"Wiebel-meiden" 2

Lieve Wiebelmeiden wat fijn dat jullie me welkom heten! Ik hoop jullie hier nog vaak te zien! Echt lekker om te kunnen delen wat je bezig houd. En dat "gezeur" vind ik wel lekker hahahaha! Ik ga jullie daar ook vast nog mee lastig vallen! Laten we hopen dat het een vruchtbare samenwerking wordt! Ik mag nog niet klagen ben nog niet zo lang bezig ben wel erg benieuwd hoe die cyclus zich gaat ontwikkelen. Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs!

hey pink,twinkel en anderen

ja denk dat het bij mij ook door gaat zetten hoor.
echt k**
echt balen voor ons weer zeg,snap het wel dat je erg teleurgesteld ben hoor,je wist gewoon dat je op de goede dagen gewiebeld heb en dan vraag je je eigen af waarom luk het dan niet,tenminste dat doe ik wel.
maar lekker klagen hoor pink,lucht lekker op,en wij begrijpen elkaar allemaal.
ik vind het erg fijn dat we zo met elkaar kunnen kletsen,we zijn hier al best wel hecht met elkaar geworden,erg leuk,dat is dan wel weer positief toch.

xxx

@Pink en Mier... ohhh meiden zo klote voor jullie. Ik had zo gehoopt jullie ook te mogen feliciteren....  Pink, niet aan jezelf twijfelen.. Het is zo'n ingewikkeld proces. Zelfs als je het op de juiste dag(en) doet is de kans slechts 15% geloof ik. Je kan zelfs al wel een bevrucht eitje gehad hebben, maar dat de innesteling niet goed is gegaan en jij denkt dan dat je gewoon ongi wordt. Dit schijnt geloof ik 50% van de bevruchte eitjes te gebeuren. Jullie tijd komt echt ook, daar heb ik alle vertrouwen in. Maar als je het echt niet meer trekt zo, ga dan nu al terug naar je ha? Je tempt nu toch al een aantal maanden??

@Twinkel... lekker hé die vakantiewas? Had vandaag de laatste moeten draaien, maar had er echt geen energie voor... Balen dat je verbrand bent zeg. Snel insmeren met aftersun maar!

@Veertje, welkom hier. Het is hier zeker erg gezellig. We kletsen als wiebelmeiden als een maand of 2-3 en leren elkaar steeds beter kennen. Dat is erg fijn, want je kan lekker je ei kwijt zonder dat je je hele voorgeschiedenis weer moet gaan uitleggen. Iedereen leeft ook heel erg met elkaar mee.
Misschien leuk als je jezelf even kort voorstelt!

Ik ben 29 jaar en 6wk 2dg zwanger van ons eerste kindje. Ik vanaf begin bij de wiebelmeiden, hoor hier eigenlijk niet helemaal meer thuis, maar vind het hier veel te gezellig dus blijf lekker hier! Ik ben getrouwd en woon samen met mn mannetje in het zuiden van het land. Ik ben trouwens zwanger geraakt in ronde 4.

@Ukkie en Karen, meiden waar zijn jullie? Hoe gaat het???

Liefs Anoek

Oke wiebelmeiden ik zal een korte introductie doen van mezelf. Ik ben
29 jaar en woon ook samen in het zuiden van het land! Heb een vriend al
9 jaar maar we zijn niet getrouwd, ik wordt maar niet gevraagd kennen
jullie dat? Verder ben ik druk bezig met mijn eigen bedrijfje aan huis.
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil erg kort dus nog! Nu heb ik
nog een bij komend opstakel dat is dat mijn vriend 4 weken op weken af
werk en dus 4 weken lang niet thuis is, jullie zullen begrijpen hij is
altijd net op het verkeerde moment weg!!!! Hummm dat was het denk wel
een beetje...

Verder vind ik het erg naar voor de meiden waar ik net van las dat
tante Beppie weer langs is gekomen... ze zouden het mens moeten
verbieden! En Anoek gefeliciteerd! Geweldig gaat alles goed?

Weer tot de volgende!
Veertie

Hallo!!!

Mier, hoe is het bij jou, is het nog doorgezet? Bij mij is het echt m&m's-tijd, dan weet je genoeg. Grappig trouwens hoe je temperatuur je vertelt hoe laat het is. Vorige week constant 37.0 en gisterochtend werd ik wakker met 36.7, toen wist ik genoeg, vandaag 36.5.
Wij gaan dus door naar de volgende ronde en hoewel we al bijna een jaar zonder iets wiebelen, hadden we het er deze week over en mijn mannetje was ervan overtuigd dat onze 1e ronde eigenlijk geen ronde was omdat we toen totaal niet goed hebben gewiebeld ivm 44dagen-cyclus, dus hij vond dat we die niet moesten tellen, dus ok, dan gaan we nu officieel naar ronde 4 ipv ronde 5. Klinkt ook weer wat positiever.

Dus, Veertie, ik ben Pink, woon samen in het noorden van het land met  mijn vriend (ja ik wacht ook nog steeds) en wij gaan dus nu naar de 4e ronde. Ik ben vorig jaar september met de pil gestopt, maar helaas nog niks tot nu toe.

Pink

Ha Hallo Pink leuk wat meer over jouw te weten! Jee je bent al een aardig tijdje bezig dus. Ik zit pas in ronde 2 en ik vind dat ronde 1 ook niet mee te tellen is was net gestopt met de pil dus heel de handel nog in het warrentje. Ik heb nu flinke buikpijn gehad laatste week, maar ben bang dat dat de tussen pijn is...Vriendje is al ruim een week de deur uit dus het zal deze ronde ook niet worden, denk ik, vrees ik...

Hoi meiden,

@pink/mier,toch niet balen is dit toch weer,het klonk zo positief.

Zal ook wat over me zelf vertellen:
(heb ik eigelijk nog niet gedaan al die tijd,moest toch weten of het hier serieus was en dat is het hier zeker,en het gevoel dat je een band hebt met elkaar al ken je elkaar niet,is bijzonder hoe je met iemand kan mee leven:
Ik woon in noord -holland,woon nu 2 jaar samen en ben 30 jaar.
Ben voor het eerste kindje bezig,nu 4 maanden.
Me vriend heeft al een zoontje die hier 3 dagen per week is .

gr nina

Hoi hoi,

Vandaag gelukkig wat minder moe dan gisteren, maar eigenlijk hele ochtend op bed gelegen omdat ik beroerd was... Gisteravond begon ik ineens te twijfelen of het hebben van een kind wel leuk is en bij ons past... Arrgghhh, die hormonen... daar wordt je moe van.... Mannetje heeft heel leef geroosterde boterhammetjes en thee boven gebracht en na een douche was ik weer een beetje normaal....

Veertje leuk dat je ook wat over jezelf verteld hebt. Wel lastig dat je vriend veel weg is. Mijn man is ook regelmatig voor z'n werk weg, maar daar zit geen structuur in zoals bij jullie. Kan zn baas op den duur -als het om die reden niet lukt- geen rekening houden met jullie kinderwens? Heb weleens ergens iets gelezen dat iemand ovulatieverlof kreeg. Je kan er om lachen, maar in jullie geval zou het wel wat zijn!

Zag trouwens dat ik een foutje had gemaakt in mn voorstelstukje. Ik ben in ronde 3 zwanger geraakt ipv 4. Ik heb trouwens ook erg lang moeten wachten voor ik gevraagd werd. Ik dacht dat het nooit zou gebeuren, dus geef de hoop nooit op!!!

Hoe gaat het met jullie???

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan