"Wiebel-meiden" 2

Dit is de tweede maand dus nog vrij kort. Helaas heeft mijn vriend een baan waardoor hij steeds 4 weken uit het land is!!!! Dat gaat dus niet opschieten ben ik bang. Geduld is niet echt mijn ding.... dat wordt nog afzien voor mij! En jij?

pfffffff dat kan lastig zijn ja,daar heb ik gelukkig geen last van,maar jij bent dat gewend waarschijnlijk dus dat scheelt.
wij zitten nu in ronde 7 en heb nu wel zoiets van nou mag het weleens raak zijn maar ja dat heb je jammer genoeg niet voor het zeggen.
ik heb wel een vrijregelmatige cyclus tussen de 25 en de 28 dagen dus ben daar wel weer blij om.

xxx

Ja ik ben daar wel gewend aan alleen nu is het gewoon niet "handig" hahaha als je er eenmaal je zinnen op gezet heb! Jee ronde 7 ik neem aan dat dat dan 7 maanden is? Ik las al eerder allemaal sommentjes moet eerlijk zeggen dat ik daar niet helemaal in zit. Ik slikte hiervoor de pil dus dit is eigelijk de tweede maand zonder pil kan dus ook nog niet echt uitgaan van mijn cyclus. Vorige keer was dat nog 32 dagen..... lijkt me niet helemaal normaal.... Maar kan me voorstellen dat je nu wel ongeduldig gaat worden. Geduld is een schone zaak zeggen ze!

X Veertie

iets meer als 6 maanden,ik ben de 1e week van februari gestopt.
ja ik heb nu wel zoiets van nu wil ik ook.
ik zit nu op dag 26 dus het wordt wel erg spannend nu maar heb nergens last van alleen van een ongigevoel al 3dagen.
cyclus van 32 dagen is niet raar hoor,pink kan erover mee praten.

xxx

Oei, ongiegevoel lijkt mij niet best. Maar ik moet zeggen dat je je zelf ook wel een hoop kan laten voelen heb ik ondervonden. Vorige keer was ik al misselijk en alle bij elkaar maar natuurlijk niets aan te hand, hummmmm. Dus er is nog hoop meid kan zo maar zijn dat je niet ongie gaat worden ik ga duimen voor je! Ik kan me zo voorstellen dat je er een soort klaar mee bent, na zo'n flinke tijd. Dan is het vooral super irritant om te zien dat in je omgeving iedereen lekker makkelijk na 1 keer zwanger is of is dat bij jouw in de buurt niet het geval?

Hoi Veertie,

Een cyclus van 32 dagen is heel normaal hoor. Mijn cyclus was gemiddeld 30 dagen. Zeker voor een eerste cyclus na het stoppen van de pil, mag je niet klagen hoor! Er zijn zat dames die daar wel 2 maanden op zitten te wachten.

Succes met zwanger worden!

@Mier, ja ze zeggen idd dat het na 3 maanden beter wordt. Ik hoop het zo... voel me echt ellendig vandaag en heb net een potje zitten janken. Mn mannetje heeft me wel heel lief getroost... Soms vind ik het voor hem wel sneu hoor dat de hormonen door mn lijf gieren. Ik hoop echt dat het morgen beter gaat... zo niet, dan maar eens VK bellen wat ik er aan kan doen...
Over 2 weken wordt mn bloed pas getest, dus dan weet ik hoe het met het hb-gehalte staat... Misschien is mn bloeddruk ook wel te laag... Ach het schijnt er allemaal bij te horen zeggen ze...

Ik ga zo maar even op bed liggen, dan wordt het vanavond misschien nog wat.

X

Hey Mier, alles is dus nog mogelijk!!!! Ik hoop het echt voor je...

Anoek, voel je je al weer ietsje beter? Stomme hormonen ook....

Chlomid is als je vrijwel nooit ongesteld bent of als je geen eisprong hebt toch? Nou ja, een eisprong heb ik gelukkig wel, maar soms denk ik dat het beter zou zijn van niet, dan kreeg ik clomid en was het meteen regelmatig. Collega van mij ook, werd na het stoppen met de pil niet meer ongesteld, kreeg clomid en hoppakee, zwanger!!! Maar ja, toch ben ik ook wel weer blij dat mijn lichaam in ieder geval werkt in de vorm van een ei......

Pink

Terug
Bovenaan