"Wiebel-meiden" 2

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 21:59:18'));

hoi nicky,

ik vond het ook niet eng hoor,ben benieuwd,er kwam augustus 2007 en geslacht een jongen!!!!!!!!!!! zal echt heel gaaf zijn als het zo zou zijn.

liefs mier

Wat leuk om te horen! Spannend! Ik hoop ook iets leuks te horen;) maar als het langer gaat duren...kan ik me er in ieder geval op instellen...

Liefs,
Nick

ja zal echt heel gaaf zijn,
heb je mijn neefjes en nichtjes gezien op hyves??wat een schatjes he

maar ik ga lekker slapen,morgen weer werken,nog anderhalve dag en dan vakantie (morgen en vrijdag morgen)

liefs mier xxx

Ja Mier, zou zeker gaaf zijn!!!! Liefst nog eerder, ha ha!

Ik heb zelf eerlijk gezegd niks met dat pendelen. Geloof er ook niet zo in, dus heb t ook niet gevraagd.

Micky, ik zal je ook toevoegen op Hyves!

Weltrusten allemaal!

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 22:30:28'));

hee anoek,

liefst deze maand al haha

begint alweer op te schieten,jij ait nu in de wiebelperiode toch??
 liefs mier

Goedemiddag dames :)

testen op een camping...ey is tenminste weer eens wat anders

enne wat leuk, allemaal september mensen..ik ben 25 september 1980 jarig :)

Hier heb ik sinds mijn vermoedelijke eisprong nog steeds met vlagen de misselijkheid..en buiten dat ook verhoging, steekjes/trekkerig gevoel in mijn onderbuik, duizelig, beetje gespannen borsten (al voelen ze wel gewoon heel zacht) en sinds 2 dagen ook last van mijn onderrug

heb gisteravond al tegen mijn vriend gezegd dat als dit allemaal door t ontpillen komt, ik die rotzooi nooit meer ga slikken

is t bij jullie trouwens ook zo donker vandaag? lijkt erop aslof het hier zometeen ontzettend hard gaat stormen!

xxx

Hoi meiden,

Wat een gezoek zeg op Hyves! Leuk hoor.
Grappig ook Nicky dat je me gevonden denkt te hebben, ik heb nl. geen hyves.
Wie weet meld ik me er nog wel eens voor aan, want vind het nl. wel leuk om jullie gezichten eens te zien.
Dus jullie "echte" namen zijn te vinden onder een pendel-topic.
Ook nog niet gezien (wat loop ik achter zeg!).

Ik ga er niet naar vragen. Ben ook bang dat ik te horen krijg wat ik niet wil horen en ook al geloof ik er niet zo in, ik weet dat ik er dan toch wat depri van zou kunnen worden.
Dus maar niet doen.

Ik wacht nog op mijn ei. Gisteren een lichte teststreep op mijn ovulatietest.
Ik hoop dat die vanavond donkerder is. Als mijn cyclus 28 dagen is deze keer, komt morgen mijn ei (wiebelen dus!). Mijn NOD zal ook omstreeks mijn vertrekdag naar de vakantiebestemming liggen.
Ik hoop wel van te voren duidelijkheid te hebben (lees: zwanger op vakantie te gaan), ach ja en anders... wie weet wel een baby made in... (tsjechië of duitsland).

Nou, ik ga maar eens speuren naar jullie echte namen!

Liefs,

een toch wel nieuwsgierige Twinkel3

Hey Twinkel,
Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar het pendelen, maar wil het risico niet lopen dat er iets uitkomt waar ik niet mee om kan gaan, dat er bijvoorbeeld helemaal niks uitkomt ofzo, ik zou dan echt depri worden.
Zwanger de vakantie ingaan zou echt super zijn, ik hoop dat wij een 'made in Greece' krijgen, haha!!

Pink

Succes met je ei!!!

Haha... gevonden Mier, Anouk en Nicky.

Leuk hoor, om jullie koppies eens te zien.
Wat ben ik toch weer nieuwsgierig!

Pink, om dezelfde reden als jij vraag ik ook niet naar het pendelen.

Mier, voor jou zou het leuk zijn als het uit mag komen!

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan