste zei hij dat ik voor een regelmatige cyclus weer aan de pil moest terwijl ik net had gezegd dat we graag een zwanger wilden worden en hij zei dat we veel moesten oefenen, dat was de enige remedie!!!

Pink

Dat is wel shit zeg. En een second opinion? Hebben jij en je mannetje dezelfde ha?
Of wellicht een andere arts in de buurt vragen of van je ouders?? Ik weet het niet, doe maar een suggestie. Ik weet niet of het kan hoor. Maar ik denk wel dat het belangrijk is dat je serieus genomen wordt. Nu is het wel zo dat je altijd eerst een aantal maanden je temp bij moet houden en dat ze dan kijken of je doorverwezen wordt.

Wat ik heb gedaan is een soort dagboekje bijhouden, waarin ik alle signalen die op mn vruchtbare dagen wezen noteerde, wanneer we gewiebeld hebben, wanneer ik mn ei voelde, en mn cyclus. Zo kon ik achteraf zien of we goed gewiebeld hadden en kreeg ik inzicht in mn vruchtbare dagen. Nu is het stomme van afgelopen ronde dat ik wel 2-3 keer iets voelde wat op een ei leek en dus totaal geen idee heb wanneer mn ei is geweest en wanneer ik zwanger ben geraakt, ha ha. Maar misschien heb je er iets aan.
Op fertility friend kan je ook allerlei symptomen bijhouden naast je temp, dus is ook nog mogelijk.
Hoe lang zijn jullie nu bezig?

X

Hoi meiden,

@,pink, Ik hoop dat je RD niet komt en dat je het mis hebt.
Ik leefde met je mee en moest vandaag even kijken of er positief nieuws was bij je.
Ja niet serieus genomen worden door de h.a is erg ze denken er erg makkelijk over   zie het in me omgeving ook ,h.a hebben zo iets van er staat een jaar voor om zwanger te worden en daarna gaan ze pas over op actie,dat is net even te lang als je het zo graag wil.
Ze komen eerst met ga maar goed oefenen,tempen,ovulatie testen ,en dan kijken we verder,ik heb meegemaakt dat als je een verwijzing wil dan er dan nog op gezet wordt dat de persoon het zelf wil en h.a er eigelijknog niet aan wilde.
Het is belachelijk allemaal.

Nou meiden,
dit wordt voor mij me eerste maand weer na alles,moest eigelijk 6 weken wachten na de behandeling om zwanger te mogen worden zit nu op 4 en half,en vindt het goed,ga er gewoon voor ,anders nog een gemiste maand en met de pijn heb ik zo iets van ga er toch voor,en denk ook dat het heus niet raak zal zijn na alles me lichaam is nog met van alles bezig,maar toch is er hoop.
Ergens eind van de week of zo is me ei,dus wiebel er op los,en ja na 4 weken geen sex te mogen hebben gehad komt dat wel mooi uit.

gr nina

Terug
Bovenaan