"Wiebel-meiden" 2

Oke 30 dagen is normaal...ja dames ik zit er nog maar pas in dus dan moet je alles nog "leren". Ben benieuwd wat deze maand gaat brengen nog nooit zo uitgekeken naar het (niet) ongeteld worden.

hey meiden,

ik had een uur geleden een klein druppel bruin al in mijn onderbroeksorry voor de vieze zin hahaha,ik hoop niet dat het door gaat breken maar ik denk van wel maar effe afwachten dus.

xxx

He meiden,

@pink,zolang je ongi niet helemaal is hou ik hoop,het zou fijn zijn als je bij anoek kan gaan aansluiten.
Wel handig inderdaad je temp bij houden,krijg je wel een mooi overzicht,ik moet heel vroeg me bed uit en heb wisselende diensten dus helaas wordt het voor mij moeilijk en ben niet het type dat zich er aan houdt.

@Anoek, blijf maar lekker hier,wachten op ons,en je mag ook lekker klagen hoor,weten we wat ons te wachten staat,en kunnen we straks advies aan jou vragen,haha.
Jammer dat er zo gekat wordt op het forum,waar is het voor nodig he,je bent toch allemaal met het zelfde bezig.
ja je hebt altijd van die types die het heerlijk vinden om anderen af te zeiken,helaas.

@mier,spannendgeduld wordt weer op de proef gezet.

@veertie,praat maar lekker mee,en wegwijs in alle termen,en alles wordt je hier van zelf en het fijne is dat je je vragen toch kan stellen.
Ik had ook in het begin een cyclus van 33 dagen maar het bouwt zich zelf af wordt steeds minder ,ben in mei gestopt juni 33 dagen,jullie 29,augustus 26 dagen.
het zal wel met de pil te maken hebben die steeds meer uit je lichaam gaat.

gr nina

hey nina,

ja dat tempen heeft voor mij ook niet elke dag zin,tenminste ik heb net als jou ook wisselende diensten,anders zal ik elke dag om 05:45 wekker zetten
ik denk dat ik ook weer door zal gaan maar nog effe afwachten.

xxx

en veertie gezellig he,kom leuk met ons meekletsen hier kan je je ei kwijt hoor

Hoi meiden,

Het is druk geweest zeg vandaag!
Ik ben hier druk geweest met de vakantiewas en heb verder nog lekker in het zonnetje gelegen (ben verbrand - auw auw!).

@Mier, hoe is het nu? Ik duim echt heel hard voor je dat het niet door gaat zetten!
Het lange wachten mag nu toch wel eens beloond worden vind ik.

@Pink, ook nog in afwachting? Spannend hoor, deze dagen.

@Anoek, gelukkig maar dat je nog lekker met ons mee blijft kletsen.
Ik heb toch het gevoel dat we erg met elkaar meeleven hier en ik zou het dan ook erg "kaal" vinden als je je hier niet meer liet zien. Gelukkig zie ik je hier nog geregeld schrijven, enne.. klagen mag hoor. We hopen allemaal snel met je mee te mogen klagen.

@Veertje, leuk dat je ook mee komt kletsen. Het is inderdaad fijn om te kunnen delen waar je mee bezig bent, zonder dat je het in je omgeving aan de "grote klok gaat hangen". Ik loop hier nu sinds januari rond en vind hier veel steun.
Vooral sinds mei toen we met een groep meiden (wiebelmeiden) zijn gaan schrijven, vind ik het hier erg gezellig. Welkom dus!

Liefs,

Twinkel3

Hey meiden,

't Begint bij mij al door te zetten , voel me niet echt happy, maar 't zullen de hormonen wel zijn. Ben zo bang dat het bij ons niet gaat lukken en geef mezelf daar alweer de schuld van door mijn onregelmatige cyclus.

Veertie, leuk dat je meekletst, ik hoop dat je het hier gezellig vindt, we kletsen heel wat af en er wordt ook flink geklaagd, ik heb me er vandaag al erg schuldig aan gemaakt....
Mijn cyclus is tussen de 28 en 44 dagen, nog geen dag gelijk geweest, en daar baal ik ontzettend van. Lang leve de ovulatietesten en de thermometer (achteraf).

Mier, ik hoop dat het bij jou niet doorzet......

En de rest van de meiden, wat lief hoe iedereen meeleeft, ik kan hier echt mijn ei kwijt (niet te letterlijk, het echte ei bewaar ik zelf....) en heb het gevoel echt serieus genomen te worden, al is mijn teleurstelling misschien niet zó terecht vergeleken met de dames die al heeeel lang bezig zijn, maar toch, ik voel me klote en ik ben blij dat dat hier kan.....

Liefs Pink

Terug
Bovenaan