"Wiebel-meiden" 2

@Pink, heeft ie dat echt gezegd??? Wat een lul zeg... Sorry voor mn woordgebruik.
Volgens mij is juist Clomid daarvoor. Ik weet niet precies in welke situaties je dat krijgt, maar volgens mij is dat als je hele lange cyclussen of geen eisprong hebt, maar goed.... wie zijn wij hé? Ik zou geen eens een discussie meer aan gaan als je teruggaat en zeggen dat je doorverwezen wilt worden omdat je al minimaal een jaar bezig bent en wilt laten onderzoeken hoe en wat. Alleen als je dat zelf natuurlijk wilt hé? Ik hoop echt dat het zo ver niet hoeft te komen.
En ik ben het met Mier eens, als het er nog niet is, dan ben je nog niet ongi en is er nog een kans.

@Mier, dus nog steeds niks. Hoe voel je je?

Idd kunnen ze hier op het forum ook flink katten. Ik heb daar gewoon geen zin in. Ik vind dat je elkaar met respect moet behandelen. Gelukkig hebben we hier dezelfde gedachten over dingen waardoor we elkaar begrijpen. Of anderen dat nu wel of niet juist vinden, das pech.
Ik weet wel dat we allemaal klagen, maar het voelt een beetje raar als ik klaag over kwaaltjes, terwijl jullie je afvragen of het gaat lukken, snappen jullie. Zo van, wat zeur ik, ik ben zwanger....

Liefs

hee anoek,

hier ben ik weer hahaha
nee nog niks maar heb al 3 dagen een ongi gevoelmaar tot nu toe nog niks maar het is nog maar dag 26

en klagen mag hoor anoek,doe ik ook

xxx

Nou als jullie het echt niet erg vinden...  Ik voel me vandaag echt lamlendig...
Totaal geen energie. Ik denk dat mn ijzergehalte een beetje laag is... Slik nu zo'n multi-vitamine voor zwangere vrouwen. Hopelijk gaat dat een beetje helpen. Ben ook beetje misselijk... ben naar winkelcentrum geweest en werd misselijk van de kaaslucht van de kaaswinkel... Fijn hoor... not... Maar al met al, mag ik nog niet klagen. Je leest wel beroerdere verhalen over hele dag boven de wcpot hangen en zo...
Zie wel beetje tegenop om volgende week te gaan werken als ik me zo blijf voelen...maar dat zien we dan wel weer.
Nog 2 weken en dan krijg ik mn 1e echo. Ik ben heel benieuwd en hoop echt dat alles goed gaat...

En ja Pink, ik blijf hier gewoon lekker hoor!! Tenzij jullie mn zwanger-gelul zat zijn

@Mier, dat ongi-gevoel zegt ook nog niet alles hé? Je bent zo positief naar anderen. Waarom dan voor jezelf niet? Blijf hoop houden tot dat je zeker weet dat het niet zo is, ok?!!

X

door jou berichtje van gister heeft me toch weer een beetje positief in laten zien.
ik probeer nu echt wel positief voor mezelf te zijn hoor,maar soms krijg ik weleens een dipje

en   gezellig dat je met ons nog blijft kletsen.
ze zeggen dat de 1e 3maanden en de laatste 3maanden het rottigst zijn

xxxx

Hallo allemaal! het zal geen verrassing zijn maar ook wij zijn bezig
zwanger te worden en ik moet zeggen vind het allemaal erg spannend. Ik
was een beetje op het internet aan het surfen naar informatie...want ik
voel al een flinke week buikpijn...o zou het waar zijn.... Toen las ik
hier jullie "gesprekjes" erg fijn om te lezen dat ik daar niet alleen
zo mee bezig ben.....

Liefs,Veertie

nee hoor je ben zeker niet de enige
en gezellige kletskousen zijn we he hahaha

succes

xxx

Ja super gezellig. Zo lekker dat je er over kan kletsen, ik bedoel je gaat het nog niet echt aan de grote klok hangen, nou ja ik dan niet.... Ben bang dan steeds gevraagd te worden of "het" al gelukt is....

ja dat is ook zo.
hier kan je lekker je ei kwijt hoor hahaha
hoe lang ben je al bezig??

xxx

Terug
Bovenaan