"Wiebel-meiden" 2

Nee wij hebben niet dezelfde huisarts. En ik snap ook wel dat wij niet doorverwezen worden, maar zijn reactie was behoorlijk lullig, want eerst twijfel je steeds of je wel zult gaan en dan ga je naar de HA en dan zegt hij zoiets!

Wij zijn nu officieel 4 mnd bezig, maar al vanaf september 06 van de pil af en vanaf die tijd nooit meer voorbehoedsmiddelen gebruikt, dus dan zou je toch zeggen dat het wel een keer raak had moeten zijn??

Spannend Nina!! Ik kan me voorstellen dat je niet langer kunt wachten! Hoelang zijn jullie nu bezig?
Jammergenoeg heb ik het niet mis, want temperatuur fiks naar beneden, ongibuikpijn en het begint al wat gekleurd te worden.....
Wel handig van die temperatuur, zo weet je meteen dat je niet meer hoeft te hopen.
Ik krijg zolangzamerhand wel inzicht in mijn cyclus. 14 dagen na ovulatietest ongesteld en 15 dagen na eisprong die ik voelde. Dus eisprong komt 1 dag na positieve ovulatietest. En rekbaar slijm komt 1 dag voor pos. ovutest. Jaja, je moet het positieve er maar weer van inzien!!! Al vind ik dat op dit moment heel moeilijk, vooral omdat we eigenlijk al 11 maanden geen voorbehoedsmiddelen hebben gebruikt, zie berichtje hierboven....

Wat lief dat je aan me dacht, ik zal ook voor jou duimen...

Pink

@Pink, ja is idd al een tijdje, maar kan ook echt op toeval berusten, zeker gezien je onregelmatige cyclus. Juist daarom snap ik niet zo goed dat je ha zo lullig doet. Met wat hormonen is je cyclus zo weer in "bedwang" en dat maakt het allemaal toch wat makkelijker dan in het wilde weg wiebelen... Toch hoop ik dat voor je terugmoet naar de ha, je lekker zwanger bent!!

@Nina, fijn meid dat je weer aan de wiebel kan en je weet het, zeg nooit nooit! 4 weken geen sex, ja dan kan je mooi inhalen en helemaal goede timing met je ei! You go girl!!

Ik verveel me vandaag een beetje. Heb echt een beetje een dipje. Voel me alsof ik maar een paar uur geslapen heb, terwijl het een dikke 10 uur was... Maar ja, ikmag niet klagen... sorry, snap wel dat dat voor jullie misschien niet zo leuk is.

Ik ben trouwens overgestapt naar een ander zwanger-forum, omdat het zwanger-forum hier helemaal niet zo leuk is. Ukkie zei het ook al. IK kom er wel, maar reageer heel weinig. Ook daar weer vervelende berichten naar elkaar. Als we strax allemaal zwanger zijn, maken we een zwanger-wiebelmeiden topic en kletsen we daar verder!! Zonder jullie is er daar niet zo veel aan...

Liefs Anoek

Anoek, je mag hier echt lekker klagen hoor! Wij mogen het, dus jij ook!!  Ik ben blij dat je nog bij ons op het forum bent, wel blijven hoor!! \
Het zwanger zijn forum is inderdaad ook één en al gekat, al moetik zeggen dat ze er hier ook wat van kunnen op het zwanger worden forum!!

Pink

HA zei trouwens dat er helemaal niks te krijgen was om een regelmatigere cyclus te krijgen, ja dan moest ik weer aan de pil, die lul!!

hey pink en anoek,

mijn temp was ook weer lager vanmorgen,alleen had niet op dezelfde tijd getempt gister 8:45 37graden en vanmorgen 6:05 36.8
nog niet ongi,maar zit nog maar op dag 26 dus kan vandaag nog ,morgen en overmorgen.

jammer pink,dacht dat het echt wel raak zal zijn maar zolang er nog geen felbloed bijzit heb je toch nog hoop.

lekker   dat gekat allemaal zegwat heb je daar toch aan he,doe gewoon normaal

xxx

Terug
Bovenaan